تی وی تو
پخش زنده فوتبال لایپزیش کلوب بروژ

پخش زنده فوتبال لایپزیش کلوب بروژ

لایپزیش
کلوب بروژ

چهارشنبه ۳ آذر ۲۳:۳۰

پخش زنده لیگ قهرمانان اروپا

گزارش زنده بازی لایپزیش کلوب بروژ امشب از تی وی تو. شما می توانید به صورت زنده و مستقیم بازی لایپزیش کلوب بروژ را از تی وی تو مشاهده کنید. تماشای پخش زنده فوتبال اروپا از تی وی تو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی لایپزیش کلوب بروژ امشب را آنلاین تماشا کنید.

پخش زنده بازی لایپزیش کلوب بروژ امشب

اگر برای دیدن پخش زنده فوتبال لایپزیش کلوب بروژ به تلویزیون دسترسی ندارید تی وی تو این امکان را فراه کرده تا پخش زنده فوتبال را برای تمام کاربران از طریق اینترنت فراهم کند. شما می توانید به سادگی از گوشی همراه خود و از اینترنت به راحتی پخش آنلاین بازی لایپزیش کلوب بروژ را از تی وی تو تماشا کنید

چطور پخش زنده بازی لایپزیش کلوب بروژ را تماشا کنیم

برای تماشای پخش زنده بازی لایپزیش کلوب بروژ، شما می توانید پخش آنلاین بازی لایپزیش کلوب بروژ را در همین صفحه دنبال کنید.
در پایان پخش زنده بازی لایپزیش کلوب بروژ، برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم می کند که خلاصه فوتبال لایپزیش کلوب بروژ را آنلاین ببینند.

پخش زنده بازی لایپزیش کلوب بروژ – ۶ مهر ۱۴۰۰

در هفته دوم از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه B تیم کلوب بروژ موفق شد میزبان خود تیم لایپزیش را با نتیجه دو بر یک شکست دهد . گل اول این دیدار را کریستوفر انکونکو روی پاس امیل فورسبرگ برای میزبان در دقیقه ۵ به ثمر رساند . هانس فان اکن هافبک بیست و نه ساله و بلژیکی کلوب بروژ در دقیقه ۲۲ گل تساوی را وارد دروازه لایپزیش کرد . در دقیقه ۴۱ نیز متس ریتس توانست گل دوم کلوب را به ثمر برساند . نیمه اول این دیدار با نتیجه دو بر یک به پایان رسید .

در نیمه دوم جسی مارش سرمربی لایپزیش برای ایجاد تغییر در نتیجه مسابقه مهره های تهاجمی خود آمادو آیدارا و آندره سیلوا را به زمین آورد . تلاش های لایپزیش در نیمه دوم برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه بود و این کلوب بروژ بود که در پایان گزارش زنده بازی لایپزیش کلوب بروژ توانست با همان نتیجه دو بر یک که در نیمه اول رقم زده بود دست پر از آلمان خارج شود .

پخش زنده بازی لایپزیش کلوب بروژ

 

لایپزیشکلوب بروژ
۶۶مالکیت۳۴
۴شوت در چارچوب ۵
۵شوت خارج از چارچوب۰
۳مهار دروازه بان۳
۶۲۰تعداد پاس۳۱۲
۴۹۴پاس صحیح۱۹۷
۱۳سانتر۱۲
۴کرنر۵
۱۴خطا۱۶
۱آفساید۶
۰کارت زرد۲

پخش زنده بازی لایپزیش کلوب بروژ