تی وی تو
پخش زنده فوتبال یوونتوس فرنتس واروش

پخش زنده فوتبال یوونتوس فرنتس واروش

یوونتوس
فرنتس واروش

سه‌شنبه ۴ آذر ۲۳:۳۰

پخش زنده لیگ قهرمانان اروپا

پخش زنده بازی یوونتوس فرنتس واروش امشب از تی وی تو. شما می توانید به صورت زنده و مستقیم بازی یوونتوس فرنتس واروش را از تی وی تو مشاهده کنید.

تماشای پخش زنده فوتبال اروپا از تی وی این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی یوونتوس فرنتس واروش امشب را آنلاین تماشا کنید.

پخش زنده لیگ قهرمانان اروپا

اگر برای دیدن پخش مستقیم فوتبال یوونتوس – فرنتس واروش به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی یوونتوس فرنتس واروش را از تی وی تو دنبال کنید

چطور خلاصه بازی یوونتوس فرنتس واروش را تماشا کنیم

بعد از پایان پخش زنده بازی ، شما می توانید خلاصه بازی یوونتوس فرنتس واروش را در همین صفحه دنبال کنید.
خلاصه بازی برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم می کند که خلاصه فوتبال یوونتوس فرنتس واروش را آنلاین ببینند.

پخش زنده بازی یوونتوس فرنتس واروش – ۱۴ آبان ۹۹

در خلال بازی های هفته ی سوم لیگ قهرمانان اروپا تیم های یوونتوس و فرنس واروش برای اولین بار با هم دیدار کردند. در این بازی جذاب و پر گل یوونتوس موفق شد ضمن به نمایش گذاشتن یک بازی عالی ۴ بار دروازه ی حریف را باز کند و در نهایت با برتری ۴-۱ واروش را شکست دهد. در نیمه ی نخست این دیدار ، موراتا در دقیقه ی ۷ دروازه ی فرنس را باز کرد تا تیمش با برتر ی ۱-۰ به رختکن باز گردد. موراتا در دقیقه ی ۶۰ دوباره حمله ی موفقی به دروازه ی حریف داشت و زننده ی گل دوم تیمش لقب گرفت. پس از او دیبالا در دقیقه ی ۷۲ برای سومین بار دروازه ی فرنس را باز کرد. در دقیقه ی ۸۱ و با اشتباه محض دیوالی دروازه ی خودی باز شد و گل چهارم به نفع یوونتوس به ثبت رسید. در آخرین تلاش فرنس برای جبران این اختلاف ، بولی در دقیقه ی ۹۰ دروازه ی یوونتوس را باز کرد تا این دیدار با نتیجه ی ۱-۴ به پایان رسد.

پخش زنده فوتبال یوونتوس فرنتس واروش – تی وی تو

 

فرنس واروشیوونتوس
۴۶%مالکیت۵۴%
۳شوت در چارچوب ۹
۸شوت خارج از چارچوب۴
۵مهار دروازه بان۲
۵۳۶تعداد پاس۶۳۵
۴۷۳پاس صحیح۵۷۳
۸سانتر۸
۲کرنر۱
۸خطا۱۱
۰آفساید۲
۱کارت زرد۰

 

پخش زنده فوتبال یوونتوس فرنتس واروش – تی وی تو

برچسب‌ها: