تی وی تو
پخش زنده فوتبال رئال بتیس لوانته

پخش زنده فوتبال رئال بتیس لوانته

رئال بتیس
لوانته

یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۸:۴۵

پخش زنده لالیگا اسپانیا

پخش زنده بازی رئال بتیس و لوانته امشب از تی وی تو. شما می توانید به صورت زنده و مستقیم بازی رئال بتیس و لوانته را از تی وی تو مشاهده کنید.

تماشای پخش زنده فوتبال اروپا از تی وی این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی رئال بتیس و لوانته امشب را آنلاین تماشا کنید.

اگر برای دیدن پخش فوتبال لوانته و رئال بتیس به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی رئال بتیس و لوانته را از تی وی تو دنبال کنید

چطور پخش بازی رئال بتیس و لوانته را تماشا کنیم

بعد از پایان پخش زنده بازی ، شما می توانید خلاصه بازی رئال بتیس و لوانته را در همین صفحه دنبال کنید. خلاصه بازی برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم می کند که خلاصه فوتبال رئال بتیس و لوانته را آنلاین ببینند.

پخش بازی رئال بتیس و لوانته

در هفته پانزدهم از سری رقابتهای لالیگای اسپانیا تیم رئال بتیس موفق شد در زمین خودش با برتری سه بر یک از سد تیم لوانته عبور کند . در این دیدار این تیم لوانته بود که خیلی زود به گل دست پیدا کرد و در دقیقه ۷ با گلزنی موستافی از میزبان خود پیش افتاد . بعد از این گل و در ادامه نیمه اول تلاش های تیم بتیس برای جبران نتیجه ثمربخش نبود و این نیمه با برتری یک گله میهمان به پایان رسید .

در نیمه دوم شرایط بازی کاملا تغییر کرد . خوانمی وینگر بیست و هشت ساله تیم بتیس با هتریکی که در نیمه دوم انجام داد توانست یک شب فراموش نشدنی هم برای خود و هم برای هواداران بتیس شکل دهد . خوانمی موفق شد در دقایق ۵۴ و ۶۳ روی پاس ویلیان ژوزه و در دقیقه ۷۸ روی پاس نبیل فکیر سه گل تیمش را به ثمر برساند . او که ناجی تیمش در این دیدار بود در دقیقه هشتاد و هشت با تشویق بی امان هواداران بتیس جای خود را به کاروالیو هافبک پرتغالی نیمش داد .

در پایان گزارش زنده بازی رئال بتیس و لوانته بتیس با کسب این سه امتیاز همچنان خود را در جمع بالانشینان لیگ حفظ کرد و لوانته هم در رده آخر جدول بیست تیمه لالیگا قرار گرفت .

پخش بازی رئال بتیس و لوانته

 

رئال بتیسلوانته
۶۰مالکیت۴۰
۸شوت در چارچوب ۲
۱۰شوت خارج از چارچوب۲
۱مهار دروازه بان۵
۴۱۸تعداد پاس۲۶۵
۳۳۶پاس صحیح۱۷۶
۱۴سانتر۱۸
۵کرنر۸
۱۶خطا۹
۳آفساید۸
۲کارت زرد۳

پخش بازی رئال بتیس و لوانته

برچسب‌ها: