تی وی تو
پخش زنده فوتبال خیبر خرم آباد و پارس جنوبی

پخش زنده فوتبال خیبر خرم آباد و پارس جنوبی

خیبر خرم آباد
پارس جم بوشهر

شنبه ۱۱ شهریور ۱۹:۱۵

پخش زنده لیگ آزادگان ایران

فوتبال زنده خیبر خرم آباد و پارس جنوبی . امروز شنبه ۱۱ شهریور و در چارچوب رقابتهای لیگ آزادگان ایران و از ساعت ۱۹:۱۵ تیم های خیبر خرم آباد و پارس جنوبی بازی خواهند داشت. خیبر خرم آباد مقابل پارس جنوبی را آنلاین تماشا کنید.

بعد از پایان پخش زنده بازی ، شما می توانید خلاصه بازی خیبر خرم آباد و پارس جنوبی را در همین صفحه دنبال کنید. خلاصه بازی برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم می کند که خلاصه فوتبال خیبر خرم آباد و پارس جنوبی را آنلاین ببینند.

پخش زنده فوتبال خیبر خرم آباد و پارس جنوبی

۱ آبان ۱۴۰۰

تیم خیبر خرم آباد در شهرستان جم بوشهر در دومین مصاف خود با اندیشه های تاکتیکی محسن عاشوری مربی با هوش وخوش اخلاق خود به مصاف تیم پر آوازه پارس جم جنوبی بوشهر رفت. در این مسابقه بهمن سالاری مهاجم سابق ماشین سازی ستاره بی چون و چرای خیبر بود و موفق شد.نیمه دوم این مسابقه را طوفانی آغاز کرد، در نیمه اول هم نمایش خوبی داشت ولی در استفاده از موقعیت ها خوب عمل نکرد تا نتیجه بازی در نیمه دوم تعیین شود.

در پخش زنده بازی خیبر خرم آباد و پارس جنوبی هتریک کند و در دقایق ۴۶، ۴۷ و ۵۱ برای تیمش گلزنی کرد و گل چهارم خیبر را هم حسین شهابی در دقیقه ۸۶ به ثمر رساند تا تک گل حسین کتاب نتواند ثمری برای شاگردان ایمان رزاقی راد داشته باشد.

با این پیروزی خیبر که در هفته اول مسابقات نیز سه امتیاز دشت کرده بود، ۶ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به قشقایی که این تیم هم ۶ امتیازی است به صدر جدول در پایان هفته دوم مسابقات تکیه زد.

 

پخش بازی خیبر خرم آباد و پارس جنوبی

برچسب‌ها: