تی وی تو
پخش زنده فوتبال رئال مادرید اینترمیلان

پخش زنده فوتبال رئال مادرید اینترمیلان

رئال مادرید
اینترمیلان

سه‌شنبه ۱۶ آذر ۲۳:۳۰

پخش زنده لیگ قهرمانان اروپا

گزارش زنده بازی رئال مادرید اینتر امشب از تی وی تو. شما می توانید به صورت زنده و مستقیم بازی رئال مادرید اینتر را از تی وی تو مشاهده کنید. تماشای پخش زنده فوتبال اروپا از تی وی این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی رئال مادرید اینتر امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش مستقیم فوتبال رئال مادرید اینتر به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی رئال مادرید اینتر را از تی وی تو دنبال کنید. بعد از پایان پخش زنده بازی ، شما می توانید خلاصه بازی رئال مادرید اینتر را در همین صفحه دنبال کنید. خلاصه بازی برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم می کند که خلاصه فوتبال رئال مادرید اینتر را آنلاین ببینند.

پخش زنده بازی رئال مادرید اینتر ۲۴ شهریور ۱۴۰۰

در هفته نخست از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه A تیم رئال مادرید موفق شد میزبان خود تیم اینترمیلان را در ورزشگاه جوزپه ماتزا با تک گل رودریگو شکست دهد . در این دیدار تیم اینتر حملات متعددی را روی دروازه رئال ترتیب داد که با واکنش های فوق العاده کورتوا مواجه شد . با پنج سیوی که کورتوا انجام داد علاوه بر نجات تیمش ، موفق به کسب جایزه بهترین بازیکن زمین هم شد .

بر خلاف اینتر رئال که دل به ضدحملات بسته بود موفق شد در یک حرکت سریع در دقیقه ۸۹ توسط رودریگو وینگر برزیلی خود به گل پیروزی دست پیدا کند . در پایان گزارش زنده بازی رئال مادرید اینتر رئال با این پیروزی سه امتیازه شد و در کنار شریف مولداوی در صدر جدول قرار گرفت 

پخش زنده بازی رئال مادرید اینتر

 

اینتررئال مادرید
۴۷مالکیت۵۳
۵شوت در چارچوب ۲
۷شوت خارج از چارچوب۴
۱مهار دروازه بان۵
۵۰۱تعداد پاس۵۸۰
۴۴۳پاس صحیح۵۱۰
۲۲سانتر۱۷
۴کرنر۵
۹خطا۱۱
۴آفساید۱
۱کارت زرد۱

 

پخش زنده بازی رئال مادرید اینتر

 

پخش زنده بازی رئال مادرید اینتر – ۵ آذر ۹۹

تیم های فوتبال اینترمیلان ایتالیا و رئال مادرید اسپانیا در چهارچوب نخستین بازی از دور برگشت مرحله گروهی چمپیونز لیگ در ورزشگاه جوزپه مه آتزا به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود رئال مادرید به کار خود پایان داد. رئال مادرید بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه پنج و با نفوذ ناچو به محوطه جریمه صاحب یک ضربه پنالتی شد که ادن هازارد موفق شد دروازه اینتر میلان را باز کرده و تیمش را همان ابتدا پیش اندازد.

در دقیقه ۱۳ پخش زنده بازی رئال مادرید و اینتر لوکاس واسکز از سمت راست اقدام به ضربه زدن کرد، اما شوت زمینی او با بدشانسی به دیرک دروازه اینتر برخورد کرد و تبدیل به گل نشد. دقایقی بعد این بار مندی از سمت چپ وارد محوطه شده و در حالی که خودش موقعیت گلزنی داشت، ترجیح داد به واسکز پاس بدهد تا این فرصت از دست برود.

در دقیقه ۲۶ اینتر صاحب یک فرصت ایستگاهی در منطقه مناسبی شد، اما ضربه روملو لوکاکو خیلی خوب نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۲۹ و روی ارسال مارتین اودگارد از سمت راست که رئال مادرید باز هم صاحب فرصت گلزنی شد، اما ضربه سر ناچو در اختیار سمیر هندانوویچ قرار گرفت.

اما در اواخر نیمه اول پخش زنده فوتبال رئال مادرید و اینترمیلان آرتورو ویدال در یک صحنه روی اعتراضات شدید دو کارت زرد گرفته و از زمین اخراج شد تا در نهایت رئال مادرید با برتری ۰-۱ راهی رختکن شود.در دقایق ابتدایی نیمه دوم اینتر میلان حملات زیادی را روی دروازه رئال مادرید ترتیب می داد، اما مدافعان این تیم به خوبی مقاومت کرده و اجازه باز شدن دروازه را ندادند.اما در دقیقه ۶۰ رئال مادرید به گل دوم هم دست یافت. ارسال واسکز از سمت راست با ضربه والی و دقیق رودریگو به طاق دروازه اینتر همراه شد و برتری رئال مادرید دو برابر شد. البته گل به نام اشرف حکیمی ثبت شد.

در دقیقه ۶۹ پخش زنده رئال مادرید و اینتر و با ارسال تماشایی تونی کروس بود که واسکز فرصت بسیار خوبی برای زدن گل سوم داشت، اما ضربه والی او از کنار دروازه به بیرون رفت.دقایقی بعد ایوان پریشیچ با حرکت از سمت راست می توانست اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه او دقیق نبود و راهی به دروازه نیافت. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و رئال مادرید با همان دو گل اینتر را شکست داد.

 

پخش زنده فوتبال رئال مادرید اینتر – تی وی تو

 

اینترمیلان رئال مادرید
۳۷%مالکیت۶۳%
۱شوت در چارچوب ۵
۳شوت خارج از چارچوب۸
۴مهار دروازه بان۱
۴۸۰تعداد پاس۷۹۴
۴۱۷پاس صحیح۷۳۳
۱۵سانتر۱۲
۲کرنر۶
۷خطا۱۰
۱آفساید۰
۴کارت زرد۰
۱کارت قرمز۰

پخش زنده فوتبال رئال مادرید اینتر – تی وی تو

 

پخش زنده بازی رئال مادرید اینتر – ۱۳ آبان ۹۹

یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا در گروه دوم، میان تیم‌های فوتبال رئال مادرید و اینتر میلان برگزار شد. شاگردان زین الدین زیدان که در ۲ بازی قبلی در لیگ قهرمانان اروپا عملکردی دور از انتظار ارائه کردند و تنها یک امتیاز به دست آورده بودند، موفق شدند اینتر میلان را شکست دهند.در نیمه اول این بازی جذاب کریم بنزما و سرخیو راموس در دقایق ۲۵ و ۳۳ برای کهکشانی‌ها گلزنی کردند و لوتارو مارتینز بلافاصله یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا نراتزوری با امید بیشتری به استقبال نیمه دوم برود.با شروع نیمه دوم ایوان پریشیچ روی پاس لوتارو مارتینز توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

در ادامه پخش زنده بازی رئال مادرید و اینترمیلان رودریگو با پاس دقیق وینیسیوس جونیور در محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد و شوت زیبای او در حالی که سمیر هندانوویچ، دروازه بان اینتر میلان چاری به غیر از تماشای آن نداشت، وارد دروازه شد تا رئال مادرید در پایان این دیدار خانگی به پیروزی دست یابد.

پخش زنده فوتبال رئال مادرید اینتر – تی وی تو

 

رئال مادریداینتر میلان
۵۵%مالکیت۴۵%
۷شوت در چارچوب ۳
۳شوت خارج از چارچوب۵
۱مهار دروازه بان۴
۵۸۳تعداد پاس۴۶۹
۴۹۷پاس صحیح۳۸۴
۱۲سانتر۱۲
۶کرنر۲
۱۳خطا۱۴
۴کارت زرد۳

 

پخش زنده فوتبال رئال مادرید اینتر – تی وی تو

 

 پخش زنده فوتبال رئال مادرید اینتر – ۵ مرداد ۹۴

دیدار دوستانه دو تیم رئال مادرید و اینتر میلان در کشور چین برگزار شد. هر دو تیم به نسبت بازی های قبلی خود با ترکیب کامل و بازیکنان اصلی خود وارد زمین شدند. در نیمه اول این دیدار هر دو تیم با قدرت پا به میدان گذاشته بودند و بازیکنان اصلی خود را در اختیار داشتند. رئال مادرید سوار بر بازی بود تا اینکه در دقیقه ۲۹ پخش بازی رئال مادرید و اینتر خسه توانست اولین گل این دیدار را برای رئالی ها به ثمر برساند. رئال مادرید در نیمه دوم اکثر بازیکنان اصلی خود چون راموس، په په، رونالدو، بیل را به بیرون کشید و بازیکنان جوان خود را به داخل زمین فرستاد.

در ادامه پخش زنده بازی رئال مادرید اینترمیلان هر دو تیم به تعویض های خود ادامه دادند و بازیکنان خود را یک به یک تعویض کردند. دومین گل رئال مادرید توسط رافائل واران در دقیقه ۵۵ به ثمر رسید و بعد از آن جیمز رودریگز در دقیقه ۸۸ از روی ضربه ایستگاهی یک گل تماشایی به ثمر رساند و بازی با نتیجه سه بر صفر به پایان رسید.

رئال مادریداینتر میلان
۴۵٪مالکیت ۵۵٪
۸شوت در چارچوب ۵
۷شوت خارج از چارچوب ۴
۵مهار دروازه بان ۴
۱۰کرنر ۵
۱۵ضربه ایستگاهی ۱۴
۱۳خطا ۱۳
۱آفساید ۲
۱کارت زرد ۲

پخش زنده فوتبال رئال مادرید اینتر – تی وی تو

پخش زنده فوتبال رئال مادرید اینترمیلان – ۵ مرداد ۹۳

دو تیم اینترمیلان و رئال مادرید باری دیگر به مصاف هم رفتند. شروع رئالی ها خیلی هیجانی بود فقظ ۱۰ دقیقه از بازی گذشته بود که گرت بیل با ضربه ای جانانه دروازه میزبان را گشود و اولین گل رئال را از آن خود کرد. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و هر دو تیم با نتیجه ۱-۰ به سود رئال وارد رختکن شدند. در نیمه دوم  پخش زنده رئال مادرید اینتر شاهد حمله بازیکنان اینتر میلان بودیم که نتیجه اش به ثمر رسیدن یک گل در دقیقه ۶۹ توسط مائورو ایکاردی بود. این رئالی ها بودند که برای گشودن دوباره دروازه میزبان تلاش زیادی کردند که متاسفانه ثمربخش نبود. در نهایت بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

برچسب‌ها: