تی وی تو
پخش زنده فوتبال ساحل عاج الجزایر

پخش زنده فوتبال ساحل عاج الجزایر

ساحل عاج
الجزایر

پنجشنبه ۳۰ دی ۱۹:۳۰

پخش زنده جام ملتهای آفریقا

فوتبال زنده ساحل عاج و الجزایر امشب از تی وی تو. شما می توانید به صورت زنده گزارش بازی ساحل عاج و الجزایر را از تی وی تو مشاهده کنید. تماشای زنده فوتبال اروپا از تی وی تو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی ساحل عاج و الجزایر امشب را آنلاین تماشا کنید.

پخش زنده فوتبال ساحل عاج و الجزایر امشب

اگر برای دیدن فوتبال زنده ساحل عاج و الجزایر به تلویزیون دسترسی ندارید تی وی تو این امکان را فراه کرده تا بازی زنده فوتبال را برای تمام کاربران از طریق اینترنت فراهم کند. شما می توانید به سادگی از گوشی همراه خود و از اینترنت به راحتی پخش آنلاین بازی ساحل عاج الجزایر را از تی وی تو تماشا کنید

چطور پخش زنده بازی ساحل عاج الجزایر را تماشا کنیم

در پایان زنده بازی ساحل عاج الجزایر، برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم می کند که فوتبال زنده ساحل عاج و الجزایر را آنلاین ببینند.
برای تماشای بازی زنده فوتبال ساحل عاج الجزایر، شما می توانید بازی ساحل عاج و الجزایر زنده را در همین صفحه دنبال کنید.

پخش زنده فوتبال ساحل عاج و الجزایر

تیم های ساحل عاج و الجزایر در مرحله ی یک چهارم نهایی جام ملت های آفریقا در مقابل هم صف آرایی کردند. فغولی در دقیقه ی ۲۰ این دیدار دروازه ی ساحل عاج را باز کرد تا برتی ۱-۰ را به تیمش هدیه دهد. در نیمه ی دوم پس از خراب شدن ضربه ی پنالتی بونجاح ، ساحل عاج بازی را در دست گرفت و با ضربه ی کودجیا موفق شد تا حساب کار را ۱-۱ کند .

در ادامه ی گزارش زنده بازی ساحل عاج و الجزایر بازی حالت تدافعی به خود گرفت و شاهد حمله ی موفق دیگری نیودیم تا با پایان زمان ، دو تیم به این تساوی رضایت دهند.

 

پخش زنده فوتبال ساحل عاج و الجزایر

 

ساحل عاج الجزایر 
۴۲%مالکیت۵۸%
۸شوت در چارچوب ۶
۵شوت خارج از چارچوب۱۱
۴مهار دروازه بان۶
۳۷۴تعداد پاس۵۰۸
۲۸۴پاس صحیح۴۱۵
۱۸سانتر۱۵
۶کرنر۳
۳۱خطا۲۶
۱آفساید۰
۵کارت زرد۲

پخش زنده فوتبال ساحل عاج و الجزایر