تی وی تو
پخش زنده فوتبال پرسپولیس ماشین سازی تبریز

پخش زنده فوتبال پرسپولیس ماشین سازی تبریز

پرسپولیس
ماشین سازی تبریز

سه‌شنبه ۲۹ تیر ۲۱:۱۵

پخش زنده لیگ برتر ایران

پخش زنده بازی پرسپولیس ماشین سازی تبریز امشب از تی وی تو. شما می توانید به صورت زنده و مستقیم بازی پرسپولیس ماشین سازی تبریز را از تی وی تو مشاهده کنید. تماشای پخش زنده فوتبال اروپا از تی وی این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی پرسپولیس ماشین سازی تبریز امشب را آنلاین تماشا کنید.

چطور پخش زنده بازی پرسپولیس ماشین سازی تبریز را تماشا کنیم

اگر برای دیدن پخش زنده بازی پرسپولیس ماشین سازی تبریز به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی پرسپولیس ماشین سازی تبریز را از تی وی تو دنبال کنید . بعد از پایان پخش زنده بازی ، شما می توانید خلاصه بازی پرسپولیس ماشین سازی تبریز را در همین صفحه دنبال کنید. خلاصه بازی برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم می کند که خلاصه فوتبال پرسپولیس ماشین سازی تبریز را آنلاین ببینند.

پخش زنده فوتبال پرسپولیس ماشین سازی تبریز- ۱۱ بهمن ۹۹

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر و با پنج دقیقه تاخیر به مصاف و ماشین‌سازی تبریز رفت که در پایان با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

پرسپولیسی‌ها در این دیدار با لباس‌های مشکی به یاد مهرداد میناوند بازیکن شماره ۲۵ سابق خود در زمین حاضر شدند. گل پرسپولیسی‌ها در دقیقه ۲۵ و ۱۹ ثانیه به ثمر رسید که این گل در دقیقه ۲۶ ثبت شد و از همین رو آنها برای یاد کردن از بازیکن فقید خود در دقیقه ۲۵ یک دقیقه تاخیر داشتند. گل دوم پرسپولیس را هم احمد نوراللهی در دقیقه ۳+۹۰ وارد دروازه ماشین‌سازی کرد و تک گل میهمان هم توسط پیمان بابایی در دقیقه ۸۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

 

پخش زنده فوتبال پرسپولیس ماشین سازی – تی وی تو

 

پخش زنده فوتبال پرسپولیس ماشین سازی – تی وی تو

 

پخش زنده فوتبال پرسپولیس ماشین سازی تبریز- ۲۰ تیر ۹۹

دیدار تیم های فوتبال ماشین سازی تبریز و پرسپولیس در حالی در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال برگزار شد که با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان پایتخت همراه بود.رضا مهاجری سرمربی ماشین سازان که در نشست خبری قبل از این دیدار مدعی شده بود شاگردانش یکی از سخت ترین بازی های خود را خواهند داشت در دقایق ابتدایی، دفاع فشرده را در یک سوم زمین خود در دستور کار قرار دادند تا مانع از گلزنی مهاجمان زهردار پرسپولیس شوند.

سرخپوشان پایتخت که با توجه به مصدومیت محسن ربیع خواه، محمد نادری، امید عالیشاه، وحید امیری و محرومیت کمال کامیابی نیا با ترکیبی نسبتا متفاوت وارد زمین شده بود حملات زیادی را در ۲۰ دقیقه ابتدایی داشت اما دفاع پرتعداد و چند لایه ماشین سازی مانع از گلزنی آنها شد.در ادامه، تیم میزبان جرات حمله کردن پیدا کرد تا بتواند راه به دروازه بوژیدار رادوشوویچ پیدا کند اما مهاجمان کم تعداد این تیم در مقابل ترکیب خط دفاعی مستحکم پرسپولیس راه به جایی نبرد تا بار دیگر سرخپوشان نبض بازی را در اختیار بگیرند.

نیمه دوم نیز با حملات متوالی بازیکنان پرسپولیس آغاز شد. گل محمدی که دوست نداشت نوار پیروزی های تیمش در لیگ برتر قطع شود بازیکنان خط میانی خود نظیر سیامک نعمتی، بشار رسن و سعید حسین پور را به علی علیپور و مهدی ترابی نزدیکتر کرد اما دفاع چند لایه میزبان مانع از گلزنی آنها شد.مدافعان ماشین سازی که با چنگ و دندان از دروازه حامد لک دفاع می کردند دو بار در ۴۵ دقیقه دوم توانستند دروازه تیمشان را نجات دهند اما در نهایت علی علیپور در دقیقه ۸۴ موفق شد برای تیمش پنالتی بگیرد تا مهدی ترابی پشت توپ بایستد.

همچنین شاهین ثاقبی بازیکن ماشین سازی در دقیقه ۸۹ کارت زرد دوم خود را از رضا کرمانشاهی گرفت تا ز زمین مسابقه اخراج شود.او نیز با ضربه ای دقیق توانست قفل دروازه لک را در باز کند تا پرسپولیس همچنان به یکه تازی خود در لیگ برتر ایران ادامه دهد.سرخپوشان پایتخت با این پیروزی ۵۶ امتیازی شدند تا فاصله خود را قبل از اتمام بازی های هفته بیست و چهارم به ۱۵ امتیاز با سپاهان و شهر خودرو مشهد برساند.ماشین سازی نیز با قبول شکست در این مسابقه با ۲۴ امتیاز موقتا در رده دهم جدول باقی ماند.

پخش زنده فوتبال پرسپولیس ماشین سازی – تی وی تو

پخش زنده بازی پرسپولیس ماشین سازی تبریز – ۹ آبان ۹۸

در دیداری از هفته نهم لیگ برتر، پرسپولیس در روزی که میزبان ماشین‌سازی بود با تساوی بدون گل متوقف شد.بازی دو تیم در نیمه نخست کم افت و خیز دنبال شد. سرخ‌ها با با ترکیبی تکراری در مقایسه با بازی هفته گذشته خود مقابل شاهین در فاز تهاجمی به میدان رفته بودند و کالدرون امیدوار بود روی سرعت بازیکنان تهاجمی خود در این به گل برسد. ماشین‎سازی نیز با بازی بسته در نیمه خودی روی ضدحملات چند موقعیت به دست آورد هر چند این موقعیت‌ها سودی برای این تیم نداشت تا بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم نیز با حملات پرسپولیس آغاز شد با این حال این حملات با بی‌دقتی بازیکنان پرسپولیس خنثی شدند. ماشین‌سازی نیز روی توپ‌های بلند و ضربات شروع مجدد خطراتی را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد که این موقعیت‌ها نیز با بی‌دقتی بازیکنان این تیم و واکنش‌های بیرانوند خنثی شدند. بازی تاخیری بازیکنان ماشین‌سازی در نیمه دوم در دقایقی با اعتراض پرسپولیسی‌ها همراه شد. کالدرون در نیمه دوم بازی رسن، شیری و نعمتی را به زمین فرستاد تا سرخ‌ها با استفاده از توانایی‌های این بازیکنان به گل برسند. سرخ‌ها در آخرین لحظات بازی توسط ترابی صاحب پنالتی شدند که در علیپور این موقعیت را با یک ضربه چیپ آرام از دست داد تا بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان برسد و این گونه نخستین تساوی فصل سرخ‌ها در ورزشگاه آزادی حاصل شود.

پخش زنده فوتبال پرسپولیس ماشین سازی – تی وی تو

پخش زنده فوتبال پرسپولیس ماشین سازی تبریز – ۸ مهر ۹۸

در دیداری از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی پرسپولیس مهمان ماشین‌سازی بود که این بازی در نهایت با برتری پرسپولیس خاتمه یافت.به رغم تلاش ماشین‌سازی برای ارائه نمایشی تهاجمی در آغازین دقایق بازی، هر چه زمان بازی گذشت پرسپولیس کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و حاکم میدان بود. ماشین‌سازی پس از ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی به صورت کاملا فشرده در نیمه خودی حاضر شد و روی به بازی تدافعی آورد و در سمت مقابل پرسپولیس بازی باز و تهاجمی از خود ارائه کرد.

عمده حملات پرسپولیس در نیمه نخست از سمت چپ شکل گرفت با این حال تراکم بازیکنان ماشین‌سازی در نیمه خودی مانع از شکل گرفتن موقعیتی خطرناک در جریان بازی برای پرسپولیسی‌ها شد و موقعیت‌های خطرناک این تیم در نیمه نخست روی شروع مجددها شکل گرفت.نیمه دوم نیز با حملات پرسپولیس آغاز شد و این تیم تا حوالی دقیقه ۶۰ چند موقعیت گلزنی به دست آورد. زمین خوردن‌های متوالی حامد لک و توقف چند باره بازی دیگر نکته قابل توجه این بازی در آغاز نیمه دوم بود. شدت حملات پرسپولیس با اضافه شدن انصاری، علیپور و نوراللهی افزایش یافت با این حال این حملات نیز سودی به حال پرسپولیس نداشت.

اعلام پنالتی به سود پرسپولیس در دقیقه ۸۱ باعث متشنج شدن جو بازی و توقف چند دقیقه‌ای در جریان این دیدار شد و در نهایت نیز با تصمیم داور، دو نفر از اعضای کادر فنی ماشین‌سازی که به شدت به این صحنه معترض بودند از کنار زمین اخراج شدند. پس از توقف ۷ دقیقه‌ای، علی علیپور پشت این توپ قرار گرفت که ضربه وی را لک برگشت داد. داور بازی ۱۱ دقیقه تلف شده برای نیمه دوم این بازی در نظر گرفت که در نوع خود جالب بود. بازی تاخیری برنامه ماشین‌سازان پس از از دست رفتن پنالتی پرسپولیس بود.

پرسپولیس در آخرین لحظات وقت اضافه نیمه دوم روی پاس عرضی بشار رسن و ضربه وحید امیری به گل رسید تا این پرسپولیس باشد که این بازی جنجالی را به سود خود به پایان برده و شاگردان کالدرون راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شوند.

برچسب‌ها: