تی وی تو
پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد واتفورد

پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد واتفورد

منچستر یونایتد
واتفورد

شنبه ۷ اسفند ۱۸:۳۰

پخش زنده لیگ برتر انگلیس

بازی فوتبال منچستر یونایتد و واتفورد امشب از تی وی تو. شما می توانید به صورت زنده گزارش بازی منچستر یونایتد و واتفورد را از تی وی تو مشاهده کنید. تماشای زنده فوتبال اروپا از تی وی تو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی منچستر یونایتد و واتفورد امشب را آنلاین تماشا کنید.

پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد و واتفورد امشب

اگر برای دیدن بازی زنده فوتبال منچستر یونایتد و واتفورد به تلویزیون دسترسی ندارید تی وی تو این امکان را فراه کرده تا گزارش زنده فوتبال را برای تمام کاربران از طریق اینترنت فراهم کند. شما می توانید به سادگی از گوشی همراه خود و از اینترنت به راحتی پخش آنلاین بازی منچستر یونایتد واتفورد را از تی وی تو تماشا کنید

برای تماشای بازی زنده فوتبال منچستر یونایتد واتفورد، شما می توانید بازی منچستر یونایتد و واتفورد زنده را در همین صفحه دنبال کنید.
در پایان زنده بازی منچستر یونایتد واتفورد، برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم می کند که گزارش فوتبال منچستر یونایتد و واتفورد را آنلاین ببینند.

پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد و واتفورد

در ادامه هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، دو تیم منچستریونایتد و واتفورد در ورزشگاه ویکاریچ رود به مصاف هم رفتند که این دیدار با شکست ۱-۴ شیاطین سرخ به پایان رسید و این تیم ۳ امتیاز دیگر را از دست داد.یونایتد که در بیرون از خانه بازی می‌کرد، از همان دقایق آغازین تحت فشار بود و فشار سنگینی را تحمل می‌کرد.

در دقیقه ۸ بازی داور به دلیل خطای بازیکنان یونایتد برای واتفورد پنالتی اعلام کرد و اسماعیل ضربه را زد که دخیا آن را مهار کرد، اما ضربه ریباند را کیکو به جال دروازه چسباند.داور این پنالتی را نپذیرفت و حکم به تکرار آن کرد. در دفعه دوم نیز اسماعیل سار پشت و پشت توپ ایستاد و باز هم دخیا آن را گرفت.در ادامه واتفورد دوبار در دقایق ۲۸ و ۴۴ توسط کینگ و سار گُلزنی کرد و با پیروزی راهی رختکن شد.

در نیمه دوم یونایتد برای جبران نتیجه پیش کشید و دنی ون ده‌بیک که به عنوان یار تعویضی وارد بازی شده بود، در دقیقه ۵۰ موفق به جبران یکی از گُل‌ها شد.یونایتد در دقیقه ۶۹ اخراجی داد و مگوایر با دریافت کارت سرخ از زمین بازی خارج شد تا شیاطین سرخ ۳۰ دقیقه پایانی را ده نفره دنبال کنند.در دقیقه ۲+۹۰ در حالی که یونایتد برای کسب تساوی تلاش می‌کرد، واتفورد به گُل سوم رسید و ژوآ پدرو موفق شد سومین گُل تیمش را به ثمر برساند. در ثانیه‌های پایانی واتفورد به گُل چهارم دست یافت و دنیس موفق شد کار یونایتد را یکسره کند.

در پایان پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد و واتفورد و با کسب  این نتیجه یونایتد ۱۷ امتیازی ماند و در جایگاه هفتم به صورت موقت ایستاد و واتفورد با ۱۳ امتیاز در جایگاه شانزدهم ایستاد.

پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد و واتفورد

 

واتفورد منچستریونایتد 
۳۹%مالکیت۶۱%
۷شوت در چارچوب ۳
۶شوت خارج از چارچوب۵
۲مهار دروازه بان۳
۳۳۵تعداد پاس۵۵۳
۲۲۴پاس صحیح۴۴۲
۲۳سانتر۱۲
۸کرنر۳
۷خطا۵
۱آفساید۴
۲کارت زرد۳
۰کارت قرمز۱

پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد و واتفورد

 

پخش زنده بازی منچستریونایتد و واتفورد

در دور چهارم جام حذفی انگلیس دو تیم منچستریونایتد و واتفورد به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر یونایتد همراه بود . منچستر که در این بازی میزبان بود در دقیقه ۵ توسط اسکات مک تومینای روی پاس الکس تلیس به گل رسید . نیمه اول بازی با همین تک گل به پایان رسید .

در نیمه دوم تیم برنتفورد با آوردن مهره های هجومی خود قصد برگرداندن نتیجه به تساوی و سلشر مربی منچستریونایتد با به بازی آوردن بازیکنانی همچون رشفورد و مارسیال سعی در افزایش اختلاف داشتند . اما با پایان بازی زنده منچستر یونایتد و واتفورد هیچ یک از دو تیم به موفق به گلزنی نشدند و این یونایتد بود که با تک گل دقایق اول بازی توسط مک تامینی برنده از زمین خارج شد و به مرحله بعد صعود کرد

پخش زنده بازی منچستر یونایتد واتفورد

 

منچستریونایتدبرنتفورد
۶۶مالکیت۳۴
۷شوت در چارچوب ۳
۷شوت خارج از چارچوب۸
۳مهار دروازه بان۶
۵۹۵تعداد پاس۲۸۹
۵۱۳پاس صحیح۲۰۵
۱۴سانتر۲۶
۴کرنر۸
۱۲خطا۱۳
۰آفساید۲
۲کارت زرد۱

پخش زنده بازی منچستر یونایتد واتفورد

 

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد و واتفورد

در هفته بیست و هفتم از لیگ برتر انگلیس تیم منچستریونایتد موفق شد در اولدترافورد مهمان خود واتفورد را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد . برنو فرناندز هافبک پرتغالی منچستر در دقیقه ۴۲ از روی نقطه پنالتی گل اول را به برای شیاطین سرخ به ثمر رساند . نیمه اول با همین تک گل به پایان رسید .

با شروع نیمه تیم واتفورد برای جبران نتیجه جلو کشید اما این یونایتد بود که بر خلاف جریان بازی توسط آنتونی مارسیال در دقیقه ۵۸ به گل بعدی رسید و اختلاف را به دو گل رساند . میسون گرینوود وینگر جوان یونایتد روی پاس برونو فرناندز موفق شد در دقیقه ۷۵ توپ را به تور دروازه واتفورد برساند و تعداد گلهای یونایتد به عدد سه برسد . در ادامه ی بازی زنده منچستر یونایتد و واتفورد حملات واتفورد برای جبران نتیجه به جایی نرسید و یونایتد هم راضی از نتیجه سعی در اداره کردن بازی داشت و در نهایت توانستند با حساب سه بر صفر تیم واتفورد را شکست دهند 

پخش زنده بازی منچستر یونایتد واتفورد

 

منچستریونایتدواتفورد
۵۸مالکیت۴۲
۹شوت در چارچوب ۲
۹شوت خارج از چارچوب۲
۲مهار دروازه بان۵
۵۸۵تعداد پاس۴۰۸
۴۶۹پاس صحیح۳۰۲
۱۰سانتر۱۹
۳کرنر۵
۶خطا۱۵
۱آفساید۱
۰کارت زرد۱

پخش زنده بازی منچستر یونایتد واتفورد