تی وی تو
پخش زنده فوتبال وست برومویچ شفیلد یونایتد

پخش زنده فوتبال وست برومویچ شفیلد یونایتد

وست برومویچ
شفیلد یونایتد

شنبه ۷ آبان ۱۵:۰۰

پخش زنده چمپیونشیپ انگلیس

پخش زنده بازی وست برومویچ شفیلد یونایتد امشب از تی وی تو. شما می توانید به صورت زنده و مستقیم بازی وست برومویچ شفیلد یونایتد را از تی وی تو مشاهده کنید.

تماشای پخش زنده فوتبال اروپا از تی وی این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی وست برومویچ شفیلد یونایتد امشب را آنلاین تماشا کنید.

پخش زنده لیگ برتر انگلیس

اگر برای دیدن پخش مستقیم فوتبال وست برومویچ – شفیلد یونایتد به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی وست برومویچ شفیلد یونایتد را از تی وی تو دنبال کنید

چطور خلاصه بازی وست برومویچ شفیلد یونایتد را تماشا کنیم

بعد از پایان پخش زنده بازی ، شما می توانید خلاصه بازی وست برومویچ شفیلد یونایتد را در همین صفحه دنبال کنید.
خلاصه بازی برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم می کند که خلاصه فوتبال وست برومویچ شفیلد یونایتد را آنلاین ببینند.

پخش زنده بازی وست برومویچ شفیلد یونایتد

در جریان بازی های هفته ی سی و یکم چمپیونشیپ انگلیس ، تیم های شفیلد یونایتد و وست برومویچ با هم دیدار داشتند. شارپ با ضربه ی زیبایی در دقیقه ی ۲۲ دروازه ی برومویچ را در هم کوبید و برتری ۱-۰ را برای تیمش رقم زد و پس از این گل بازی کمی به خشونت کشیده شد که لیورمور در دقیقه ی ۳۹ اخراج شد.

بازی در نیمه ی دوم در میانه ی میدان در جریان بود اما هرچه به پایان پخش زنده بازی وست برومویچ شفیلد یونایتد نزدیک میشدیم ، شفیلدی ها باز هم بازی را بیشتر در دست میگرفتند. سرانجام شارپ در دقیقه ی ۸۰ گل دیگری برای شفیلد به ثبت رساند تا این دیدار با برتری ۲-۰ شفیلد به پایان برسد.

 

پخش زنده بازی وست برومویچ شفیلد یونایتد

 

شفیلد یونایتد وست برومویچ
۵۸%مالکیت۴۲%
۵شوت در چارچوب ۳
۲شوت خارج از چارچوب۴
۳مهار دروازه بان۳
۵۰۵تعداد پاس۳۵۱
۴۰۱پاس صحیح۲۶۶
۹سانتر۱۷
۳کرنر۲
۱۰خطا۱۰
۳آفساید۱
۱کارت زرد۱
۰کارت قرمز۱

پخش زنده بازی وست برومویچ شفیلد یونایتد

برچسب‌ها: