تی وی تو
فوتبال  منچستریونایتد منچسترسیتی زنده

فوتبال منچستریونایتد منچسترسیتی زنده

منچستر یونایتد
منچسترسیتی

یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۹:۰۰

پخش زنده لیگ برتر انگلیس

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد منچسترسیتی‌ امروز یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و از ساعت ۱۹:۰۰ تیم‌های منچسترسیتی و منچستریونایتد بازی خواهند داشت. منچسترسیتی مقابل منچستریونایتد را آنلاین تماشا کنید.

به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی منچستر یونایتد منچسترسیتی را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن بازی زنده فوتبال منچستر یونایتد و منچسترسیتی به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی منچستر یونایتد منچسترسیتی را از تی وی تو دنبال کنید.

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد منچسترسیتی‌

۷ آبان ۱۴۰۲

در جریان بازی های هفته دهم لیگ برتر انگلیس، تیم های منچسترسیتی و منچستریونایتد با هم دیدار کردند. در نیمه نخست این دیدا دروازه یونایتدی ها با ضربه دیدنی هالند با هم باز شد و سیتی به برتری -۰ رسید.

در نیمه دوم پخش زنده فوتبال منچستریونایتد منچسترسیتی‌ طوفان حملات سیتی ادامه یافت و این تیم موفق شد با استفاده از موقعیت های طلایی دروازه حریف را دو بار دیگر باز کند. هالند و فودن دو بازیکنی بودند که در نیمه دوم برای تیمشان گلزنی کردند تا در نهایت سیتی با نتیجه ۳-۰ برنده نهایی این دیدار باشد.

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد منچسترسیتی‌

منچستریونایتد منچسترسیتی 
۴۰%مالکیت۶۰%
۳شوت در چارچوب ۱۰
۳شوت خارج از چارچوب۶
۷مهار دروازه بان۳
۳۸۲تعداد پاس۶۱۵
۳۲۰پاس صحیح۵۵۲
۱۶سانتر۱۹
۷کرنر۱۲
۹خطا۵
۴آفساید۰
۴کارت زرد۱

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد منچسترسیتی‌

پخش زنده بازی منچسترسیتی و منچستریونایتد

۱۳ خرداد ۱۴۰۲

تیم های منچسترسیتی و منچستریونایتد در فینال جام حذفی انگلیس با هم دیدار کردند. در کمال تعجب اولین گل این دیدار در دقیقه ۱ و با ضربه ایلکای گوندوغان به ثبت رسید. یونایتد که حسابی گیج شده بود، به ۳۰ دقیقه زمان نیاز داشت تا بتواند این گل خورده را با ضربه ایستگاهی فرناندز جبران کرده و کار را به تساوی ۱-۱ بکشاند.

در نیمه دوم باز هم این ایلکای گوندوغان بود که دروازه یونایتد را برای بار دوم باز کرد اما این بار حملات یونایتد موثر واقع نشد و در نهایت پخش زنده فوتبال منچستریونایتد منچسترسیتی‌ با برتری ۲-۱ منچسترسیتی ب پایان رسید.

پخش زنده بازی منچسترسیتی و منچستریونایتد

منچسترسیتیمنچستریونایتد
۶۰%مالکیت۴۰%
۵شوت در چارچوب۳
۶شوت خارج از چارچوب۴
۲مهار دروازه بان۳
۵۲۷تعداد پاس۳۳۷
۴۵۸پاس صحیح۲۶۴
۱۱سانتر۱۳
۳کرنر۳
۱۲خطا۱۱
۱آفساید۳
۲کارت زرد۲

پخش زنده بازی منچسترسیتی و منچستریونایتد

پخش زنده بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی

۲۴ دی ۱۴۰۱

در دیداری از هفته بیستم لیگ برتر انگلیس ، منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی قرار گرفت.

در نیمه ی نخست منچستریونایتد در این نیمه دو فرصت گلزنی طلایی داشت. در دقیقه ۳۳ موقعیتی جدی برای منچستریونایتد رقم خورد. خروج اشتباه ادرسون از دروازه باعث شد رشفورد در زاویه بسته اقدامی برای باز کردن دروازه خالی انجام دهد اما شوت او در مسیر ورود به دروازه، بلاک شد. سه دقیقه بعد رشفورد در موقعیتی تک‌به‌تک با ادرسون قرار گرفت اما دروازه‌بان سیتی نگذاشت شوت رشفورد به گل تبدیل شود. در ثانیه‌های پایانی، شوت کات‌دار واکر به شکلی خطرناک از کنار دروازه شیاطین سرخ به بیرون رفت.

