تی وی تو
پخش زنده فوتبال ولورهمپتون استون ویلا

پخش زنده فوتبال ولورهمپتون استون ویلا

ولورهمپتون
استون ویلا

چهارشنبه ۱۴ دی ۲۳:۳۰

پخش زنده لیگ برتر انگلیس

بازی زنده ولورهمپتون و استون ویلا امشب از تی وی تو. شما می توانید به صورت زنده و مستقیم بازی ولورهمپتون و استون ویلا را از تی وی تو مشاهده کنید.

تماشای پخش زنده فوتبال اروپا از تی وی این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی ولورهمپتون و استون ویلا امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال وولورهمپتون واندرز – استون ویلا به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی ولورهمپتون و استون ویلا را از تی وی تو دنبال کنید

چطور پخش بازی ولورهمپتون و استون ویلا را تماشا کنیم

بعد از پایان پخش زنده بازی ، شما می توانید خلاصه بازی ولورهمپتون و استون ویلا را در همین صفحه دنبال کنید.
خلاصه بازی برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم می کند که خلاصه فوتبال ولورهمپتون و استون ویلا را آنلاین ببینند.

پخش بازی ولورهمپتون و استون ویلا

در جریان بازی های هفته ی سی و یکم لیگ برتر انگلیس ، تیم های ولورهمپتون و استون ویلا با هم دیدار کردند. ولور شروع خوبی در دقایق ابتدایی این نیمه داشت و با ضربه ی کاسترو در دقیقه ی ۷ به برتری ۱-۰ رسید. این برتری بازیکنان استون ویلا را به اشتباهات زیادی وا داشت تا این که در دقیقه ی ۳۶ یانگ با باز کردن دروازه ی خودی ، ولورهمپتون را ۲-۰ پیش انداخت.

در نیمه ی دوم بازی در میانه میدان در جریان بود و علی رغم وجود موقعیت های مناسب ، دروازه ی دو تیم بسته ماند تا این که در دقیقه ی ۸۶ واتکینز موفق شد ضربه ی ایستگاهی ایتون ویلا را وارد دروازه ی حریف کند تا پخش بازی ولورهمپتون و استون ویلا با نتیجه ی ۲-۱ به پایان برسد.

پخش بازی ولورهمپتون و استون ویلا

 

ولورهمپتون  استون ویلا
۴۸%مالکیت۵۲%
۵شوت در چارچوب ۵
۴شوت خارج از چارچوب۷
۴مهار دروازه بان۳
۴۲۱تعداد پاس۴۴۱
۳۳۷پاس صحیح۳۷۱
۱۱سانتر۲۲
۴کرنر۹
۱۵خطا۸
۱آفساید۱
۴کارت زرد۳

پخش بازی ولورهمپتون و استون ویلا

برچسب‌ها: