تی وی تو
پخش زنده فوتبال فاینورد اسلاویا پراگ

پخش زنده فوتبال فاینورد اسلاویا پراگ

فاینورد
اسلاویا پراگ

پنجشنبه ۲۵ فروردین ۲۳:۳۰

پخش زنده لیگ اروپا

بازی فاینورد و اسلاویا پراگ زنده امشب از تی وی تو. شما می توانید به صورت زنده و مستقیم بازی فاینورد اسلاویا پراگ را از تی وی تو مشاهده کنید. تماشای پخش زنده فوتبال اروپا از تی وی تو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی فاینورد اسلاویا پراگ امشب را آنلاین تماشا کنید.

پخش زنده فوتبال فاینورد اسلاویا پراگ

اگر برای دیدن پخش زنده فوتبال فاینورد اسلاویا پراگ به تلویزیون دسترسی ندارید تی وی تو این امکان را فراه کرده تا پخش زنده فوتبال را برای تمام کاربران از طریق اینترنت فراهم کند. شما می توانید به سادگی از گوشی همراه خود و از اینترنت به راحتی پخش آنلاین بازی فاینورد اسلاویا پراگ را از تی وی تو تماشا کنید

برای تماشای پخش زنده بازی فاینورد اسلاویا پراگ، شما می توانید پخش آنلاین بازی فاینورد اسلاویا پراگ را در همین صفحه دنبال کنید. در پایان پخش زنده بازی فاینورد اسلاویا پراگ، برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم می کند که خلاصه فوتبال فاینورد اسلاویا پراگ را آنلاین ببینند.

پخش زنده بازی فاینورد اسلاویا پراگ

در آغاز هفته پنجم مسابقات لیگ کنفرانس اروپا، فاینورد میهمان اسلاویا پراگ بود و با تساوی ۲-۲ متوقف شد.

در این مسابقه که علیرضا جهانبخش از دقیقه ۷۸ در ترکیب فاینورد به میدان رفت، پیتر اولایینکا در دقیقه ۱۲ و یان کوچتا در دقیقه ۶۶ برای اسلاویا گلزنی کردند و سیریل دسرس در دقایق ۳۱ و ۳+۹۰، گل‌های نماینده هلند را به ثمر رساند. گاس تیل در دقیقه ۳۶ از زمین اخراج شد تا فاینورد، ۱۰ نفره به بازی ادامه دهد.

در پایان پخش زنده بازی فاینورد اسلاویا پراگ و با کسب این نتیجه، فاینورد با ۱۱ امتیاز در صدر جدول گروه E ماندنی شد و به مرحله حذفی مسابقات رسید. اسلاویا پراگ نیز در جایگاه دوم جدول گروه قرار گرفت.

پخش زنده بازی فاینورد اسلاویا پراگ

 

اسلاویا پراگفاینورد 
۶۰%مالکیت۴۰%
۶شوت در چارچوب ۵
۳شوت خارج از چارچوب۲
۲مهار دروازه بان۴
۴۶۲تعداد پاس۳۱۲
۳۶۳پاس صحیح۲۰۸
۱۷سانتر۶
۶کرنر۳
۱۵خطا۱۲
۲آفساید۲
۶کارت زرد۳
۰کارت قرمز۱

پخش زنده بازی فاینورد اسلاویا پراگ

 

پخش زنده بازی فاینورد اسلاویا پراگ

در دومین دور مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا، دو تیم فاینورد هلند و اسلاویا پراگ صربستان به مصاف هم رفتند که فاینوردی ها با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شدند. کوکجو در دقیقه ی ۱۳ و لینسن در دقیقه ی ۲۴ دو بازیکنی بودند که در نیمه ی نخست برای فاینورد گلزنی کردند. در نیمه ی دوم اسلاویا پیش کشید و در دقیقه ی ۶۳ این هولش بود که موفق شد کمی از این اختلاف کم کند تا با پایان پخش زنده بازی فاینورد اسلاویا پراگ دو تیم به نتیجه ی ۲-۱ برسند. در این بازی علیرضا جهانبخش از ابتدا تا دقیقه ۷۸ در ترکیب فاینورد حضور داشت.

 

پخش زنده بازی فاینورد اسلاویا پراگ

 

فاینورد اسلاویا پراگ
۴۵%مالکیت۵۵%
۵شوت در چارچوب ۴
۵شوت خارج از چارچوب۱
۳مهار دروازه بان۳
۳۷۳تعداد پاس۴۶۳
۲۷۴پاس صحیح۳۵۶
۱۶سانتر۱۷
۷کرنر۴
۲۴خطا۹
۲آفساید۰
۴کارت زرد۳

 

پخش زنده بازی فاینورد اسلاویا پراگ