تی وی تو
پخش زنده فوتبال لیورپول کاردیف سیتی

پخش زنده فوتبال لیورپول کاردیف سیتی

لیورپول
کاردیف سیتی

یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۵:۳۰

پخش زنده جام حذفی انگلیس

فوتبال زنده لیورپول و کاردیف سیتی امشب از تی وی تو. شما می توانید به صورت زنده گزارش بازی لیورپول و کاردیف سیتی را از تی وی تو مشاهده کنید. تماشای زنده فوتبال اروپا از تی وی تو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی لیورپول و کاردیف سیتی امشب را آنلاین تماشا کنید.

پخش زنده فوتبال لیورپول و کاردیف سیتی امشب

اگر برای دیدن فوتبال زنده لیورپول و کاردیف سیتی به تلویزیون دسترسی ندارید تی وی تو این امکان را فراه کرده تا بازی زنده فوتبال را برای تمام کاربران از طریق اینترنت فراهم کند. شما می توانید به سادگی از گوشی همراه خود و از اینترنت به راحتی پخش آنلاین بازی لیورپول کاردیف سیتی را از تی وی تو تماشا کنید

چطور پخش زنده بازی لیورپول کاردیف سیتی را تماشا کنیم

در پایان زنده بازی لیورپول کاردیف سیتی، برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم می کند که فوتبال زنده لیورپول و کاردیف سیتی را آنلاین ببینند.
برای تماشای بازی زنده فوتبال لیورپول کاردیف سیتی، شما می توانید بازی لیورپول و کاردیف سیتی زنده را در همین صفحه دنبال کنید.

پخش زنده فوتبال لیورپول و کاردیف سیتی

در ادامه هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال لیورپول با برتری ۲ بر صفر در زمین تیم ولزی کاردیف بار دیگر صدر جدول را از منچسترسیتی پس گرفت..نیمه ی نخست این دیدار به آرامی و با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم شانس خود را برای گلزنی در نیمه ی دوم امتحان کنند.

پس از یک نیمه بدون گل، ضربه واینالدوم در دقیقه ۵۷  و پنالتی میلنر در دقیقه ۸۱،  برتری ۲  بر صفر تیم کلوپ را رقم زد تا با پایان گزارش زنده بازی لیورپول و کاردیف سیتی لیورپول ۸۸ امتیازی شده و با یک بازی و ۲ امتیاز بیشتر از منچسترسیتی صدرنشین شود.

 

پخش زنده فوتبال لیورپول و کاردیف سیتی

 

کاردیف لیورپول 
۲۳%مالکیت۷۷%
۲شوت در چارچوب ۶
۲شوت خارج از چارچوب۸
۴مهار دروازه بان۲
۱۹۴تعداد پاس۶۲۳
۱۰۶پاس صحیح۵۳۵
۳سانتر۸
۵کرنر۱۰
۵ضربه ایستگاهی۶
۶خطا۵
۴آفساید۲
۱کارت زرد۱

پخش زنده فوتبال لیورپول و کاردیف سیتی