تی وی تو
پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد استون ویلا

پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد استون ویلا

منچستر یونایتد
استون ویلا

یکشنبه ۲۲ بهمن ۲۰:۰۰

پخش زنده لیگ برتر انگلیس

پخش زنده بازی منچستریونایتد و استون ویلا امروز یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ . در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و از ساعت ۲۰:۰۰ تیم‌های منچستریونایتد و استون ویلا بازی خواهند داشت. منچستریونایتد مقابل استون ویلا را آنلاین تماشا کنید.

بازی منچستریونایتد و استون ویلا را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش زنده فوتبال منچستریونایتد و استون ویلا به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید آنلاین بازی منچستریونایتد استون ویلا را از تی وی تو دنبال کنید.

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد و استون ویلا

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

در جریان بازی های هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس، تیم های منچستریونایتد و استون ویلا با هم دیدار کردند. نیمه نخست این دیدار با تک گل فرناندز در دقیقه ۳۹ و برتری ۱-۰ منچستر همراه بود.

در نیمه دوم بازی به آرامی دنبال شد و علی‌رغم وجود موقعیت های مناسب، بازیکنان دو تیم در استفاده از آن‌ها موفق نبودند تا این که با به صدا در آمدن سوت پایان بازی، پخش زنده فوتبال منچستریونایتد استون ویلا با برتری ۱-۰ منچستریونایتد به پایان رسید.

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد استون ویلا

منچستریونایتد استون ویلا
۵۷%مالکیت۴۳%
۶شوت در چارچوب ۱
۶شوت خارج از چارچوب۲
۱مهار دروازه بان۵
۵۲۰تعداد پاس۳۷۹
۴۴۲پاس صحیح۲۹۸
۶سانتر۸
۱کرنر۴
۱۶خطا۷
۷آفساید۳
۲کارت زرد۰

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد استون ویلا

پخش زنده بازی منچستر یونایتد و استون ویلا

در آخرین دیدار از مرحله سوم جام اتحادیه انگلیس، منچستریونایتد در شبی که میزبان استون ویلا بود موفق شد با حساب ۴ بر ۲ پیروز شود.

این پیروزی در حالی ثبت شد ابتدا استون ویلا در دقیقه ۴۸ توسط اوله واتکینز به گل رسید، گلی که توسط آنتونی مارسیال یک دقیقه بعد پاسخ داده شد. در ادامه با گل به خودی دیوگو دالوت در دقیقه ۶۱ بار دیگر استون ویلا پیش افتاد با این حال این بار یونایتد سه بار دیگر توسط مارکوس رشفورد در دقیقه ۶۷ پخش زنده بازی منچستر یونایتد و استون ویلا ، برونو فرناندز در دقیقه ۷۸ و اسکات مک تامینای در دقیقه ۹۱ به گل رسید تا با حساب ۴ بر ۲ پیروز این بازی لقب بگیرد و شکست چند روز پیش خود مقابل استون ویلا را به نوعی جبران کرده باشد.

پخش زنده بازی منچستر یونایتد استون ویلا

منچستریونایتد  استون ویلا 
۵۹%مالکیت۴۱%
۸شوت در چارچوب ۲
۵شوت خارج از چارچوب۲
۱مهار دروازه بان۴
۵۱۰تعداد پاس۳۵۳
۴۳۰پاس صحیح۲۸۰
۱۴سانتر۱۳
۶کرنر۲
۱۳خطا۱۳
۸آفساید۲
۳کارت زرد۳

پخش زنده بازی منچستر یونایتد استون ویلا

 

پخش بازی منچستر یونایتد و استون ویلا

استون ویلا و منچستریونایتد در چارچوب بازی های هفته ۱۵ فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در نهایت استون ویلا با نتیجه ۳-۱ پیروز شد. منچستریونایتد بالاخره پس از سپری کردن پنج بازی بدون شکست در لیگ برتر و نه بازی بدون شکست در تمامی رقابت ها، تن به شکست داد.

از نکات جالب در پخش زنده بازی منچستر یونایتد استون ویلا می توان به این مسئله اشاره کرد که جیکوب رمزی در این بازی همه کار کرد، از ارسال پاس گل و گلزنی گرفته تا ثبت گل به خودی. با این پیروزی، اونای امری کار خود در استون ویلا را با قدرت آغاز کرد و در بازگشت به لیگ برتر انگلیس پس از سه سال، برای رقبا خط و نشان کشید.

پخش زنده بازی منچستر یونایتد استون ویلا

 

استون ویلامنچستریونایتد 
۴۲%مالکیت۵۸%
۴شوت در چارچوب ۳
۲شوت خارج از چارچوب۲
۳مهار دروازه بان۱
۴۰۱تعداد پاس۵۴۳
۳۳۵پاس صحیح۴۶۳
۷سانتر۲۳
۳کرنر۵
۶خطا۱۲
۰آفساید۳
۳کارت زرد۳

پخش زنده بازی منچستر یونایتد استون ویلا

 

پخش آنلاین بازی منچستریونایتد و استون ویلا

تیم‌های منچستریونایتد و استون ویلا در چارچوب دیداری دوستانه، در استادیوم اوپتوس پرث استرالیا به مصاف یک‌دیگر رفتند. این مسابقه که به قضاوت علیرضا فغانی برگزار شد، با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت.

جیدون سانچو در دقیقه ۲۵ پخش زنده بازی منچستریونایتد استون ویلا گل اول منچستریونایتد را به ثمر رساند. در دقیقه ۴۲ نیز شوت نه‌چندان دقیق مارکوس رشفورد پس از برخورد با پای متی کش وارد دروازه امی مارتینز شد. با شروع نیمه دوم، استون ویلا یکی از گل‌ها را جبران کرد و لئون بیلی با یک حرکت خوب و شوتی دقیق، دروازه دخیا را در دقیقه ۵۰ گشود.

در حالی که به‌نظر می‌رسید منچستریونایتد چهارمین برد متوالی خود در بازی‌های دوستانه را کسب می‌کند، در دقیقه ۹۳ استون ویلا با ضربه سرکالم چمبرز بازی را به تساوی کشاند. شیاطین سرخ  پیش‌تر توانسته بودند در بازی‌های دوستانه مقابل منچستریونایتد ، ملبورن ویکتوری و کریستال پالاس به برتری برسند.

پخش زنده بازی منچستر یونایتد استون ویلا

 

پخش زنده بازی منچستر یونایتد استون ویلا

مکان پخش بازی منچستر یونایتد و استون ویلا

در ادامه هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر انگلستان، منچستریونایتد در ورزشگاه ویلا پارک مهمان استون ویلا بود و با نتیجه ۲-۲ با این تیم مساوی کرد.یونایتد که در این دیدار رونالدو را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گُل رسید. برونو فرناندز ستاره پرتگالی یونایتد در دقیقه ۶ روی اشتباه مارتینز دروازه شاگردان جرارد را باز کرد و تیمش را پیش انداخت.

یونایتد در ادامه فرصت‌های خوب دیگر برای افزایش اختلاف داشت اما این فرصت‌ها هدر رفت و نیمه نخست بازی با نتیجه ۰-۱ به سود شیاطین سرخ به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم یونایتد به گُل دوم رسید و باز هم برونو فرناندز موفق شد در دقیقه ۶۷ شیاطین سرخ را به گُل برساند.پس از دریافت این گُل استون ویلا پیش کشید تا از شکست فرار کند. در دقیقه ۷۷ این تیم به گُل نخست رسید و جیکوب رمزی موفق شد اختلاف را به یک گُل برساند.

۵ دقیقه پس از این گُل فیلیپه کوتینیو خرید جدید استون ویلا که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، دروازه دخیا را باز کرد و بازی را مساوی کرد. در ادامه پخش زنده فوتبال منچستریونایتد استون ویلا توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی نتیجه تساوی ۲-۲ به پایان رسید و دو تیم به تقسیم امتیازها قناعت کردند.

با این تساوی یونایتد ۳۲ امتیازی شد و رد جایگاه هفتم ایستاد. استون ویلا نیز با ۲۳ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

پخش زنده بازی منچستر یونایتد استون ویلا

 

استون ویلا منچستریونایتد 
۵۵%مالکیت۴۵%
۹شوت در چارچوب ۶
۴شوت خارج از چارچوب۴
۴مهار دروازه بان۷
۵۴۰تعداد پاس۴۵۱
۴۵۴پاس صحیح۳۶۸
۱۸سانتر۱۳
۳کرنر۶
۸خطا۱۳
۱آفساید۱
۱کارت زرد۲

 

پخش زنده بازی منچستر یونایتد استون ویلا

 

پخش آنلاین بازی منچستر یونایتد استون ویلا

در دور سوم از جام حذفی انگلستان دو تیم منچستر یونایتد و استون ویلا در ورزشگاه الدترافورد به مصاف هم رفتند که یونایتد موفق شد با نک گل مک تامینی در این دیدار به پیروزی برسد و به دور بعد صعود کند . شاگردان رانگنیک که این روزها اوضاع خوبی را در منچستر سپری نمی کنند توانستند در دقایق ابتدایی این دیدار روی به گل برسند . مک تامینی هافبک اسکاتلندی یونایتد روی ارسال دقیق و زیبای فرد دروازه ی حریف را در دقیقه ۸ گشود و تیمش را پیش انداخت . نیمه اول این دیدار با همین تک گل به پایان رسید .

در نیمه دوم باز این منچستر بود که توانست موقعیت های متعددی روی دروازه استون ویلا خلق کند اما درخشش مارتینز دروازه بان استون ویلا مانع از به گل رسیدن بیشتر یونایتدی ها شد . در آنسوی میدان هم شاگردان استیون جرارد هم توانستند حملاتی را روی دروازه شیاطین سرخ ترتیب دهند اما هیچ یک از آنها به نتیجه ختم نشد و بازی با همان تک گل به پایان رسید . در نهایت با پایان پخش زنده بازی منچستر و استون ویلا هم یونایتد با پیروزی در این دیدار توانست به دور بعد صعود کند .

پخش زنده بازی منچستر یونایتد استون ویلا

 

منچستر یونایتداستون ویلا 
۵۴مالکیت۴۶
۱۰شوت در چارچوب ۴
۵شوت خارج از چارچوب۷
۴مهار دروازه بان۸
۴۲۲تعداد پاس۳۶۶
۳۳۳پاس صحیح۲۸۲
۱۶سانتر۱۵
۶کرنر۶
۱۲خطا۶
۲آفساید۳
۳کارت زرد۱

 

پخش زنده بازی منچستر یونایتد استون ویلا

 

پخش فوتبال منچستریونایتد مقابل استون ویلا

منچستریونایتد در چارچوب بازی‌های هفته ششم لیگ برتر از استون ویلا در ورزشگاه اولدترافورد میزبانی کرد که سرانجام این بازی با حساب ۱-۰ به سود مهمان خاتمه یافت.این بازی برای یونایتد دو قربانی نیز داشت، جایی که لوک شاو به دلیل مصدومیت در دقیقه ۳۴ زمین بازی را ترک گفت و هری مگوایر نیز با ناراحتی از زمین را در دقیقه ۶۷ بیرون رفت.

در حالی‌که کریستیانو ۹۰ کامل را بازی کرد و آرام‌تر از روی‌های پیش ظاهر شد، من‌یونایتد نیمه اول را بدون گل سپری کرد اما در نیمه دوم و در دقیقه ۸۸ بازی توسط کورتنی هاوس سه امتیاز ارزشمند را دو دست به حریف‌اش تحویل داد.

در پایان پخش زنده بازی منچستر و استون ویلا و با این شکست تیم یونایتد در امتیاز ۱۳ و در رده چهار جدول باقی ماند اما در سمت دیگر استون ویلا ۱۰ امتیازی شد و تا رده هفتم خود را بالا کشید.

 

پخش زنده بازی منچستر یونایتد استون ویلا

 

منچستریونایتد استون ویلا
۶۰%مالکیت۴۰%
۴شوت در چارچوب ۳
۱۱شوت خارج از چارچوب۳
۲مهار دروازه بان۴
۴۰۹تعداد پاس۲۷۱
۳۱۳پاس صحیح۱۸۷
۲۱سانتر۲۰
۵کرنر۵
۹خطا۱۳
۲آفساید۳
۲کارت زرد۲

 

پخش زنده بازی منچستر یونایتد استون ویلا

 

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد استون ویلا

از هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در ویلا پارک میزبان استون ویلا بود و با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید. در این بازی برونو فرناندز از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۵۲، گرین وود ۵۶ و کاوانی ۸۷ برای منچستریونایتد گل زدند و استون‌ویلا هم توسط ترائوره در دقیقه ۲۴ به گل رسید. همچنین واتکینز در دقیقه ۸۹ پخش زنده فوتبال منچستریونایتد استون ویلا از استون‌ویلا از زمین بازی اخراج شد.

شاگردان سولشائر با این برد ۷۰ امتیازی شدند و ضمن استحکام بخشیدن به جایگاه دومی خود با یک بازی کمتر اختلاف خود با منچسترسیتی صدرنشین را به ۱۰ امتیاز کاهش دادند. ویلا هم با ۴۸ امتیازی در رده یازدهم باقی ماند.

 

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد استون ویلا – تی وی تو

 

استون ویلا منچستر یونایتد 
۴۱%مالکیت۵۹%
۵شوت در چارچوب ۷
۳شوت خارج از چارچوب۴
۴مهار دروازه بان۵
۳۸۳تعداد پاس۵۶۳
۳۰۷پاس صحیح۴۸۳
۱۶سانتر۱۹
۵کرنر۶
۱۳خطا۱۸
۳آفساید۱
۱کارت زرد۰

 

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد استون ویلا – تی وی تو

 

پخش زنده بازی منچستریونایتد استون ویلا

در شب یکم ژانویه ۲۰۲۱ منچستر یونایتد کارش در لیگ برتر انگلیس را در ورزشگاه اولدترافورد با پیروزی ۲ بر یک مقابل استون‌ویلا شروع کرد. تلاش‌های شیاطین‌سرخ دقیقه ۴۰ با گل مارسیال نتیجه داد.

با این حال نیمه دوم پخش زنده فوتبال منچستریونایتد استون ویلا ترائوره دقیقه ۵۸ کار را به تساوی کشاند. خطا روی پوگبا در محوطه جریمه باعث شد دقیقه ۶۱ فرناندز باز هم یونایتد را برای دومین مرتبه پیش بیندازد.

این برد، منچستریونایتد را ۳۳ امتیازی کرد و به منچستریونایتد ِ صدرنشین رساند. تفاضل گل یونایتد ۸+ است و منچستریونایتد ۱۷+. استون‌ویلا هم با ۲۶ امتیاز در رده ششم جدول باقی ماند.

 

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد استون ویلا – تی وی تو

 

منچستریونایتد استون‌ویلا 
۴۸%مالکیت۵۲%
۹شوت در چارچوب ۵
۵شوت خارج از چارچوب۶
۴مهار دروازه بان۷
۴۰۷تعداد پاس۴۱۷
۳۳۷پاس صحیح۳۳۲
۱۷سانتر۲۷
۵کرنر۱۰
۲۲خطا۱۰
۱آفساید۱
۴کارت زرد۰

 

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد استون ویلا – تی وی تو

 

پخش آنلاین فوتبال منچستریونایتد استون ویلا

منچستر یونایتد در دیداری از هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس با سه گل از سد استون ویلا گذشت. در دقیقه ی ۲۷ نیمه ی نخست ، فرناندز روی خط محوطه جریمه زمین خورد و داور اعتقاد داشت کونسا روی او مرتکب خطای پنالتی شده است که VAR هم این تصمیم را تایید کرد. خود فرناندز پشت توپ ایستاد و برخلاف جهت شیرجه رینا توپ را به تور دروازه رساند.

در ادامه پخش زنده فوتبال منچستریونایتد استون ویلا و در وقت اضافه ی نیمه ی نخست گل دوم منچستر هم به ثبت رسید.در دقیقه ی ۵+۴۵ مارسیال در میانه میدان توپ گیری کرد تا ضد حمله سریعی طراحی شود؛ پس از چند پاسکاری مارسیال دوباره توپ را به گرینوود پاس داد و سپس شوت سرکش پای راست این بازیکن از پشت محوطه جریمه به دومین گل بازی تبدیل شد. منچستر که نیمه ی نخست را با برتری ۲-۰ به پایان رسانده بود ، نیمه ی دوم را نیز طوفانی آغاز کر و خیلی زود دروازه ی استون ویلا را برای بار سوم باز کرد.

در دقیقه ی ۵۸ بود که فرناندز در یک حرکت زیرکانه از روی نقطه کرنر توپ را به پوگبا رساند تا این بازیکن با شوت دقیق خود از پشت محوطه جریمه اختلاف را به سه گل برساند.در ادامه اما تلاش های استون ویلا برای جبران نتیجه بی فایده بود تا در نهایت این دیدار با نتیجه ی ۳-۰ و پیروزی منچستر به پایان رسد.

 

استون ویلامنچستریونایتد 
۳۳%مالکیت۶۷%
۱شوت در چارچوب ۶
۵شوت خارج از چارچوب۶
۳مهار دروازه بان۱
۳۰۴تعداد پاس۶۳۸
۲۳۲پاس صحیح۵۶۸
۱۶سانتر۱۷
۳کرنر۵
۷خطا۱۳
۲آفساید۱
۲کارت زرد۳

 

پخش زنده بازی منچستریونایتد استون ویلا-۱۹ تیر ۹۹

در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان استون ویلا بود که این بازی در نهایت با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.شیاطین سرخ بازی را بهتر آغاز کردند اما برخلاف جریان بازی، جک گریلیش در دقیقه ۱۱، موفق شد روی پاس انور القاضی با یک حرکت عالی و یک ضربه کات‌دار فوق‌العاده دروازه داوید دخیا را باز کند.استون ویلا در دقیقه ۲۸ بار دیگر به گل رسید اما VAR نگذاشت تا نام ترزگه در میان گلزنان بازی ثبت شود.

در ادامه پخش زنده بازی منچستر یونایتد و استون ویلا، یونایتد بازی را در دست گرفت و در دقیقه ۴۲، ارسال  پریرا با ضربه سر مارکوس راشفورد به تیر خورد و با برخورد به تام هیتون تبدیل به گل تساوی شد تا دو تیم در پایان نیمه اول ۱-۱ به رختکن بروند.شاگردان سولسشر نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۵۷، آنتونی مارسیال دو مدافع را از پیش رو برداشت اما ضربه او با واکنش تام هیتن راهی به دروازه پیدا نکرد. دقایقی بعد پاس فرد به وان بیساکا رسید و ضربه او با واکنش هیتن به کرنر رفت.

روی کرنر ارسالی فرد، ویکتور لیندلوف در تیر دور تر با ضربه سر خود به زاویه مخالف میزبان را پیش انداخت.دقایقی بعد با پاس در عمق مت تارگت، تایرون مینگز گل مساوی را  با یک ضربه چکشی به ثمر رساند اما در حالی که صحنه توسط داور آفساید اعلام شده بود، بعد از بررسی VAR اشتباه داور مشخص شد و بازی به تساوی کشیده شد. در ادامه منچستری‌ها تلاش زیادی برای گلزنی داشتند اما بازی در نهایت با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت.یونایتد با این تساوی ۱۸ امتیازی شد به رده نهم صعود کرد. استون ویلا هم ۱۵ امتیازی شد به رده پانزدهم رسید.

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد استون ویلا – تی وی تو

 

منچستریونایتد استون ویلا
۶۲%مالکیت۳۸%
۶شوت در چارچوب ۳
۷شوت خارج از چارچوب۴
۱مهار دروازه بان۵
۵۱۷تعداد پاس۳۰۴
۴۴۶پاس صحیح۲۱۸
۲۹سانتر۲۴
۹کرنر۹
۱۶خطا۸
۱آفساید۴
۴کارت زرد۱

 

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد استون ویلا – تی وی تو

پخش زنده منچستریونایتد و استون ویلا

 هفته سی و سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس امروز پیگیری شد و در یکی از بازی های حساس منچستریونایتد در اولدترافورد به مصاف استون ویلا رفت.منچستریونایتد موفق شد در این دیدار سقوط استون ویلا را قطعی کند.در این دیدار که با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید، مارکوس راشفورد در دقیقه ۳۲ تک گل بازی را زد. در نیمه ی دوم تلاش های دو تیم برای باز کردن دروازه ی تیم مقابل ، راه به جایی نبرد تا ۴۵ دقیقه ی دوم بازی روند کندتری را نسبت به نیمه ی نخست داشته باشد.

در پایان پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد و استون ویلا ، منچستریونایتد با برتری ۱-۰ تیم پیروز میدان معرفی شد. با این برد یونایتد ۵۶ امتیازی شد و در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت و استون ویلا با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی باقی ماند و سقوطش به چمپیونشیپ قطعی شد.

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد استون ویلا – تی وی تو

 

منچستریونایتد استون ویلا
۶۶%مالکیت۳۴%
۴شوت در چارچوب ۱
۷شوت خارج از چارچوب۴
۱مهار دروازه بان۳
۵۸۱تعداد پاس۲۹۴
۴۹۷پاس صحیح۲۲۵
۵سانتر۳
۱۴کرنر۳
۱۰ضربه ایستگاهی۹
۴خطا۰
۰کارت زرد۱

 

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد استون ویلا – تی وی تو

برچسب‌ها: