تی وی تو
فوتبال  منچسترسیتی اورتون زنده

فوتبال منچسترسیتی اورتون زنده

منچسترسیتی
اورتون

شنبه ۲۱ بهمن ۱۶:۰۰

پخش زنده لیگ برتر انگلیس

پخش زنده بازی منچسترسیتی و اورتون‌ امروز شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ . در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و از ساعت ۱۶:۰۰ تیم‌های منچسترسیتی و اورتون‌ بازی خواهند داشت. منچسترسیتی مقابل اورتون‌ را آنلاین تماشا کنید.

پخش بازی منچسترسیتی و اورتون را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن فوتبال زنده منچسترسیتی و اورتون به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی منچسترسیتی اورتون را از تی وی تو دنبال کنید.

پخش زنده بازی منچسترسیتی و اورتون‌

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

تیم های اورتون و منچسترسیتی در یکی از بازی های هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس با هم دیدار کردند. در نیمه نخست این دیدار ستارگان سیتی حسابی خوش درخشیدند. دروازه اورتون در دقیقه ۳۷ با ضربه ایلکای گوندوغان و دو دقیقه بعد با ضربه ارلینگ هالند باز شد تا سیتی با نتیجه ۲-۰ راهی رختکن شود.

در نیمه دوم ایلکای گوندوغان اختلاف را به ۳ گل رساند. در ادامه شاهد تلاش بی نتیجه بازیکنان اورتون برای کاهش اختلاف بودیم و در نهایت پخش زنده فوتبال منچسترسیتی اورتون‌ با برتری ۱-۰ سیتی به پایان رسید.

پخش زنده فوتبال منچسترسیتی اورتون‌

اورتون منچسترسیتی 
۳۷%مالکیت۶۳%
۳شوت در چارچوب ۴
۳شوت خارج از چارچوب۳
۱مهار دروازه بان۲
۳۸۹تعداد پاس۶۷۹
۳۲۱پاس صحیح۶۱۲
۲۰سانتر۱۷
۸کرنر۶
۱۲خطا۴
۱آفساید۰
۱کارت زرد۰

پخش زنده فوتبال منچسترسیتی اورتون‌

پخش زنده فوتبال منچسترسیتی و اورتون

در چارچوب هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های انگلیس، منچسترسیتی و اورتون در اتحاد به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

تنها دو دقیقه از شروع بازی گذشته بود که سیتی نگران از دست دادن ارلینگ هالند شد. او در یک درگیری هوایی با گادفری بعد از فرود آمدن از ناحیه مچ پا احساس ناراحتی کرد ولی بعد از رسیدگی تیم پزشکی سیتی به مسابقه بازگشت تا خیالی سیتی و گواردیولا راحت بشود.

در دقیقه ۲۴ پخش زنده فوتبال منچسترسیتی و اورتون سیتی توسط مهاجم اول خود ارلینگ هالند به گل رسید. جک گریلیش که در دقایق قبلی چند بار از جناح چپ خط دفاعی اورتون را به هم ریخته بود بار دیگر این حرکت را تکرار کرد و پاسی به ریاض محرز داد. او با اینکه تحت فشار بود با حرکتی تکنیکی فضای مناسب را ایجاد کرد و موفق شد توپ را به هالند برساند. ستاره نروژی با یک ضربه دروازه پیکفورد را باز کرد تا سیتی پیش بیفتد.

در آخرین دقیقه نیمه اول سیتی صاحب یک ضربه آزاد شد. دی بروینه سانتری کات دار و تماشایی به تیر یک ارسال کرد. استونز با شیرجه ای زمان بندی شده توپ را با ضربه سر به سمت دروازه فرستاد ولی توپ با برخورد به تیر دروازه برگشت تا دومین گل سیتی به ثمر نرسد. نیمه اول با برتری ۱-۰ سیتیزن ها به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم بازی با سرعتی کمتر از نیمه اول دنبال می شد اما در دقیقه ۶۴ تیم فوتبال اورتون موفق شد به گل برسد. رودری توپ را از دست داد و ادریسا گی با آغاز یک ضدحمله توپ را به دمارای گری سپرد. او از سمت چپ به طرف دروازه سیتی پیشروی کرد ولی وقتی خود را تنها دید تصمیم گرفت به تنهایی شانس خود را برای گلزنی بیازماید. او آکانجی مدافع سیتی را از پیش رو برداشت و با یک ضربه کات دار تماشایی دروازه ادرسون را باز کرد.

کوین دی بروینه در دقایق پایانی پخش زنده بازی منچسترسیتی و اورتون شانس خوبی برای به ثمر رساندن گل دوم سیتی داشت. او فرصت اول خود را از دست داد

ولی توپ بازگشتی را با شوتی خوب شلیک کرد که با برخورد به گادفری منحرف شد. این توپ که در محوطه جریمه اورتون سرگردان شده بود مدافعان این تیم را مضطرب کرد و محرز می توانست از فاصله نزدیک دروازه این تیم را باز کند که پیکفورد با شیرجه ای عالی توپ را مهار کرد.

در دقایق پایانی پخش زنده بازی منچسترسیتی و اورتون و وقتهای تلف شده هواداران سیتی به بازیکنان اورتون به شدت معترض بوده و معتقد بودند آن ها مشغول وقت کشی هستند. به زمین افتادن گادفری و ورود تیم پزشکی اورتون به زمین مسابقه باعث شد وقتهای تلف شده این بازی به یازده دقیقه برسد. اما در نهایت سیتی از این بازی خانگی نتیجه ای بهتر از تساوی ۱-۱ به دست نیاورد.

سیتی حالا با ۳۶ امتیاز از شانزده بازی در رتبه دوم جدول قرار دارد. آرسنال با یک بازی کمتر چهل امتیازی است و صدر جدول را در اختیار دارد.

پخش زنده بازی منچسترسیتی و اورتون

منچسترسیتی اورتون 
۷۴%مالکیت۲۶%
۳شوت در چارچوب ۱
۶شوت خارج از چارچوب۰
۰مهار دروازه بان۲
۶۶۲تعداد پاس۲۳۸
۵۹۷پاس صحیح۱۸۵
۳۲سانتر۱۰
۷کرنر۱
۱۳خطا۱۴
۳آفساید۲
۳کارت زرد۴

پخش زنده بازی منچسترسیتی و اورتون

 

پخش زنده فوتبال منچسترسیتی و اورتون

از چهارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های اورتون و منچسترسیتی در استادیوم گودیسون پارک مقابل هم صف آرایی کردند.

در نیمه اول مطابق انتظار مالکیت توپ و میدان در اختیار منچسترسیتی بود، اما آن‌ها در خلق موقعیت خیلی خوب عمل نکردند. در آن سمت نیز شاگردان فرانک لمپارد دل به ضد حملات بسته بودند و آن‌ها نیز راه به جایی نبردند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم سیتی دیگر تیم آرام و بی خطر نیمه اول نبود و فشار خود را برای رسیدن به گل پیروزی چند برابر کرد. آن‌ها چند بار تا فروپاشی دروازه اورتون پیش رفتند، اما درخشش پیکفورد اجازه این کار را به سیتی نمی‌داد تا اینکه در دقیقه ۸۱ فیل فودن گل ۳ امتیازی سیتی را وارد دروازه اورتون کرد.

در پایان پخش زنده فوتبال منچسترسیتی و اورتون شاگردان پپ گواردیولا با این پیروزی با ۶۶ امتیاز در صدر جدول باقی می‌مانند و تافی‌ها نیز با ۲۲ امتیاز در جایگاه هفدهم باقی ماندند.

