تی وی تو
پخش زنده فوتبال روبین کازان اسپارتاک مسکو

پخش زنده فوتبال روبین کازان اسپارتاک مسکو

روبین کازان
اسپارتاک مسکو

شنبه ۲ مرداد ۲۱:۳۰

پخش زنده لیگ برتر روسیه

پخش زنده بازی روبین کازان اسپارتاک مسکو امشب از تی وی تو. شما می توانید به صورت زنده و مستقیم بازی روبین کازان اسپارتاک مسکو را از تی وی تو مشاهده کنید.

تماشای پخش زنده فوتبال اروپا از تی وی این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی روبین کازان اسپارتاک مسکو امشب را آنلاین تماشا کنید.

پخش زنده لیگ برتر روسیه

اگر برای دیدن پخش مستقیم فوتبال روبین کازان – اسپارتاک مسکو به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی روبین کازان اسپارتاک مسکو را از تی وی تو دنبال کنید

چطور خلاصه بازی روبین کازان اسپارتاک مسکو را تماشا کنیم

بعد از پایان پخش زنده بازی ، شما می توانید خلاصه بازی روبین کازان اسپارتاک مسکو را در همین صفحه دنبال کنید.
خلاصه بازی برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم می کند که خلاصه فوتبال روبین کازان اسپارتاک مسکو را آنلاین ببینند.

پخش زنده بازی روبین کازان اسپارتاک مسکو – ۲۳ تیر ۱۴۰۰

تیم های اسپارتاک مسکو و روبین کازان در یک بازی دوستانه با هم دیدار کردند. در این دیدار که با درخشش چشمگیر اسپارتاکی ها همراه بود ، این تیم موفق شد در مقابل کازانی ها به برتری ۴-۰ دست یابد. موزس در دقیقه ی ۱۰ ضربه ی ایستگاهی تیمش را به گل اول این دیدار بدل کرد تا نیمه ی نخست با نتیجه ی ۱-۰ به پایان برسد. کازانی ها که در نیمه ی دوم سعی در حمله داشتند چندین موقعیت مناسب برای ضد حمله را ایجاد کردند. در این نیمه سابولو در دقیقه ی ۵۶ ، زوبنین در دقیقه ی ۵۸ و ژیکیا در دقیقه ی ۶۳ برای اسپارتاک گلزنی کردند تا برد تیمشان را قطعی کنند.

 

 

پخش زنده فوتبال روبین کازان اسپارتاک مسکو ‌ – تی وی تو

 

 

پخش زنده فوتبال روبین کازان اسپارتاک مسکو ‌ – تی وی تو

 

پخش زنده بازی روبین کازان اسپارتاک مسکو – ۱۰ اسفند ۹۹

در ادامه ی بازی های هفته ی بیستم لیگ برتر روسیه ، تیم های اسپارتاک مسکو و روبین کازان با هم دیدار کردند . نیمه ی نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و تنها اتفاق مهم در نیمه ی نخست اخراج زوبنین با دریافت کارت زرد دوم بود. در ۴۵ دقیقه ی دوم ، عملکرد کازانی ها عالی بود. آن ها در دقیقه ی ۵۳ و ۸۹ با ضربه ی دسپوتویچ دو بار دروازه ی حریف را باز کردند اما در دقیقه ی ۷۱ آبیدگارد با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد. در نهایت با اتمام زمان بازی کازان با برتری ۲-۰ به پیروزی رسید.

 

پخش زنده فوتبال روبین کازان اسپارتاک مسکو ‌ – تی وی تو

 

اسپارتاک مسکو روبین کازان
۵۸%مالکیت۴۲%
۵شوت در چارچوب ۵
۴شوت خارج از چارچوب۳
۳مهار دروازه بان۵
۴۳۳تعداد پاس۳۱۲
۳۵۸پاس صحیح۲۲۵
۳۰سانتر۱۳
۷کرنر۲
۱۸خطا۱۰
۵آفساید۲
۶کارت زرد۴
۱کارت قرمز۱

 

پخش زنده فوتبال روبین کازان اسپارتاک مسکو ‌ – تی وی تو

برچسب‌ها: