تی وی تو
پخش زنده فوتبال رئال مادرید الچه

پخش زنده فوتبال رئال مادرید الچه

رئال مادرید
الچه

چهارشنبه ۲۶ بهمن ۲۳:۳۰

پخش زنده لالیگا اسپانیا

بازی زنده رئال مادرید و الچه امروز .نتیجه زنده بازی رئال مادرید الچه – شما می توانید از تی وی تو پخش آنلاین بازی رئال مادرید الچه را رایگان تماشا کنید

پخش زنده بازی رئال مادرید الچه امشب از تی وی تو. شما می توانید به صورت زنده و مستقیم بازی رئال مادرید الچه را از تی وی تو مشاهده کنید. تماشای زنده فوتبال اروپا از تی وی این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی رئال مادرید الچه امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن بازی زنده رئال مادرید و الچه به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی رئال مادرید الچه را از تی وی تو دنبال کنید

بعد از پایان پخش زنده بازی ، شما می توانید خلاصه بازی رئال مادرید الچه را در همین صفحه دنبال کنید. خلاصه بازی برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم می کند که خلاصه فوتبال رئال مادرید الچه را آنلاین ببینند.

پخش زنده بازی رئال مادرید الچه

از هفته دهم رقابت های لالیگا، رئال مادرید مهمان الچه بود. شاگردان آنچلوتی با ارائه یک بازی منظم و منطقی تیم سخت کوش الچه را شکست دادند. فدریکو والورده که ستاره این روزهای مادرید است، در دقیقه ۱۱ موفق شد گل اول این تیم را به ثمر برساند و کریم بنزما که به تازگی توپ طلای خود را دریافت کرد، توانست در دقیقه ۷۵ برتری را دو برابر کند.

مارکو آسنسیو که در دقیقه ۸۰ پخش زنده بازی رئال مادرید الچه به جای تونی کروس وارد میدان شد، موفق شد در دقیقه ۸۹ گل سوم را ثبت کند. با این پیروزی، رئال مادرید با ۲۸ امتیاز از ۱۰ بازی صدرنشین لالیگا است و بارسلونا با ۲۲ امتیاز از ۹ بازی در رده دوم حضور دارد.

پخش زنده بازی رئال مادرید الچه

 

الچه رئال مادرید 
۳۸%مالکیت۶۲%
۳شوت در چارچوب ۷
۴شوت خارج از چارچوب۱
۳مهار دروازه بان۳
۴۳۵تعداد پاس۷۳۸
۳۸۲پاس صحیح۶۹۶
۱۸سانتر۶
۸کرنر۲
۱۴خطا۱۰
۰آفساید۶
۱کارت زرد۱

پخش زنده بازی رئال مادرید الچه

 

پخش زنده بازی رئال مادرید الچه

رئال مادرید در چارچوب هفته بیست و دوم لالیگای اسپانیا و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، میزبان الچه بود و با تساوی ۲-۲ متوقف شد.

اولین تزلزل کهکشانی ها در این مسابقه، پنالتی بنزما در دقیقه ۳۳ پخش زنده فوتبال رئال مادرید الچه بود که از دست رفت تا بنزما، اولین پنالتی خود را با پیراهن رئال مادرید از دست بدهد. در دقیقه ۴۲ نیز بویه دروازه مادریدی ها را گشود. در اوایل نیمه دوم و در دقیقه ۵۸، بنزما به دلیل مصدومیت مجبور شد جای خود را به یوویچ بدهد. در ادامه این الچه بود که زودتر به گل رسید پره میا در دقیقه ۷۶، گل دوم میهمان را به ثمر رساند. رئال در دقیقه ۸۲ صاحب ضربه پنالتی شد که مودریچ توپ را به تور دروازه الچه چسباند. حملات شاگردان آنچلوتی ادامه یافت تا میلیتائو، گل دوم میزبان را در دقیقه ۲+۹۰ بزند.

در پایان پخش زنده فوتبال رئال مادرید الچه رئال که از سومین شکست خود را در فصل ۲۲-۲۰۲۱ گریخت، نتوانست فاصله خود را با تیم رده دومی سویا به شش امتیاز برساند و با ۵۰ امتیاز، در صدر جدول لالیگا ماندنی شد. الچه هم که سه روز پیش در جام حذفی اسپانیا شکست نزدیکی مقابل کهکشانی ها متحمل شده بود، نتوانست انتقام این شکست را بگیرد و با ۲۳ امتیاز، همچنان در رده پانزدهم جای دارد.

پخش زنده فوتبال رئال مادرید الچه

 

رئال مادریدالچه 
۶۵%مالکیت۳۵%
۸شوت در چارچوب ۲
۸شوت خارج از چارچوب۱
۰مهار دروازه بان۶
۶۱۷تعداد پاس۳۴۴
۵۴۲پاس صحیح۲۷۱
۲۸سانتر۷
۱۰کرنر۳
۱۱خطا۱۴
۱آفساید۰
۳کارت زرد۱

پخش زنده فوتبال رئال مادرید الچه

 

پخش زنده بازی رئال مادرید الچه

رئال مادرید در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی اسپانیا همان کوپا دل ری مهمان الچه بود. این دیدار که در جریان وقت های عادی جذابیت زیاد نداشت، با ورود به وقت های اضافه دستخوش تغییرات بزرگی شد.

اگر کریم بنزما درون ترکیب رئال مادرید حضور نداشته باشد، این تیم برای گلزنی دچار مشکل می شود و اکنون در بازی مقابل الچه هم این اتفاق برای مادریدی ها رقم خورد.

شاگردان کارلو آنچلوتی مشکلی اساسی در این بازی برای باز کردن دروازه حریف داشتند و در طول ۹۰ دقیقه بازی بدون گل مساوی به اتمام رسید.در وقت های اضافه ی گزارش زنده بازی رئال مادرید و الچه ، مارسلو اخراج شد و بدین ترتیب کار رئال مادرید سخت شد و این تیم گل اول را در دقیقه ۱۰۳ دریافت کرد.

پس از این گل شاگردان آنچلوتی به خودشان آمدند و در دقیقه ۱۰۸ توسط ایسکو و در دقیقه ۱۱۵ توسط هازارد که به عنوان یار تعویضی وارد میدان شده بود گلزنی کردند تا بدین ترتیب مقابل حریف خود کامبک زده باشند و راهی دور بعدی رقابت ها شوند.

 

پخش زنده فوتبال رئال مادرید الچه

 

الچه رئال مادرید
۴۱%مالکیت۵۹%
۵شوت در چارچوب ۸
۵شوت خارج از چارچوب۱۳
۶مهار دروازه بان۲
۵۲۸تعداد پاس۷۷۶
۴۴۴پاس صحیح۶۹۳
۲۰سانتر۲۲
۳کرنر۸
۲۱خطا۱۵
۱آفساید۲
۲کارت زرد۳
۱کارت قرمز۱

پخش زنده فوتبال رئال مادرید الچه

 

پخش آنلاین فوتبال رئال مادرید الچه

رئال مادرید و الچه در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت های لالیگا اسپانیا فصل ۲۰۲۰/۲۱ به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری لحظات پایانی ۲-۱ شاگردان زین الدین زیدان به پایان رسید. در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی رخ نداد و اولین فرصت در دقیقه هشت برای رافائل واران ایجاد شد، اما ضربه این مدافع فرانسوی دقیق نبود و راهی به دروازه الچه پیدا نکرد.

دقایقی بعد این بار این ایسکو بود که از فاصله ای قابل توجه شانس خود را برای باز کردن دروازه الچه امتحان کرد، اما ضربه او با عکس العمل خوب بادیا، دروازه بان حریف مواجه شد.

در دقیقه ۳۶ رئال مادرید روی حرکت وینیسیوس جونیور از سمت راست و ارسال عرضی او تا آستانه باز کردن دروازه الچه پیش رفت، اما ضربه کریم بنزما بدون مدافع یارگیر ضعیف بود و به بیرون رفت.

در لحظات پایانی نیمه اول کاسمیرو می توانست با اثرگذاری روی ضربه فده والورده گل اول رئال مادرید را به ثمر برساند، اما این هافبک برزیلی به توپ نرسید و در نهایت نیمه نخست کم هیجان با تساوی بدون گل بین رئال مادرید و الچه تمام شد.

باز هم دقایق ابتدایی سرد و آرام دنبال شد و بر خلاف انتظار این الچه بود که اولین موقعیت حساس نیمه دوم را از آن خود کرد. روی ارسال از سمت چپ کاریو فرصت داشت درون محوطه گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه او با عکس العمل تیبو کورتوا همراه شد.

اما در دقیقه ۶۰ پخش زنده بازی رئال مادرید الچه  ، الچه به گل اول دست یافت. روی ارسال کرنر از سوی تته مورنته از سمت چپ، دنی کالوو با یک ضربه سر دقیق به طاق دروازه گل اول الچه را به ثمر رساند.

رئال مادرید خیلی زود در صدد جبران برآمد و بعد از خلق یکی دو موقعیت در دقیقه ۷۲ به گل تساوی دست یافت. روی شروع کرنر هوشمندانه و سریع، ارسال لوکا مودریچ با ضربه سر کریم بنزما همراه شد و رئال مادرید گل اول را به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۹ کاسمیرو پشت محوطه جریمه الچه صاحب فرصت شده و از فاصله ای دور بخت خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

لحظاتی بعد این بار ضربه سر کاسمیرو روی ارسال ناچو تبدیل به موقعیت بعدی رئال مادرید شد، اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه راهی بیرون میدان شد. در دقیقه ۸۸ ناچو با ضربه ای زمینی دروازه الچه را تهدید کرد، اما بادیا در دو ضرب این توپ را مهار کرد.

اما در اوقات اضافی رئال مادرید به گل دوم رسید. روی پاس با ضربه سر رودریگو، کریم بنزما با ضربه ای تماشایی و دقیق به گوشه دروازه موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا در نهایت با پایان فوتبال زنده رئال مادرید الچه  ، رئال مادرید در این دیدار ۱-۲ به پیروزی دست یابد.

 

پخش زنده فوتبال رئال مادرید الچه

 

رئال مادریدالچه 
۶۵%مالکیت۳۵%
۴شوت در چارچوب ۲
۱۰شوت خارج از چارچوب۱
۱مهار دروازه بان۲
۵۹۶تعداد پاس۳۱۱
۵۲۱پاس صحیح۲۳۴
۲۲سانتر۱۵
۶کرنر۱
۱۱خطا۱۶
۳آفساید۱
۱کارت زرد۱

 

پخش زنده فوتبال رئال مادرید الچه

 

پخش زنده بازی رئال مادرید و الچه

رئال مادرید بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه سوم و روی ارسال لوکاس واسکز می توانست دروازه الچه را باز کند، اما ضربه سر تونی کروس با اختلاف کمی به بیرون رفت.در دقیقه ۱۰ و با حرکت تماشایی ریگونی از سمت راست بود که الچه صاحب اولین فرصت برای باز کردن دروازه رئال مادرید شد، اما ضربه او از زاویه ای بسته با مهار تیبو کورتوا همراه شد. اما دقایقی بعد و با حضور غیرمنتظره مارسلو در محوطه جریمه رئال مادرید تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما ضربه روپا و تماشایی این بازیکن به دیرک افقی دروازه ایبار برخورد کرد.  