پخش زنده بازی منچسترسیتی و اورتون

اورتون منچسترسیتی 
۳۳%مالکیت۶۷%
۲شوت در چارچوب ۸
۳شوت خارج از چارچوب۳
۷مهار دروازه بان۲
۳۲۰تعداد پاس۶۷۶
۲۴۴پاس صحیح۵۹۷
۱۴سانتر۲۳
۳کرنر۴
۷خطا۱۴
۴آفساید۲
۳کارت زرد۲

پخش زنده بازی منچسترسیتی و اورتون

پخش آنلاین بازی منچسترسیتی و اورتون

در ادامه هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان اورتون بود و با نتیجه ۳-۰ این بازی را برد. استرلینگ که پس از مدت‌ها به ترکیب اصلی سیتی رسیده بود دقیقه ۴۴ گل اول را زد. تا نیمه نخست با پیروزی میزبان خاتمه یابد.

در نیمه دوم هم رودری در دقیقه ۵۵ با یک شوت از راه دور بسیار زیبا گل دوم تیمش را به ثمر رساند و در ادامه برناردو سیلوا در دقیقه ۸۶ اختلاف را به عدد ۳ رساند تا در نهایت این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر به سود شاگردان پپ گواردیولا خاتمه یابد.

در پایان بازی زنده منچسترسیتی اورتون منچسترسیتی با این برد ۲۶ امتیازی شد و جایگاه دومی خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال جزیره را از لیورپول پس گرفت تا به تعقیب چلسی صدرنشین و رقابت برای قهرمانی ادامه دهد.

 

پخش زنده بازی منچسترسیتی و اورتون

 

منچسترسیتی اورتون 
۷۷%مالکیت۲۳%
۷شوت در چارچوب ۱
۶شوت خارج از چارچوب۰
۱مهار دروازه بان۴
۸۶۰تعداد پاس۲۴۵
۸۰۵پاس صحیح۱۷۰
۲۵سانتر۱۳
۷کرنر۱
۵خطا۷
۰آفساید۲
۱کارت زرد۱

پخش زنده بازی منچسترسیتی و اورتون

 

پخش زنده بازی منچسترسیتی مقابل اورتون

منچسترسیتی در آخرین هفته لیگ برتر انگلیس و پیش از بالای سر بردن جام قهرمانی، میزبان اورتون بود.دی بروینه در دقیقه ۱۱، ژسوس در دقیقه ۱۴، فودن در دقیقه ۵۳ و آگوئرو در آخرین بازی‌اش برای سیتی در دقایق ۷۱ و ۷۶ گلزنی کردند. در پایان بازی زنده منچسترسیتی اورتون منچسترسیتی با این برد ۸۶ امتیازی شد و با فاصله ۱۲ امتیازی با منچستریونایتد کارش را به پایان رساند.

 

پخش زنده بازی منچسترسیتی اورتون

 

منچسترسیتی اورتون 
۶۷%مالکیت۳۳%
۱۱شوت در چارچوب ۳
۶شوت خارج از چارچوب۲
۳مهار دروازه بان۶
۷۲۵تعداد پاس۳۴۰
۶۶۵پاس صحیح۲۷۰
۱۴سانتر۱۱
۷کرنر۵
۸خطا۱۰
۱آفساید۱
۲کارت زرد۲

 

پخش زنده بازی منچسترسیتی اورتون

 

پخش زنده فوتبال منچسترسیتی مقابل اورتون

دو تیم اورتون و منچسترسیتی در چهارچوب دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس یا FA CUP به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه نهایتا دو گله سیتیزن ها و صعود آنها به نیمه نهایی همراه بود.

بازی کاملاً متعادل آغاز شد و دو تیم چندین حمله نصف و نیمه روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند که هیچ کدام از آنها باعث ایجاد خطر جدی این شد. با این حال در دقیقه ۳۴ کالورت لوین می‌توانست روی اشتباه دروازه بان منچستر سیتی گلزنی کند اما نهایتا توپ راهی کرنر شد.

در ادامه پخش زنده بازی منچسترسیتی اورتون در نیمه اول نیز اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد و منچسترسیتی تا حدودی توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست از این مسئله استفاده کند تا نهایتاً مسابقه در پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند. منچستر سیتی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و توانست در دقیقه ۵۷ به گل اول دست پیدا کند اما ضربه رحیم استرلینگ با واکنش استثنایی دروازه‌بان جوان اورتون یعنی ویرجینیا همراه شد تا تغییر در نتیجه حاصل نشود.در دقیقه ۶۶ فیل فودن ضربه محکمی را روانه دروازه اورتون کرد اما شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه این تیم عبور کرد تا همچنان قفل دروازه آبی های مرسی ساید بسته باقی مانده باشد.

در دقیقه ۸۴ پخش زنده فوتبال منچسترسیتی و اورتون بالاخره حملات منچسترسیتی نتیجه داد و این تیم به گل برتری دست یافت. ضربه آیمریک لاپورت به تیر دروازه اورتون برخورد کرد اما ایلکای گوندوغان دروازه خالی حریف را با یک ضربه سر باز کرد تا نتیجه ۱-۰ شود. چند دقیقه بعد و در حالی که بازیکنان اورتون اعتقاد داشتند روی یری مینا خطا انجام شده، کوین دی بروین توانست روی یک حرکت خوب و در مصافی تک به تک دروازه این تیم را باز کند تا نتیجه ۲-۰ شود و بازی با همین نتیجه خاتمه یافت تا سیتی به مرحله بعدی صعود کند.

 

پخش زنده فوتبال منچسترسیتی اورتون‌ – تی وی تو

 

اورتون منچستریونایتد 
۲۵%مالکیت۷۵%
۲شوت در چارچوب ۶
۴شوت خارج از چارچوب۴
۴مهار دروازه بان۱
۲۲۵تعداد پاس۶۶۷
۱۵۰پاس صحیح۵۹۵
۱۴سانتر۱۵
۴کرنر۶
۱۲خطا۸
۱آفساید۰
۲کارت زرد۱

 

پخش زنده فوتبال منچسترسیتی اورتون‌ – تی وی تو

 

پخش آنلاین فوتبال منچسترسیتی و اورتون

در دیداری از هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی در روزی که میزبان اورتون بود موفق به کسب پیروزی شد.بازی در شرایطی آغاز شد که هر دو تیم با توجه به ترافیک شدید بازی‌ها با خستگی شدید برای این بازی آماده شده بودند با این حال مصدومیت برنارد پیش از آغاز بازی بدترین خبر ممکن برای کارلو آنچلوتی بود و وی با تغییر برنامه‌های خود در انتظار آغاز این بازی بنشیند. گواردیولا نیز در این دیدار بازیکنان جوانی چون گارسیا و فودن را در ترکیب اصلی به میدان فرستاده بود و بازیکنانی چون استرلینگ، آگوئرو، واکر، داویو و برناردو سیلوا جایی در میان بازیکنان اصلی سیتیزن‌ها نداشتند.فیل فودن ستاره جوان سیتی در دقیقه ۱۲ پخش زنده فوتبال منچسترسیتی اورتون ، روی حرکت فودن به گل رسید هر چند این گل در بازبینی ویدیویی مردود اعلام شد تا بازی با تساوی بدون گل ادامه پیدا کند، نتیجه‌ای که تا پایان نیمه نخست برقرار بود.

در نیمه دوم فشار حملات سیتی افزایش یافت و گابریل ژسوس در دقیقه ۵۱ بازی روی پاس در عمق گوندوگان با یک ضربه زیبا دروازه اورتون را باز کرد. ۷ دقیقه بعد باز هم ژسوس این بار روی پاس محرز دروازه اورتون را باز کرد تا بازی با دو گل به سود یاران گواردیولا ادامه داشته باشد.

