تی وی تو
پخش زنده فوتبال رئال مادرید وایادولید

پخش زنده فوتبال رئال مادرید وایادولید

رئال مادرید
وایادولید

یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۷:۴۵

پخش زنده لالیگا اسپانیا

بازی رئال مادرید وایادولید امشب از تی وی تو. شما می توانید به صورت زنده و مستقیم بازی رئال مادرید وایادولید را از تی وی تو مشاهده کنید. تماشای پخش زنده فوتبال اروپا از تی وی این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی رئال مادرید وایادولید امشب را آنلاین تماشا کنید.

اگر برای دیدن فوتبال رئال مادرید و وایادولید به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی رئال مادرید وایادولید را از تی وی تو دنبال کنید . بعد از پایان پخش زنده بازی ، شما می توانید خلاصه بازی رئال مادرید وایادولید را در همین صفحه دنبال کنید. خلاصه بازی برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم می کند که خلاصه فوتبال رئال مادرید وایادولید را آنلاین ببینند.

پخش زنده بازی رئال مادرید وایادولید

رئال مادرید و رئال وایادولید از هفته بیست و چهارم رقابت های لالیگا به مصاف هم رفتند. نیمه ی نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم شانس گلزنی خود را در نیمه ی دوم امتحان کنند. در نیمه ی دوم اما رئال شروع خوبی داشت  و با جای گیری خوب کاسمیرو و ضربه ی دیدنی اش ، رئال مادرید به برتری ۱-۰ رسید .

وایادولید که حسابی در پی جبران این اختلاف امتیاز بود حملات سنگینی بر دروازه ی حریف شکل داد اما متاسفانه تا پایان پخش زنده بازی رئال مادرید وایادولید شاهد باز شدن  دوباره ی دروازه ها نبودیم.

پخش زنده بازی رئال مادرید وایادولید

رئال وایادولید رئال مادرید
۳۴%مالکیت۶۶%
۵شوت در چارچوب ۲
۱شوت خارج از چارچوب۷
۱مهار دروازه بان۵
۲۸۵تعداد پاس۵۵۲
۲۰۳پاس صحیح۴۸۰
۱۶سانتر۲۱
۴کرنر۵
۱۳خطا۱۱
۲آفساید۴
۴کارت زرد۲

پخش زنده بازی رئال مادرید وایادولید

 

پخش آنلاین بازی رئال مادرید وایادولید

در هفته چهارم لالیگا اسپانیا، رئال مادرید به یک پیروزی خانگی برابر رئال وایادولید دست یافت. وینیسیوس جونیور در دقیقه ۶۵ تک گل این بازی را به‌ثمر رساند.رئال مادرید در نیمه اول بازی با وایادولید چند فرصت طلایی داشت اما لوکا یوویچ مهاجم صرب این فرصت ها را از دست داد.  شاگردان زیدان در نیمه دوم با حضور وینیسیوس جونیور پدیده برزیلی خود به مراتب بهتر بازی کرد. این بازیکن روی اشتباه بازیکنان وایادولید در موقعیت تک به تک صاحب توپ شد که با یک ضربه دقیق و تماشایی دروازه حریف را باز کرد و سه امتیاز ارزشمند را نصیب رئال مادرید کرد.

رئال مادرید فعلا از سه بازی آغازین فصل خود دو برد و یک تساوی کسب کرده است که البته بازی این تیم و ختافه به تعویق افتاده و با تاخیر برگزار خواهد شد. رئال مادرید به عنوان مدافع عنوان قهرمانی انگیزه بالایی برای کسب جام دارد و می خواهد پس از دوازده سال برای دو فصل پیاپی جام قهرمانی لیگ اسپانیا را از آن خود کند.رئال مادرید که در فصل جاری ۳ بازی انجام داده، با این پیروزی  ۷ امتیازی شد و رئال وایادولید هم ۲ امتیازی باقی ماند.

پخش زنده فوتبال رئال مادرید وایادولید – تی وی تو

 

رئال مادریدرئال وایادولید
۶۳%مالکیت۳۷%
۵شوت در چارچوب ۵
۶شوت خارج از چارچوب۶
۵مهار دروازه بان۴
۵۷۶تعداد پاس۳۲۲
۵۰۱پاس صحیح۲۵۶
۲۲سانتر۲۸
۴کرنر۷
۱۱خطا۷
۲آفساید۱
۲کارت زرد۱

 

پخش زنده فوتبال رئال مادرید وایادولید – تی وی تو

 

پخش زنده فوتبال رئال مادرید وایادولید

در دیدار های هفته ی بیست و یکم لالیگا تیم رئال وایادولید در استادیوم خوزه زوریلا میزبان تیم  رئال مادرید بود. در نیمه ی نخست این بازی که با نتیجه ی ۰-۰ همراه بود ، این دو تیم مطرح بازی محتاطانه ای را به نمایش گذاشتند اما در نیمه ی دوم رئال مادرید حملات خود را بر خط دفاعی وایادولید افزایش داد و سرانجام در دقیقه ی ۷۸ ، فرناندز با دریافت پاس کروس توانست دروازه ی ماسیپ را در هم بکوبد و نتیجه را به ۱-۰ تغییر دهد. وایادولید که شدیدا تشنه ی پیروزی بود ، فشار را بر دروازه ی رئال مادرید بیشتر کرد اما تا پایان بازی موفق به باز کردن دروازه این تیم نشد تا این رقابت با نتیجه ی ۱-۰ پایان یابد.

پخش زنده فوتبال رئال مادرید وایادولید – تی وی تو

رئال وایادولیدرئال مادرید
۳۷%مالکیت۶۳%
۰شوت در چارچوب ۳
۱شوت خارج از چارچوب۵
۲مهار دروازه بان۰
۳۶۶تعداد پاس۶۱۹
۲۶۳پاس صحیح۵۲۹
۲۰سانتر۲۹
۳کرنر۵
۷خطا۱۱
۳آفساید۱
۱کارت زرد۳

پخش زنده فوتبال رئال مادرید وایادولید – تی وی تو

پخش بازی زنده رئال مادرید وایادولید

استادیوم سانتیاگو برنابئو در خلال بازی های هفته ی دوم لالیگا شاهد رقابت دو تیم رئال مادرید و رئال وایادولید بود. هر دو تیم از ابتدا حملات خود را آغاز کردند اما در نیمه ی نخست هیچیک موفق به کسب امتیاز نشدند ، تا هر دو با نتیجه ی ۰-۰ به رختکن بازگردند . اما نیمه ی دوم این رقابت ، بسیار جذاب تر سپری شد ، زیرا که  بنزما در دقیقه ی ۸۲ برای رئال مادرید گلزنی کرد و وایادولید نیز با افزایش فشار بر رئال مادرید سرانجام در دقیقه ی ۸۸ توسط گواردیولا به تساوی ۱-۱ رسید. در ادامه ی بازی هر دو تیم موقعیت گلزنی پیدا کردند اما خط دفاعی آن ها مانع از باز شدن دروازه شد تا این تیم با یک تساوی این دیدار را به پایان ببرند.

پخش زنده فوتبال رئال مادرید وایادولید – تی وی تو

رئال مادریدرئال وایادولید
۶۶%مالکیت۳۴%
۴شوت در چارچوب ۲
۱۸شوت خارج از چارچوب۴
۱مهار دروازه بان۳
۶۳۳تعداد پاس۳۲۹
۵۷۷پاس صحیح۲۵۲
۳۱سانتر۱۰
۴کرنر۳
۱۲خطا۱۱
۰آفساید۱
۲کارت زرد۲

پخش زنده فوتبال رئال مادرید وایادولید – تی وی تو

پخش زنده بازی رئال مادرید وایادولید از اینترنت

 در هفته ی بیست و هفتم لالیگا دو تیم رئال مادرید و رئال وایادولید به مصاف هم رفتند . دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند اما رئالی ها خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه هم روی دروازه حریف ایجاد کردند. ولی این تیم میزبان بود که در دقیقه ی ۱۲، با خطای اودریوزولا روی پلانو،  صاحب یک ضربه پنالتی شد. روبن آلکاراس پشت ضربه قرار گرفت اما ضربه ی محکم او از بالای دروازه به بیرون رفت.بعد از این اتفاق رئالی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه ی ۳۲ به گل برسند اما حضور به موقع خواکین فرناندز، مانع از گلزنی بنزما شد. تلاش رئالی ها سرانجام در دقیقه ی ۳۴ نتیجه داد و این تیم توانست با ضربه ی واران  کار را به تساوی بکشد. تنها سه دقیقه بعد، وایادولید  با ضربه ی گواردیولا به گل رسید اما داور بعد از بازبینی صحنه، این گل را نپذیرفت تا یک شانس دیگر میزبان از دست برود.در ادامه بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم موقعیت هایی داشتند تا اینکه در دقیقه ۲۷، با ضربه ی توهامی سرانجام وایادولید پیش افتاد.  تا این نیمه با تساوی ۱-۱ به پایان برسد. 

نیمه ی دوم را وایادولید بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، صاحب دو موقعیت خوب شدند اما به راحتی آنها را از دست دادند. در مقابل این رئال بود که در دقیقه ی ۵۱، با خطای  مدافع وایادولید روی اودریوزولا ، صاحب یک ضربه ی پنالتی شد. بنزما پشت توپ قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت دروازه بان، توپ را وارد دروازه کرد. حملات رئالی ها بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و این تیم خیلی زود با ضربه ای دیگر از بنزما به گل سوم رسید تا حساب کار ۱-۳ شود. در ادامه بازی متعادل تر شد اما باز هم این رئالی ها بودند که موقعیت های خطرناک تری روی دروازه حریف ایجاد می کردند. در دقیقه ی ۷۷، چیزی نمانده بود که وایادولید به گل دوم برسد اما ضربه والی خطرناک گواردیولا، از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ی ۸۰، کاسمیرو که یک کارت زرد داشت، با خطای روی بازیکن حریف، دومین کارت زرد را هم دریافت کرد و از بازی اخراج شد.علی رغم ۱۰ نفره شدن ، رئال در دقیقه ی ۸۵ با ضربه ی مودریچ به گل چهارم رسید. تلاش رئالی ها برای زدن گل های بعدی در دقایق پایانی ثمری نداشت و در نهایت بازی با همان نتیجه ۴-۱ به پایان رسید.

پخش زنده فوتبال رئال مادرید وایادولید – تی وی تو

رئال وایادولیدرئال مادرید
۳۷%مالکیت۶۳%
۲شوت در چارچوب ۶
۷شوت خارج از چارچوب۵
۲مهار دروازه بان۱
۳۱۸تعداد پاس۵۵۰
۲۵۵پاس صحیح۴۸۹
۸سانتر۶
۵کرنر۱۲
۱۱ضربه ایستگاهی۱۳
۱۴خطا۱۲
۵آفساید۱
۱کارت زرد۶
۰کارت قرمز۱

پخش زنده فوتبال رئال مادرید وایادولید – تی وی تو

برچسب‌ها: