تی وی تو
پخش زنده فوتبال یوونتوس اتلتیکو مادرید

پخش زنده فوتبال یوونتوس اتلتیکو مادرید

یوونتوس
اتلتیکو مادرید

یکشنبه ۱۶ مرداد ۲۰:۰۰

پخش زنده بازی دوستانه

بازی زنده یوونتوس و اتلتیکو مادرید امشب از تی وی تو. شما می توانید به صورت زنده گزارش بازی یوونتوس و اتلتیکو مادرید را از تی وی تو مشاهده کنید. تماشای زنده فوتبال اروپا از تی وی تو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی یوونتوس و اتلتیکو مادرید امشب را آنلاین تماشا کنید.

پخش زنده فوتبال یوونتوس و اتلتیکو مادرید امشب

اگر برای دیدن فوتبال زنده یوونتوس و اتلتیکو مادرید به تلویزیون دسترسی ندارید تی وی تو این امکان را فراه کرده تا بازی زنده فوتبال را برای تمام کاربران از طریق اینترنت فراهم کند. شما می توانید به سادگی از گوشی همراه خود و از اینترنت به راحتی پخش آنلاین بازی یوونتوس اتلتیکو مادرید را از تی وی تو تماشا کنید

چطور پخش زنده بازی یوونتوس اتلتیکو مادرید را تماشا کنیم

در پایان زنده بازی یوونتوس اتلتیکو مادرید، برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم می کند که فوتبال زنده یوونتوس و اتلتیکو مادرید را آنلاین ببینند.
برای تماشای بازی زنده فوتبال یوونتوس اتلتیکو مادرید، شما می توانید بازی یوونتوس و اتلتیکو مادرید زنده را در همین صفحه دنبال کنید.

پخش زنده بازی یوونتوس اتلتیکو مادرید

در هفته پنجم مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، دیدار یوونتوس و اتلتیکو مادرید با پیروزی ۱-۰ شاگردان ساری خاتمه یافت.نیمه اول این بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود و تیم‌های سعی می‌کردند با پاس‌کاری‌های معتدد بر حریف چیره شوند.

در حالی که می‌رفت تا بازی با نتیجه بدون گل در نیمه اول به پایان برسد، در واپسین ثانیه‌های این نیمه شلیک سهمگین پائولو دیبالا زیر طاق دروازه اتلتیکومادرید جای گرفت. ضربه آزاد دیبالا از سمت راست به زیبایی وارد دروازه اوبلاک شد تا شاگردان ساری با روحیه‌ای مضاعف به رختکن بروند.

اولین موقعیت جدی در نیمه دوم پخش زنده بازی یوونتوس اتلتیکو مادرید را بازیکنان اتلتیکومادرید در دقیقه ۴۹ توسط سائول نیگز خلق کردند. ضربه چکشی او پس از برخورد به زمین توسط شزنی مهار شد.ضدحمله یوونتوسی‌ها در دقیقه ۶۰ با محوریت رونالدو در نهایت با شوت بی دقت این بازیکن پرتغالی با اختلاف زیاد از بالای دروازه اوبلاک به بیرون رفت.

ضربه خطرناک ژائو فلیکس از پشت محوطه جریمه یوونتوس در دقیقه ۶۲ از کنار دروازه شزنی به بیرون رفت.شوت پرقدرت فدریکو برناردسکی در دقیقه ۶۶ به تیر عمودی دروازه اتلتیکو برخورد کرد و راهی اوت شد. در دقیقه ۸۳ حرکت خوب و موقعیت تک به تک بازیکنان اتلتیکو مادرید را دی لیخت دفع کرد و به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۹۰+۳ جدی‌ترین موقعیت اتلتیکومادرید توسط آلوارو موراتا از دست رفت. ارسال خوب شاگردان سیمئونه از سمت راست را در دهانه دروازه یوونتوس موراتا نتوانست تبدیل به گل کند تا حسرت مادریدی ها نسبت به این شکست دو برابر شود.

در پایان پخش زنده بازی یوونتوس اتلتیکو مادرید یوونتوس با این برد ۱۳ امتیازی شد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

 

پخش زنده بازی یوونتوس اتلتیکو مادرید

 

یوونتوس اتلتیکو مادرید
۵۹%مالکیت۴۱%
۲شوت در چارچوب ۲
۳شوت خارج از چارچوب۹
۲مهار دروازه بان۱
۶۴۱تعداد پاس۴۳۲
۵۵۵پاس صحیح۳۴۰
۱۸سانتر۲۵
۳کرنر۶
۱۳خطا۱۴
۱آفساید۱
۱کارت زرد۴

پخش زنده بازی یوونتوس اتلتیکو مادرید