در ادامه پخش زنده فوتبال منچسترسیتی و اورتون ، یاران آنچلوتی یک بار در دقیقه ۷۱ بازی توسط ریچارلیسون و روی اشتباه براوو در شروع مجدد بازی به گل رسیدند با این حال این گل سودی برای اورتون نداشت و بازی در نهایت با برتری دو بر یک سیتی به پایان رسید.این چهاردهمین پیروزی فصل منچسترسیتی در لیگ برتر بود و با سه امتیاز این بازی سیتیزن‌ها ۴۴ امتیازی شدند و رده سوم جدول قرار گرفتند. اورتون نیز برای دهمین بار با شکست از زمین خارج شد تا با ۲۵ امتیاز در رده دهم جدول باقی بماند.

پخش زنده فوتبال منچسترسیتی اورتون‌ – تی وی تو

 

منچستر سیتی اورتون 
۶۵%مالکیت۳۵%
۷شوت در چارچوب ۲
۷شوت خارج از چارچوب۳
۱مهار دروازه بان۵
۷۷۳تعداد پاس۴۰۰
۶۹۷پاس صحیح۳۰۹
۱۱سانتر۱۲
۳کرنر۶
۱۱خطا۱۱
۳آفساید۱
۰کارت زرد۴

 

پخش زنده فوتبال منچسترسیتی اورتون‌ – تی وی تو

 

پخش بازی زنده منچسترسیتی اورتون

در دیداری از هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در روزی که میزبان اورتون بود موفق به کسب پیروزی شد. بازی در شرایطی آغاز شد که هر دو تیم با توجه به ترافیک شدید بازی‌ها با خستگی شدید برای این بازی آماده شده بودند با این حال مصدومیت برنارد پیش از آغاز بازی بدترین خبر ممکن برای کارلو آنچلوتی بود و وی با تغییر برنامه‌های خود در انتظار آغاز این بازی بنشیند.

گواردیولا نیز در این دیدار بازیکنان جوانی چون گارسیا و فودن را در ترکیب اصلی به میدان فرستاده بود و بازیکنانی چون استرلینگ، آگوئرو، واکر، داویو و برناردو سیلوا جایی در میان بازیکنان اصلی سیتیزن‌ها نداشتند.فیل فودن ستاره جوان سیتی در دقیقه ۱۲ پخش زنده بازی منچسترسیتی اورتون بازی روی حرکت فودن به گل رسید هر چند این گل در بازبینی ویدیویی مردود اعلام شد تا بازی با تساوی بدون گل ادامه پیدا کند، نتیجه‌ای که تا پایان نیمه نخست برقرار بود.

در نیمه دوم فشار حملات سیتی افزایش یافت و گابریل ژسوس در دقیقه ۵۱ بازی روی پاس در عمق گوندوگان با یک ضربه زیبا دروازه اورتون را باز کرد. ۷ دقیقه بعد باز هم ژسوس این بار روی پاس محرز دروازه اورتون را باز کرد تا بازی با دو گل به سود یاران گواردیولا ادامه داشته باشد.یاران آنچلوتی یک بار در دقیقه ۷۱ پخش زنده بازی منچسترسیتی اورتون توسط ریچارلیسون و روی اشتباه براوو در شروع مجدد بازی به گل رسیدند با این حال این گل سودی برای اورتون نداشت و بازی در نهایت با برتری دو بر یک سیتی به پایان رسید.این چهاردهمین پیروزی فصل منچسترسیتی در لیگ برتر بود و با سه امتیاز این بازی سیتیزن‌ها ۴۴ امتیازی شدند و رده سوم جدول قرار گرفتند. اورتون نیز برای دهمین بار با شکست از زمین خارج شد تا با ۲۵ امتیاز در رده دهم جدول باقی بماند.

 

پخش زنده فوتبال منچسترسیتی اورتون‌ – تی وی تو

 

منچستر سیتیاورتون
۶۵%مالکیت۳۵%
۷شوت در چارچوب۲
۷شوت خارج از چارچوب۳
۱مهار دروازه بان۵
۷۷۳تعداد پاس۴۰۰
۶۹۷پاس صحیح۳۰۹
۱۱سانتر۱۲
۳کرنر۶
۱۱خطا۱۱
۳آفساید۱
۰کارت زرد۴

 

پخش زنده فوتبال منچسترسیتی اورتون‌ – تی وی تو

پخش فوتبال منچسترسیتی اورتون زنده

در ادامه هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، اورتون در ورزشگاه گودیسون پارک میزبان منچسترسیتی بود که این بازی در نهایت با پیروزی ۳-۱ سیتیزن‌ها به پایان رسید.بازی دو تیم مطابق انتظار سرعت بالایی داشت و بازیکنان سیتی برای کاهش فاصله با لیورپول، به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کردند.

در دقیقه ۱۰ پخش زنده فوتبال منچسترسیتی اورتون روی حرکت عالی ریاض ماهرز و پاس در عرض زیبای او، ایلکای گوندوغان در مقابل دروازه خالی، توپ را به تیر افقی دروازه اورتون کوبید تا بازی همچنان مساوی بماند. در دقیقه ۱۸، رحیم استرلینگ با یک حرکت انفرادی به داخل محوطه جریمه نفوذ کرد اما پاس در عرض او در شرایطی خطرناک توسط یری مینا دور شد تا سیتیزن‌ها همچنان ناکام باشند.

اما حملات سیتی سرانجام نتیجه داد. در دقیقه ۲۳، نفوذ عالی ماهرز و پاس کوتاه او با ارسال عالی دی‌بروین همراه شد تا گابریل ژسوس با ضربه سر دروازه پیکفورد را از چند قدمی باز کند و شاگردان گواردیولا در این بازی پیش بیافتند. دقایقی بعد روی یک ضدحمله، با پاس زیبای استرلینگ، ماهرز صاحب موقعیت شد اما ضربه او در آغوش پیکفورد جای گرفت.اما در دقیقه ۳۳، سیتی غافلگیر شد. ارسال بازیکنان اورتون ناقص برگشت داده شد و در ادامه پخش زنده فوتبال منچسترسیتی و اورتون ضربه چیپ شیموس کولمن در آستانه دروازه سیتی با ضربه سر کالورت لوئین همراه شد تا نیمه اول با نتیجه ۱-۱ به پایان برسد.

در نیمه دوم هم بازی سرعت بسیار بالایی داشت و در دقیقه ۵۴ روی ارسال کرنر، ضربه سر چکشی یری مینا با واکنش فوق‌العاده ادرسون راهی کرنر شد. ۵ دقیقه بعد پاس در عمق گوندوغان با ضربه بقل پای استرلینگ با حداقل اختلاف از کنار دروازه اورتون به بیرون رفت.

اما مقاومت اورتون در دقیقه ۷۰ شکست، ضربه آزاد زیبا و هوشمندانه ریاض محرز دور از دستان پیکفورد بدل به گل دوم شاگردان گواردیولا شد. در دقیقه ۷۵، کالورت لوئین در شرایط تک به تک نتوانست دروازه ادرسون را باز کند تا آه از نهاد هواداران حاضر در گودیسون پارک بلند شود. حملات دو تیم ادامه داشت و سرانجام در دقیقه ۸۶ پخش زنده بازی منچسترسیتی اورتون ، پاس در عرض آگوئرو با دفع ناقص پیکفورد همراه شد و در برگشت رحیم استرلینگ توپ را به زیر طاق دروازه اورتون زد تا سیتی در آستانه کسب یک پیروزی شیرین قرار بگیرد.

در ادامه اتفاقی رخ نداد و سیتی به پیروزی ۳-۱ در این دیدار دست یافت.منچسترسیتی با این پیروزی ۱۶ امتیازی شد و پشت سر لیورپول ۲۱ امتیازی، در رده دوم جدول لیگ جزیره باقی ماند.

 

پخش زنده فوتبال منچسترسیتی اورتون‌ – تی وی تو

 

اورتونمنچستر سیتی
۳۷%مالکیت۶۳%
۸شوت در چارچوب۹
۳شوت خارج از چارچوب۷
۶مهار دروازه بان۶
۳۵۵تعداد پاس۶۱۸
۲۹۱پاس صحیح۵۶۱
۱۹سانتر۱۴
۵کرنر۲
۴خطا۸
۲آفساید۵
۲کارت زرد۲

 

 

پخش زنده فوتبال منچسترسیتی اورتون‌ – تی وی تو

پخش بازی زنده منچسترسیتی و اورتون

از هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس دو تیم اورتون و منچسترسیتی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان نود دقیقه این شاگردان گواردیولا بودند که موفق شدند میزبان خود را شکست دهند.منچسترسیتی در حالی گام به این دیدار گذاشت که با برد مقابل حریفش می‌توانست به دلیل تفاضل گل بهتر و البته یک بازی بیشتر نسبت به لیورپول به صدر جدول برسد. اورتون هم از ۲۵ بازی گذشته خود موفق به کسب ۳۳ امتیاز شده و در رده نهم جدول قرار دارد.بازی با حساسیت بالایی آغاز شد و سرعت بالای این دیدار در ده دقیقه اول بر جذابیت‌های آن اضافه کرده بود.

دقیقه ۱۹ پخش بازی زنده منچسترسیتی اورتون سرخیو آگوئرو در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد که با بی دقتی این بازیکن توپ به بیرون رفت.در دقیقه ۳۴ ضربه برنارد از کنار دروازه منچسترسیتی با اختلاف اندکی به خارج رفت. دو تیم در نیمه اول چند موقعیت نه چندان خطرناک داشتند که راه به جایی نبردند. اما این پایان کار در نیمه اول نبود. دقیقه ۴۷ خطایی از سمت چپ برای منچسترسیتی بدست آمد که داوید سیلوا سانتر دقیقی روی دروازه اورتون انجام داد که لاپورته با پرشی بلند و یک ضربه سر دقیق توپ را به تور دروازه تافی‌ها چسباند تا شاگردان گواردیولا با پیروزی در نیمه اول به رختکن بروند.دقیقه ۵۲ در فاصله چند متر مانده به محوطه جریمه خطایی به نفع اورتون اعلام شد که ضربه بی دقت بازیکن این تیم به دیوار دفاعی منچسترسیتی برخورد کرد و به بیرون رفت.

اما در ادامه پخش بازی زنده منچسترسیتی و اورتون ، من سیتی که نمی‌خواست کاملاً عقب بنیشیند، در دقیقه ۵۷ به سمت دروازه اورتون هجوم برد که در یک رفت و برگشت توپ روی هوا به آگوئرو رسید و ضربه برگردون زیبای این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.در دقیقه ۶۸ اشتباه مدافع اورتون، رحیم استرلینگ را صاحب توپ کرد که ضربه این بازیکن با سایش روی تیر دروازه به بیرون رفت تا نتیجه همچنان یک بر صفر باقی بماند. اما در دقیقه ۹۸ گابریل ژسوس گل دوم منچسترسیتی را به ثمر رساند تا اختلاف به عدد دو برسد.نهایتاً این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود سیتیزن‌ها به پایان رسید تا شاگردان گواردیولا موقتاً به صدر جدول صعود کنند.

پخش زنده فوتبال منچسترسیتی اورتون‌ – تی وی تو

 

اورتونمنچستر سیتی
۳۸%مالکیت۶۲%
۱شوت در چارچوب۴
۰شوت خارج از چارچوب۴
۲مهار دروازه بان۱
۳۳۶تعداد پاس۵۴۷
۲۵۱پاس صحیح۴۶۸
۱سانتر۳
۵کرنر۶
۶ضربه ایستگاهی۱۲
۱۲خطا۶
۰آفساید۵
۱کارت زرد۱

 

پخش زنده فوتبال منچسترسیتی اورتون‌ – تی وی تو

برچسب‌ها:, , , , , , ,