تی وی تو
پخش زنده فوتبال مونشن گلادباخ هرتابرلین

پخش زنده فوتبال مونشن گلادباخ هرتابرلین

مونشن گلادباخ
هرتابرلین

یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۸:۰۰

پخش زنده بوندسلیگا آلمان

بازی مونشن گلادباخ هرتابرلین امشب از تی وی تو. شما می توانید به صورت زنده و مستقیم بازی مونشن گلادباخ هرتابرلین را از تی وی تو مشاهده کنید.

تماشای پخش زنده فوتبال اروپا از تی وی این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی مونشن گلادباخ هرتابرلین امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن بازی زنده مونشن گلادباخ و هرتابرلین به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی مونشن گلادباخ هرتابرلین را از تی وی تو دنبال کنید

بعد از پایان پخش زنده بازی ، شما می توانید خلاصه بازی مونشن گلادباخ هرتابرلین را در همین صفحه دنبال کنید. خلاصه بازی برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم می کند که خلاصه فوتبال مونشن گلادباخ هرتابرلین را آنلاین ببینند.

پخش زنده بازی مونشن گلادباخ هرتابرلین

در جریان بازی های هفته ی بیست و ششم بوندسلیگا آلمان ، تیم های مونشن گلادباخ و هرتابرلین با هم دیدار کردند. پلیا در دقیقه ی ۲۴ نیمه ی نخست ضربه ی ایستگاهی تیمش را به اولین گل این دیدار بدل کرد تا نیمه ی نخست با برتری ۱-۰ مونشن به پایان برسد.

در نیمه ی دوم بازی در دستان مونشن بود. آن ها در دقیقه ی ۵۹ و این بار با ضربه ی گینتر دروازه ی حریف را در هم کوبیدند اما در ادامه بازی در میانه ی میدان جریان یافت تا شاهد باز شدن دوباره ی دروازه ها نباشیم . با اتمام پخش زنده بازی مونشن گلادباخ هرتابرلین مونشن به برتری ۲-۰ رسید.

 

پخش زنده بازی مونشن گلادباخ هرتابرلین

 

مونشن گلادباخهرتابرلین 
۵۴%مالکیت۴۶%
۵شوت در چارچوب ۳
۵شوت خارج از چارچوب۵
۳مهار دروازه بان۳
۴۶۱تعداد پاس۳۷۹
۳۷۶پاس صحیح۲۸۷
۱۳سانتر۲۷
۳کرنر۶
۷خطا۱۷
۴آفساید۱
۳کارت زرد۰

پخش زنده بازی مونشن گلادباخ هرتابرلین

برچسب‌ها: