تی وی تو
پخش زنده فوتبال سپاهان گل گهر سیرجان

پخش زنده فوتبال سپاهان گل گهر سیرجان

سپاهان
گل گهر سیرجان

یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۸:۴۵

پخش زنده لیگ برتر ایران

پخش زنده فوتبال سپاهان گل گهر سیرجان امروز یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ . در رقابت‌های لیگ برتر ایران و از ساعت ۱۸:۴۵ تیم‌های سپاهان و گل گهر سیرجان بازی خواهند داشت. سپاهان مقابل گل گهر سیرجان را آنلاین تماشا کنید.

پخش زنده بازی سپاهان گل گهر سیرجان را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن بازی زنده سپاهان و گل گهر سیرجان به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی سپاهان و گل گهر سیرجان را از تی وی تو دنبال کنید.

پخش زنده فوتبال سپاهان گل گهر سیرجان

در جریان بازی های هفته هجدهم لیگ برتر ایران، تیم های سپاهان و گل گهر با هم دیدار کردند. در نیمه نخست سپاهان موفق شد با گل های مغانلو و احمدزاده به برتری ۲-۰ برسد تا شروع بهتری در نیمه دوم داشته باشد.

در ۴۵ دقیقه دوم با اخراج نورافکن سپاهان ۱۰ نفره شد اما با هم این تیم توانست با استفاده از فرصت های طلایی پیش آمده دروازه حریف را دو بار دیگر باز کند. تک گل گل گهر در دقیقه ۸۱ و توسط استنلی به ثبت رسید و در نهایت پخش زنده فوتبال سپاهان گل گهر سیرجان با برتری ۴-۱ سپاهان به پایان رسید.

پخش زنده بازی سپاهان و گل گهر سیرجان

۱۲ بهمن ۱۴۰۱

دیدار دو تیم سپاهان و گل‌گهر در قالب هفته بیست‌و سوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد.نیمه ی نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم شانس گلزنی خود را در نیمه ی دوم امتحان کنند.

در نیمه ی دوم نیز علی رغم وجود موقعیت های مناسب ، دروازه ی دو تیم همچنان بسته ماند تا با اتمام زمان بازی ، با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در پایان پخش زنده بازی سپاهان گل گهر سیرجان سپاهانی‌ها با این تساوی ۴۲ امتیازی شدند و در رده سوم باقی ماندند و در مقابل گل‌گهر هم با این تساوی ۳۴ امتیازی شد اما یک پله سقوط کرد و در جایگاه ششم قرار گرفت.

 

پخش زنده بازی سپاهان گل گهر سیرجان

پخش زنده فوتبال سپاهان و گل گهر سیرجان

دیدار رفت دو تیم در شرایطی برگزار شد که امیر قلعه نویی غایب اصلی آن مسابقه به شمار می رفت و با این حال تیمش در شروع رقابت ها با نتیجه ۳ بر ۱ موفق به شکست سپاهان شد که چند ماهی می شد از این تیم جدا شده بود. پس از چند ماه اما امروز دو تیم با شرایط متفاوتی به این بازی رسیده بودند؛ گل گهر بار سنگین شکست مقابل پرسپولیس را روی شانه هایش احساس می کرد، اما در سوی مقابل سپاهان با شکست استقلال با روحیه خوبی نیم فصل را تمام کرده بود.

در پخش زنده بازی سپاهان و گل گهر سیرجان اگرچه دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی در نیمه اول داشتند، اما دو تعویض اجباری برای گل گهر، مهم ترین اتفاقات نیمه اول بازی را تشکیل دادند. در نیمه دوم اما خیلی زود تیم فوتبال سپاهان بر بازی مسلط شد و توانست در دقیقه ۶۷ روی همکاری خوب عزت پورقاز، امید نورافکن و سجاد شهباززاده به گل اول دست پیدا کند.

پس از این گل بود که تیم گل گهر پیش کشید ولی با اینکه چند موقعیت خطرناک ایجاد کرد و بازیکنان جدیدی برای تغییر نتیجه وارد زمین شدند، این محرم نویدکیا بود که در بازی برگشت باز هم در روز غیبت امیر قلعه نویی که از روی سکوها بازی را تماشا می کرد، سه امتیاز را از آن خود کرد. با اتفاقاتی که در نقش جهان رقم خورد، سجاد ۱۳ گله شد و به صدر جدول گلزنان رفت و سپاهان هم با ۲۹ امتیاز پیش از پایان مصاف پرسپولیس و سایپا، جای این تیم را در صدر جدول گرفت.

 

پخش زنده بازی سپاهان گل گهر سیرجان

 

پخش آنلاین بازی سپاهان و گل گهر سیرجان

یکی از حساس ترین بازی های هفته اول لیگ بیستم طبق قرعه باید در ورزشگاه امام علی سیرجان میان سپاهان و گل‌گهر برگزار می‌شد؛ مسابقه‌ای که امیر قلعه نویی را مقابل تیم سابقش قرار می داد؛ تیمی که جدایی خوبی از آن نداشت و هواداران سپاهان بدرقه خوبی با پرافتخارترین مربی ایران نداشتند.

این مسابقه با گل محمدرضا حسینی که روی ارسال دقیق سروش رفیعی در دقیقه ۱۲ با ضربه سر شکل گرفت، از تیم میزبان که سرمربی خود را به دلیل اتفاقات رخ داده در دیدار سپاهان و استقلال روی سکوها می دید، پیش افتاد ولی این پایان کار گلزنی در اردوی تیم سپاهان بود و گل های گل گهر یکی یکی وارد دروازه پیام نیازمند شدند تا این گلر که تا هفته نهم لیگ نوزدهم گلی دریافت نکرده بود، در ۹۰ دقیقه سه گل طی هفته ابتدایی لیگ بیستم بخورد.

اولین گل شاگردان امیر قلعه نویی روی پاس شاکری و ضربه سعید صادقی در دقیقه ۳۰ به دست آمد و نیمه اول با همین نتیجه خاتمه یافت. در نیمه دوم باز هم این تیم میزبان بود که عملکرد بهتری داشت و اینبار در دقیقه ۵۵ پخش زنده فوتبال سپاهان گل گهر سیرجان روی ارسال بهنام برزای و ضربه سر منشا به گل دوم بازی دست یافت. سه دقیقه بعد هم دوباره این منشا بود که پایه گذار گل سوم تیمش شد تا شاکری آن را وارد دروازه نیازمند کند و روز درخشان مهاجمان گل گهر کامل شود.

پخش زنده فوتبال سپاهان گل گهر سیرجان – تی وی تو

 

مکان پخش بازی سپاهان مقابل گل گهر سیرجان

در هفته ی بیست و دوم و رقابت های برگشت  لیگ برتر ایران ، تیم های سپاهان و گل گهر سیرجان به مصاف هم رفتند. طی این رقابت جذاب ، سپاهان موفق شد ضمن به نمایش گذاشتن بازی ای درخشان ، ۲ بار دروازه ی حریف را باز کرده و با نتیجه ی ۲ بر صفر ، پیروز این دیدار شوند. هر دو گل این تیم در نیمه ی نخست به ثبت رسید.

سپاهان که بازی را عالی شروع کرد در دقیقه ی ۹ توسط محمدرضا حسینی و در دقیقه ی ۳۱  با ضربه ی ایستگاهی محمد کریمی به گل رسید . با آغاز نیمه ی دوم گل گهر زمان کافی برای جبران این اختلاف زیاد اما حتی ورود بازیکنان تازه نفس هم نتوانست به این تیم کمکی کند. در نتیجه با پایان زمان بازی ، این رقابت با برتری سپاهان به اتمام رسید.

 

پخش زنده فوتبال سپاهان گل گهر سیرجان – تی وی تو

 

سپاهانگل گهر سیرجان
۳شوت در چارچوب ۰
۵شوت خارج از چارچوب۶
۰مهار دروازه بان۱
۶کرنر۳
۱۰ضربه ایستگاهی۱۳
۱۳خطا۱۰

پخش بازی سپاهان و گل گهر سیرجان زنده

در خلال رقابت های رفت لیگ برتر ایران ، دو تیم سپاهان و گل گهر سیرجان با هم دیدار کردند که در پایان سپاهان موفق شد با نتیجه ی ۲ بر صفر ، سیرجان را شکست دهد. سپاهان با خوش اقبالی در نیمه ی نخست، با ضربه ی شهباززاده به برتری یک بر صفر رسید و سپس در وقت اضافه ی نیمه ی دوم نیز با ورود توپ قربانی به دروازه ی سیرجان، نتیجه را ۲ بر صفر کرد. سیرجان در این رقابت نتوانست قوی ظاهر شود و خط دفاعی خود را حفظ کند.

پخش زنده فوتبال سپاهان گل گهر سیرجان – تی وی تو

برچسب‌ها: