تی وی تو
پخش زنده فوتبال مارسی لوریان

پخش زنده فوتبال مارسی لوریان

مارسی
لوریان

یکشنبه ۱۹ آذر ۲۳:۱۵

پخش زنده لیگ 1 فرانسه

پخش زنده فوتبال مارسی ‌لوریان امشب از تی وی تو. شما می توانید به صورت زنده و مستقیم بازی مارسی و لوریان را از تی وی تو مشاهده کنید.

تماشای پخش زنده فوتبال اروپا از تی وی این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی مارسی و لوریان امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال لوریان و مارسی به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی مارسی و لوریان را از تی وی تو دنبال کنید

چطور پخش بازی مارسی و لوریان را تماشا کنیم

بعد از پایان پخش زنده بازی ، شما می توانید خلاصه بازی مارسی و لوریان را در همین صفحه دنبال کنید. خلاصه بازی برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم می کند که خلاصه فوتبال مارسی و لوریان را آنلاین ببینند.

پخش زنده بازی مارسی و لوریان

مارسی و لوریان در ادامه ی بازی های هفته ی سی و ششم لیگ یک فرانسه در مقابل هم قرار گرفتند. مارسی شروع خوبی در نیمه ی نخست داشت و موفق شد با تک گل دیانگ در دقیقه ی ۳۹ به برتری ۱-۰ رسیده و نیمه ی دوم را با خیلی آسوده ادامه دهد.

در همان دقایق ابتدایی نیمه ی دوم بود که گوندوزی دروازه ی لوریان را برای بار دوم در هم شکست و سپس چند دقیقه ی بعد ، ژرسون حساب کار را ۳-۰ کرد. بازیکنان لوریان که جبران این اختلاف امتیاز را غیر ممکن می دیدند ، در ادامه ی پخش زنده بازی مارسی و لوریان یک بازی دفاعی از خود به نمایش گذاشتند و در نهایت نیز با قبول شکست ۳-۰ راهی رختکن شدند.

 

پخش زنده بازی مارسی و لوریان

لوریان مارسی 
۳۱%مالکیت۶۹%
۰شوت در چارچوب ۶
۴شوت خارج از چارچوب۱
۳مهار دروازه بان۰
۲۷۱تعداد پاس۶۰۷
۲۲۹پاس صحیح۵۴۵
۱۱سانتر۱۸
۴کرنر۸
۲۲خطا۱۰
۱آفساید۰
۱کارت زرد۱

پخش زنده بازی مارسی و لوریان

 

پخش زنده بازی مارسی و لوریان

در ادامه ی بازی های هفته ی سی و سوم لیگ یک فرانسه تیم های مارسی و لوریان با هم دیدار کردند. موفی در دقیقه ی ۱۹ اولین گل لوریان را به ثبت رساند تا تیمش را با برتری ۱-۰ راهی رختکن کند. در نیمه ی دومارسی موفق شد نه تنها این گل را جبران کند بلکه به برتری ۲-۱ برسد.

پایت و لیرولا دو بازیکنی بودند که این گل ها را به ثبت رساندند. پس از این گل بازی در میانه ی میدان در جریان بود تا این که در دقیقه ی ۷۰ موفی برای تیمش دبل کرد. بازیکنان مارسی که قصد کوتاه آمدن نداشتند ، در دقیقه ی ۹۱ با ضربه لیرولا باز هم برتری را از این تیم ربودند تا در نهایت با پایان پخش زنده بازی مارسی و لوریان این دیدار با نتیجه ی ۳-۲ به پایان برسد.

 

پخش زنده بازی لورین المپیک مارسی

 

مارسی لوریان 
۷۳%مالکیت۲۷%
۵شوت در چارچوب ۶
۵شوت خارج از چارچوب۵
۴مهار دروازه بان۲
۷۲۷تعداد پاس۲۶۹
۶۵۲پاس صحیح۱۹۷
۲۵سانتر۵
۸کرنر۳
۹خطا۱۵
۱آفساید۰
۱کارت زرد۰

پخش زنده بازی لورین المپیک مارسی

پخش زنده فوتبال مارسی و لوریان

تیم های مارسی و لوریان در هفته ی سوم لیگ یک فرانسه در مقابل هم صف آرایی کردند. نیمه ی نخست این دیدار به آرامی و با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه ی دوم مارسی خیلی زود با ضربه ی بالردی به برتری ۱-۰ رسید تا هیجان بازی را بیشتر کند.

اما تلاش بازیکنان لوران برای عبور از خط دفاعی این تیم کافی نبود. در نهایت با پایان پخش زنده بازی مارسی و لوریان مارسی با برتری ۱-۰ تیم پیروز میدان شد.

 

پخش زنده بازی لورین المپیک مارسی

 

لوریان مارسی 
۳۵%مالکیت۶۵%
۳شوت در چارچوب ۳
۹شوت خارج از چارچوب۹
۲مهار دروازه بان۳
۲۷۸تعداد پاس۵۵۰
۱۸۶پاس صحیح۴۳۷
۲۳سانتر۱۰
۶کرنر۴
۱۰خطا۱۲
۱آفساید۰
۳کارت زرد۳

 

پخش زنده بازی لورین المپیک مارسی

برچسب‌ها: