تی وی تو
پخش زنده فوتبال مس کرمان بادران تهران

پخش زنده فوتبال مس کرمان بادران تهران

مس کرمان
بادران تهران

یکشنبه ۲۵ مهر ۱۸:۰۰

پخش زنده لیگ آزادگان ایران

پخش زنده بازی مس کرمان بادران تهران امشب از تی وی تو. شما می توانید به صورت زنده و مستقیم بازی مس کرمان بادران تهران را از تی وی تو مشاهده کنید.

تماشای پخش زنده فوتبال اروپا از تی وی این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی مس کرمان بادران تهران امشب را آنلاین تماشا کنید.

پخش زنده لیگ آزادگان ایران

اگر برای دیدن پخش مستقیم فوتبال مس کرمان – بادران تهران به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی مس کرمان بادران تهران را از تی وی تو دنبال کنید

چطور خلاصه بازی مس کرمان بادران تهران را تماشا کنیم

بعد از پایان پخش زنده بازی ، شما می توانید خلاصه بازی مس کرمان بادران تهران را در همین صفحه دنبال کنید.
خلاصه بازی برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم می کند که خلاصه فوتبال مس کرمان بادران تهران را آنلاین ببینند.

پخش زنده بازی مس کرمان بادران تهران – ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه باهنر کرمان تیم مس میزبان بادران تهران بود. بازی دو تیم با سرعت بالا و کیفیتی خوب آغاز شد و با شروع بازی دو تیم موقعیت های حساسی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند.تیم مس کرمان در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی تیم مس چند موقعیت خوب توسط بابا محمدی، میلاد غریبی و میری خلق کرد که این توپ ها راهی به دروازه حریف پیدا نکردند و از آن سو حیدری در دروازه مس چند موقعیت حریف را مهار کرد.در ادامه بازی و به دلیل جنجال سکو نشینان بادران بازی برای دقایقی متوقف شد تا جریان بازی دو تیم از آب و تاب بیفتد و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم به نظر می رسید مس برای رسیدن به سه امتیاز بی پرواتر به سمت دروازه بادران حمله کند.شوت علی نژاد در دقیقه ۵۲ به سمت دروازه بادران کرمانی ها را امیدوار کرد که در این نیمه تیم آن ها بیشتر برای رسیدن به گل تلاش داشته باشد.در دقیقه ۶۲ بازی با تکل خشن و اخراج بازیکن بادران و ده نفره شدن این تیم شرایط برای رسیدن به پیروزی مس کرمان بیش از پیش فراهم شد اما داستان در ادامه به شکلی دیگر رقم خورد.مس در دقایق ۶۱ و ۶۷ دو موقعیت صد در صد گلزنی را از دست داد تا در دقیقه ۶۹ چوب این موضوع را به بدترین شکل ممکن بر تن خود ببیند.در این دقیقه و بر روی یک ضد حمله دفاع کناری مس جا ماند تا بازیکنان بادران با یک پاس عرضی توپ را در مرکز محوطه جریمه این تیم به مرتضی خراسانی برسانند و او با شوتی دقیق دروازه مس کرمان را باز کند.

بازیکنان مس که با دریافت این گل بیش از پیش از نظر ذهنی و روحی تحلیل رفتند در ادامه بازی هرچه تلاش کردند برای جبران این گل به در بسته خوردند.علی صفیا در دقیقه ۷۰ جانشین گلزاری شد و بهرام رشید فرخی و پیام ملکیان نیز از دقیقه ۸۱ جانشین میری و طاهر در ترکیب مس کرمان شدند.در دقایق تلف شده این بازی دو بار توپ تا روز خط دروازه بادران رسید اما از آن رد نشد تا مشخص شود مس در این بازی قادر به رسیدن گل و کسب امتیاز و فرار از شکست نمی باشد. در نهایت با پایان گزارش زنده بازی مس کرمان بادران تهران بادران با نتیجه ی ۱-۰ پیروز شد.

پخش زنده بازی مس کرمان بادران تهران – ۱۳ بهمن ۹۹

در چارچوب هفته دوازدهم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در ورزشگاه غدیر برگزار شد که در نهایت تیم بادران بزرگ موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز میدان را ترک کند.

با شروع نیمه اول تیم بادران‌ با تکیه بر بازیکنان سرعتی خود توپ و میدان را در اختیار گرفت و این روند تا دقیقه ۵ مسابقه ادامه یافت اما با گذشت زمان شاگردان محسن عاشوری کم‌کم زمین مسابقه را به مهمان خود واگذار کرده و به نظر می‌رسید در مقابل حریف کرمانی خود حرفی برای گفتن ندارند. بعد از این که بابا محمدی در دقیقه ۱۷ اولین گل مس کرمان را به ثمر رساند، اما  بادرانی ها موفق شدند توسط احسان پیرهادی در دقیقه ۴۱ اولین گل خود را وارد دروازه مس کرمان کنند. و در نهایت نیمه اول با همین نتیجه ۱ بر ۱ به پایان رسید.

اما در نیمه دوم تیم مس کرمان که عنوان بهترین دفاع لیگ دسته اول را یدک می‌کشد، سعی در حفظ نتیجه داشت و از هر ترفندی برای گرفتن سرعت بادران استفاده می‌کرد اما در نهایت با حله ی بادران ، ایمان غلامی کار دست کادر فنی مس کرمان داد و دومین گل بادران بزرگ را وارد دروازه مسی‌ها کرد و بازی باخته را با پیروزی عوض کردند. در نهایت با پایان گزارش زنده بازی مس کرمان بادران تهران این مسابقه با نتیجه ۲ بر ۱ به سود بادران بزرگ به پایان رسید.

تیم بادران بزرگ با این پیروزی جمع امتیازات خود را به عدد ۱۹ رساند و در رتبه پنجم جدول رده‌بندی ایستاد و تیم مس کرمان نیز جایگاه خود را در رده دوم جدول حفظ کرد. گفتنی است، بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال بادران بزرگ این پیروزی را تقدیم به مرحوم مهرداد میناوند کردند.

 

برچسب‌ها: