تی وی تو
پخش زنده فوتبال یوونتوس زنیت سن پترزبورگ

پخش زنده فوتبال یوونتوس زنیت سن پترزبورگ

یوونتوس
زنیت سن پترزبورگ

سه‌شنبه ۱۱ آبان ۲۳:۳۰

پخش زنده لیگ قهرمانان اروپا

گزارش زنده بازی یوونتوس زنیت سن پترزبورگ امشب از تی وی تو. شما می توانید به صورت زنده گزارش بازی یوونتوس و زنیت سن پترزبورگ را از تی وی تو مشاهده کنید. تماشای زنده فوتبال اروپا از تی وی تو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی یوونتوس و زنیت سن پترزبورگ امشب را آنلاین تماشا کنید.

گزارش زنده فوتبال یوونتوس و زنیت سن پترزبورگ امشب

اگر برای دیدن گزارش زنده فوتبال یوونتوس و زنیت سن پترزبورگ به تلویزیون دسترسی ندارید تی وی تو این امکان را فراه کرده تا گزارش زنده فوتبال را برای تمام کاربران از طریق اینترنت فراهم کند. شما می توانید به سادگی از گوشی همراه خود و از اینترنت به راحتی پخش آنلاین بازی یوونتوس زنیت سن پترزبورگ را از تی وی تو تماشا کنید

چطور پخش زنده بازی یوونتوس زنیت سن پترزبورگ را تماشا کنیم

برای تماشای گزارش زنده فوتبال یوونتوس زنیت سن پترزبورگ، شما می توانید بازی یوونتوس و زنیت سن پترزبورگ زنده را در همین صفحه دنبال کنید.
در پایان زنده بازی یوونتوس زنیت سن پترزبورگ، برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم می کند که گزارش فوتبال یوونتوس و زنیت سن پترزبورگ را آنلاین ببینند.

پخش زنده بازی یوونتوس زنیت سن پترزبورگ – ۲۸ مهر ۱۴۰۰

در گروه H دور گروهی لیگ قهرمان از هفته سوم تیم یوونتوس در روسیه مهمان تیم زنیت سن پترزبورگ بود که توانست میزبان خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد . دژان کولوفسکی مهاجم سوئدی یووه در دقیقه روی پاس دیشیلیو تک گل مسابقه را برای تیمش به ثمر رساند و با پایان گزارش زنده بازی یوونتوس زنیت سن پترزبورگ یوونتوس را به سه امتیاز بازی رساند . همچنین سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت شصت دقیقه بازی کرد و تعویض شد .

 

پخش زنده بازی یوونتوس زنیت سن پترزبورگ

 

زنیت سن پترزبورگیوونتوس
۴۲مالکیت۵۸
۲شوت در چارچوب ۲
۳شوت خارج از چارچوب۸
۱مهار دروازه بان۲
۴۰۴تعداد پاس۵۵۶
۳۴۵پاس صحیح۴۹۱
۱۷سانتر۲۷
۷کرنر۴
۷خطا۱۰
۲آفساید۰
۲کارت زرد۲

 

پخش زنده بازی یوونتوس زنیت سن پترزبورگ