منچسترسیتی که اوایل نیمه دوم را تهاجمی شروع کرد و روی دروازه حریف خیمه زد، در دقیقه ۶۱ پخش زنده بازی منچسترسیتی و منچستریونایتد به گل رسید. سانتر دی بروین درون محوطه جریمه و نزدیکی خط طولی، با ضربه سر گریلیش همراه شد و دخه‌آ دروازه‌اش را باز شده دید.

منچستریونایتد در صحنه‌ای مشکوک به گل رسید؛ مارکوس رشفورد که در آفساید قرار داشت، پاس کاسمیرو را دریافت نکرد و فرناندش از پشت محوطه دروازه ادرسون را گشود. یونایتدی‌ها خیلی سریع گل برتری را زدند؛ روی ضدحمله، گارناچو توپ را برای رشفورد فرستاد و او توپ را از بین پاهای ادرسون وارد دروازه کرد.

پخش زنده بازی منچسترسیتی و منچستریونایتد

منچستریونایتدمنچسترسیتی
۲۹%مالکیت۷۱%
۴شوت در چارچوب۱
۱شوت خارج از چارچوب۲
۰مهار دروازه بان۱
۳۱۰تعداد پاس۷۳۷
۲۳۰پاس صحیح۶۵۸
۴سانتر۲۰
۱کرنر۲
۱۵خطا۵
۶آفساید۲
۳کارت زرد۰

پخش زنده بازی منچسترسیتی و منچستریونایتد

 

پخش آنلاین بازی منچسترسیتی و منچستریونایتد

۱۰ مهر ۱۴۰۱

در چارچوب هفته نهم لیگ برتر انگلیس ، منچسترسیتی در خانه میزبان منچستریونایتد قرار گرفت و با نتیجه ۶ بر ۳ همشهری را تحقیر کرد.

یونایتد که این هفته‌ها به شدت آماده بود و تیم‌هایی مثل لیورپول و آرسنال را شکست داده بود، با انگیزه کامل و تمام قوا وارد زمین شد ولی اسیر تاکتیک گواردیولا و هنرنمایی‌های دی‌بروینه، هالند و فودن قرار گرفت و در یک نیمه همه چیز را باخت.

گل‌های منچسترسیتی را هالند (۳ گل در دقایق ۳۴ ، ۳۷ و ۶۴) و فودن (۳ گل در دقایق ۸ ، ۴۴ و ۷۲) به ثمر رساندند تا ۲ بازیکن هت‌تریکی دیدنی به نمایش بگذارند.

۲ گل شیاطین سرخ را نیز آنتونی ۵۶ با یک ضربه دیدنی و آنتونی مارسیال ۸۴ و ۹۱ (پنالتی) به ثمر رساندند.

رونالدو در تمامی دقایق روی نیمکت نشست و تن‌هاگ تصمیم گرفت به او در این دیدار مهم بازی ندهد.

در پایان پخش زنده بازی منچسترسیتی و منچستریونایتد سیتیزن‌ها با این برد ۲۰ امتیازی شدند تا در یک قدمی صدر و آرسنال قرار گیرند. منچستریونایتد با ۱۲ امتیاز و یک بازی کمتر در رده ششم قرار دارد.

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد منچسترسیتی‌ – تی وی تو

منچسترسیتیمنچستریونایتد
۵۴%مالکیت۴۶%
۱۰شوت در چارچوب۸
۶شوت خارج از چارچوب۱
۵مهار دروازه بان۳
۵۵۱تعداد پاس۴۷۶
۴۸۵پاس صحیح۴۰۸
۱۰سانتر۴
۵کرنر۱
۳خطا۹
۱آفساید۰
۰کارت زرد۳

پخش زنده بازی منچسترسیتی و منچستریونایتد

 

بازی زنده منچسترسیتی مقابل منچستریونایتد

۱۵ اسفند ۱۴۰۱

در نخستین بازی از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، دو تیم منچستریونایتد و منچسترسیتی در ورزشگاه الدترافورد به مصاف هم رفتند و سیتیزن‌ها موفق شدند با پیروزی برابر حریف، دربی را ببرند و سه امتیاز مهم را به حساب خویش واریز کنند.

برای منچسترسیتی در این دیدار اریک بایی در دقیقه ۷ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و برناردو سیلوا نیز در دقیقه ۴۵ موفق به گُلزنی شد.

در پایان پخش زنده بازی منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی و با کسب این نتیجه سیتی ۲۳ امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول ایستاد و منچستریونایتد نیز با ۱۷ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت.

 

پخش زنده بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی

 

منچستریونایتدمنچسترسیتی
۳۳%مالکیت۶۷%
۱شوت در چارچوب۵
۳شوت خارج از چارچوب۷
۵مهار دروازه بان۱
۴۰۰تعداد پاس۸۳۲
۳۲۶پاس صحیح۷۶۲
۹سانتر۱۹
۱کرنر۹
۹خطا۱۲
۴آفساید۱
۱کارت زرد۲

پخش زنده بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی

 

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد و منچسترسیتی

۱۵ آبان ۱۴۰۰

در مهم ترین بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی صدرنشین در استادیوم اتحاد میزبان منچستر یونایتد رده دومی بود که در انتها این بازی با نتیجه ۲-۰ به سود شیاطین سرخ انتها یافت. این منچستر یونایتد بود که کار را طوفانی شروع کرد و در همان لحظات ابتدایی بازی به گل اول دست یافت. خطای گابریل ژسوس روی آنتونی مارسیال باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. مطابق انتظار برونو فرناندز پشت توپ ایستاد و دروازه سیتی را باز کرد تا نتیجه ۱-۰ گردد.

بعد از گذشت دقایق ابتدایی که منچستریونایتد توپ و میدان را در اختیار داشت رفته رفته سیتی بر بازی مسلط شد و در دقیقه ۲۳ یک موقعیت بسیار خوب گلزنی را هم توسط رحیم استرلینگ از دست داد. در دقیقه ۲۴ الکساندر زینچنکو می توانست کار را به تساوی بکشاند اما ضربه بسیار خوب او با واکنش بهتر دین هندرسون همراه شد تا بازی با همان یک گل به سود یونایتد ادامه پیدا کند. در حالی که بازی به لحظات انتهای خود در نیمه اول نزدیک می شد منچسترسیتی می توانست با نتیجه تساوی به رختکن برود اما ضربه ریاض محرز در دهانه دروازه به گابریل ژسوس تا این اتفاق رخ ندهد.

منچسترسیتی می توانست در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم کار را به تساوی بکشاند اما ضربه رودری با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد. در دقیقه ۵۰ و برخلاف جریان بازی منچستریونایتد گل دوم را هم وارد دروازه سیتی کرد. لوک شاو روی پاس مارکوس راشفورد توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد تا نتیجه ۲-۰ گردد.

در دقیقه ۶۹ منچستریونایتد تا آستانه به ثمر رساندن گل سوم هم پیش رفت اما آنتونی مارسیال در مصافی تک به تک با دروازه منچستر سیتی مغلوب ادرسون شد تا بازی با همان دو گل به سود شیاطین سرخ دنبال گردد. در ادامه ی پخش زنده بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی منچسترسیتی چند موقعیت روی دروازه یونایتد ایجاد کرد اما در باز کردن قفل دروازه حریف ناکام بود تا بازی با همان دو گل به سود شیاطین سرخ انتها پیدا کند.

پخش زنده بازی منچسترسیتی و منچستر یونایتد

 

منچسترسیتیمنچستریونایتد
۶۵%مالکیت۳۵%
۶شوت در چارچوب۶
۱۰شوت خارج از چارچوب۰
۴مهار دروازه بان۶
۷۱۵تعداد پاس۳۷۴
۶۴۳پاس صحیح۲۹۳
۲۱سانتر۴
۶کرنر۲
۹خطا۱۲
۰آفساید۱
۰کارت زرد۳

پخش زنده بازی منچسترسیتی و منچستر یونایتد

 

پخش زنده فوتبال منچسترسیتی و منچستر یونایتد

۱۷ اسفند ۱۳۹۹

فینالیست دوم جام اتحادیه انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد مشخص شد، جایی که منچسترسیتی با شکست ۲ بر صفر منچستریونایتد به ومبلی رسید. نیمه نخست به نظر شاگردان سولشائر و گواردیولا کمی محتاط بودند، با این حال موقعیت‌هایی روی دروازه دو تیم خلق شد که نتیجه‌ای در پی نداشت. دقیقه ۵۰ پخش زنده منچستریونایتد و منچسترسیتی قفل دروازه‌ها شکسته شد. روی ضربه ایستگاهی ارسالی فودن، استونز با استفاده از غفلت شاو زودتر به توپ رسید و در دهانه دروازه با تاثیر گذاری خود روی توپ، دروازه هندرسون را باز کرد.

منچستریونایتد که آن تیم همیشگی مثل بازی‌های گذشته نبود، در دقیقه ۸۳ تیر خلاص را خورد. پس از ارسال کرنر از سمت راست، ون بیسکا توپ را به پشت محوطه جریمه دفع کرد تا فرناندینیو با یک شوت سر ضرب گل دوم را به زیبایی به ثمر برساند.  منچسترسیتی که ۳ فصل اخیر قهرمان جام اتحادیه شده، این فصل برای کسب جام باید با تاتنهام مبارزه کند.

 

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد منچسترسیتی‌ – تی وی تو

 

منچستریونایتدمنچسترسیتی
۳۹%مالکیت۶۱%
۲شوت در چارچوب۴
۶شوت خارج از چارچوب۴
۲مهار دروازه بان۲
۴۴۰تعداد پاس۶۷۳
۳۷۲پاس صحیح۵۹۱
۱۴سانتر۱۴
۴کرنر۴
۹خطا۶
۳آفساید۳
۲کارت زرد۲

 

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد منچسترسیتی‌ – تی وی تو

 

پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد مقابل منچسترسیتی

اولین تقابل منچستریونایتد و منچسترسیتی در فصل ۲۱-۲۰۲۰ برنده ای نداشت. در حالی که منچسترسیتی پس از برد ۳-۰ مقابل مارسی و منچستریونایتد پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا سراغ این بازی می آمد، مربیان هر دو تیم هدف مشابهی را در سر داشتند: شکست نخوردن در شهرآورد. سولسشر می دانست که یک باخت دیگر او را دوباره در معرض خطر قرار می دهد و از طرفی گواردیولا که سال گذشته مقابل شیاطین سرخ بارها شکست خورده بود، نمی خواست باز هم امتیازهای مهمی را از دست بدهد. در نهایت تلاش ۹۰ دقیقه ای دو تیم فایده ای برای هواداران نداشت و این دو تیم به تساوی رضایت دادند.

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد منچسترسیتی‌ – تی وی تو

منچستریونایتدمنچسترسیتی
۴۶%مالکیت۵۴%
۲شوت در چارچوب۲
۶شوت خارج از چارچوب۳
۲مهار دروازه بان۲
۵۰۲تعداد پاس۵۸۰
۴۲۷پاس صحیح۵۰۳
۶سانتر۱۱
۴کرنر۳
۱۳خطا۶
۲آفساید۲
۱کارت زرد۱

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد منچسترسیتی‌ – تی وی تو

پخش بازی زنده منچستریونایتد و منچسترسیتی

منچستریونایتد در دربی شهر منچستر موفق شد شاگردان پپ گواردیولا را با نتیجه ۲-۰ از پیش رو بردارد و سه امتیاز حساس این بازی برای نزدیک شدن به کسب سهمیه اروپایی را از آن خود کند.بازی با روند متعادلی آغاز شد و هر دو تیم احتیاط زیادی در انجام برنامه‌های تاکتیکی خود داشتند. در دقیقه ۳۰ ، ضربه «آنتونی مارسیال» سبب شد تا میزبان به گلی حساس دست یابد.

در نیمه دوم شاگردان «پپ گواردیولا» در تیم منچسترسیتی که نمی‌خواستند در این دیدار مهم با شکست مواجه شوند، بر شدت حملات خود افزودند، اما بختی برای جبران پیدا نکردند. در طرف مقابل، «اسکات مک‌تومینای» در دقیقه ۹۶ گل دوم میزبان را به ارمغان آورد و سند برتری تیمش را امضاء کرد.

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد منچسترسیتی‌ – تی وی تو

منچستریونایتدمنچستر سیتی
۲۷٪مالکیت۷۳٪
۶شوت در چارچوب۴
۲شوت خارج از چارچوب۳
۴مهار دروازه بان۴
۲۹۲تعداد پاس۷۵۴
۲۱۵پاس صحیح۶۷۱
۹سانتر۳۱
۲کرنر۱۱
۱۱خطا۹
۱آفساید۲
۲کارت زرد۴

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد منچسترسیتی‌ – تی وی تو

پخش بازی زنده منچسترسیتی و منچستر یونایتد

در چارچوب بازی های نیمه نهای جام اتحادیه انگلیس، منچستر سیتی در استادیوم اتحاد میزبان منچستر یونایتد بود. همانطور که انتظار می رفت ۳۰ دقیقه اول بازی به آرامی سپری شد و هر دو تیم آرایش دفاعی خود را حفظ کردند اما در دقیقه ۳۵ این منچستر یونایتد بود که تک گل این بازی را توسط نمانیا ماتیچ ثبت کرد. در ادامه شاهد اتفاق خاصی نبودیم و هر دو تیم با نتیجه ۱-۰ به سود یونایتدی ها راهی رختکن شدند.

هر دو تیم در نیمه دوم بازی زنده منچستر یونایتد و منچسترسیتی ، پخش زنده فوتبال منچستر یوناتد و منچسترسیتی را ، هجومی بازی کردند. منچستر سیتی در تلاش بود تا گل خورده را جبران کند. چند موقعیت گلزنی هم داشت که متاسفانه به ثمر نرسید. یونایتدی ها نیز  برای ثبت گلی دیگر خشونت را از حد گذرانده بودند. سرانجام داور در دقیقه ۷۶، به نمانیا ماتیچ که در دقیقه ۵۱ هم کارت زرد گرفته بود،  کارت قرمز نشان داد و از بازی اخراج شد. بازی پایاپای ادامه داشت. در نهایت تیم فوتبال منچستر یونایتد موفق شد در دیدار مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس برابر منچستر سیتی با نتیجه ۱-۰ به پیروزی برسد.

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد منچسترسیتی‌ – تی وی تو

منچستر سیتیمنچستر یونایتد
۶۰٪مالکیت٪۴۰
۴شوت در چارچوب۲
۶شوت خارج از چارچوب۲
۱مهار دروازه بان۴
۷۱۶تعداد پاس۴۶۴
۶۳۳پاس صحیح۳۷۴
۱۱سانتر۵
۸کرنر۰
۱۱خطا۱۱
۲آفساید۰
۲کارت زرد۳
۰کارت قرمز۱

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد منچسترسیتی‌ – تی وی تو

پخش آنلاین بازی منچستر یونایتد و منچسترسیتی

تیم فوتبال منچستریونایتد در چارچوب دور رفت مسابقات جام اتحادیه انگلیس به مصاف تیم فوتبال منچسترسیتی رفت و در این دیدار با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شد. تلاش سیتی در دقایق نخست بازی جواب داد و این تیم روی سانتر از جناح راست و تعلل بازیکنان یونایتد توسط کایل واکر صاحب توپ شد، که با یک پاس زیبا که برای سیلوا ارسال کرد موفق شد در دقیقه ۱۷ منچستر سیتی را صاحب گل کند.

در ادامه پخش آنلاین بازی منچستر یوناتد و منچستر سیتی ، یونایتدی ها بعد از این گل هجومی بازی کردند اما نتها نتوانستند گل خورده را جبران کنند بلکه در دقیقه ۳۳، ریاض محرز با یک ضربه جانانه دروازه میزبان را در هم شکست. یونایتدی ها در شوک گل خورده بودند گه ۵ دقیقه بعد، با اشتباه آندریاس پریرا نتیجه بازی ۳-۰ به سود منچستر سیتی شد. در نیمه دوم یونایتدی ها به هجومی بازی کردن ادامه دادند اما بازیکنان منچستر سیتی آرایش دفاعی به خود گرفتند. سرانجام در دقیقه ۷۰، مارکوس رشفورد تک گل منچستر یونایتد را ثبت کرد تا بازی با نتیجه ۳-۱ خاتمه یابد.

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد منچسترسیتی‌ – تی وی تو

منچستریونایتدمنچستر سیتی
۴۳٪مالکیت۵۷٪
۳شوت در چارچوب۵
۴شوت خارج از چارچوب۲
۳مهار دروازه بان۲
۵۲۰تعداد پاس۶۷۹
۴۴۴پاس صحیح۶۰۹
۹سانتر۱۳
۴کرنر۳
۶خطا۱۶
۲آفساید۵
۳کارت زرد۲

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد منچسترسیتی‌ – تی وی تو

برچسب‌ها:, , , , , , ,