اما در دقیقه ۲۰ پخش زنده بازی رئال مادرید الچه ، رئال بالاخره به گل اول دست یافت. ضربه تماشایی و محکم مارکو آسنسیو به دیرک دروازه برخورد کرد، اما در ریباند لوکا مودریچ با تیزهوشی و ضربه سر دقیق موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

در ادامه گزارش زنده بازی رئال مادرید الچه ، جریان بازی آرام شد و دو تیم قادر به خلق موقعیت خاصی نبودند. در اواخر نیمه اول و روی ارسال سرخیو راموس باز هم رئال مادرید صاحب فرصت شد، اما توپ از روی سر کریم بنزما گذشت و در نهایت نیمه نخست با برتری ۰-۱ رئال مادرید به اتمام رسید.الچه نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۵۱ و روی خطای دنی کارواخال روی باراگان صاحب یک ضربه پنالتی شد. تیبو کورتوا علیرغم تشخیص درست مغلوب شد و فیدل گل اول الچه را به ثمر رساند.

در دقیقه ۵۸ پخش آنلاین بازی رئال مادرید الچه ، این لوکاس واسکز بود که می توانست به سرعت گل دوم رئال مادرید را به ثمر برساند، اما ضربه زمینی او از سمت راست با واکنش خوب بادیا همراه شد.دقایقی بعد و روی ارسال ریگونی بود که الچه تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت، اما ضربه زمینی بویه در آستانه ورود به دروازه کورتوا به دیرک برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.در دقیقه ۷۰ دنی کارواخال با حرکت از سمت راست و گذر از سد مدافع حریف می توانست گل دوم رئال مادرید را به ثمر برساند، اما ضربه زمینی او را بادیا به زیبایی مهار کرد.

لحظاتی بعد این بار راموس در دهانه دروازه موقعیت گلزنی داشت، اما خروج بادیا اجزه گلزنی را به او نداد.در ثانیه های پایانی بنزما نتوانست ارسال مودریچ را تبدیل به گل کند و در نهایت این دیدار با همان تساوی ۱-۱ تمام شد.

 

گزارش زنده بازی رئال مادرید الچه

 

الچه رئال مادرید
۳۲%مالکیت۶۸%
۳شوت در چارچوب ۶
۳شوت خارج از چارچوب۵
۵مهار دروازه بان۲
۳۴۲تعداد پاس۷۱۸
۲۸۱پاس صحیح۶۵۴
۱۱سانتر۲۸
۲کرنر۳
۸خطا۱۸
۰آفساید۳
۱کارت زرد۴

 

پخش زنده بازی رئال و الچه

 

پخش آنلاین فوتبال رئال مادرید و الچه

در ادامه هفته بیست و چهارم رقابت های لالیگا، دو تیم رئال مادرید و الچه به مصاف هم رفتند.در دقیقه ‘۳ روی اشتباه بازیکنان الچه، توپ پشت محوطه در موقعیتی خطرناک به بنزما رسید و پاس او به رونالدو، با ضربه زیبای این بازیکن همراه شد که توپ به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. تیم آنچلوتی کاملاً توپ و میدان را در اختیار داشت و بر بازی مسلط بود و موقعیت های خطرناکی خلق می کرد. در دقیقه ’۱۳ همکاری ایسکو و رونالدو پشت محوطه با شوت خوب ستاره پرتغالی همراه شد که تایتون با شیرجه ای خود توپ را دفع کرد.

در دقیقه ’۱۸ پخش زنده فوتبال رئال و الچه ، حرکت بیل از سمت راست با پاس عرضی به دهانه دروازه همراه شد، اما رونالدو به شکلی عجیب موفق به باز کردن دروازه پیش روی خود نشد!در دقیقه ’۴۰ کریم بنزما ارسال بیل را با ضربه برگردان تماشایی وارد دروازه الچه کرد اما داور با تصمیمی مشکوک اعلام آفساید کرد تا نتیجه تغییری نکند؛ پیشتر نیز خطای هند بازیکن الچه در نزدیکی محوطه جریمه تشخیص داده نشد و در نهایت دو تیم با تساوی ۰-۰ راهی رختکن شدند.در نیمه دوم الچه بازی را با یک حمله آغاز کرد اما ضربه زمینی آرون را کاسیاس برگشت داد. در ادامه تکل خطرناک بازیکن الچه روی پای بیل تنها با یک کارت زرد همراه شد. اما سرانجام رئال مادرید در دقیقه ’۵۶ به هر ترتیبی که بود به گل دست یافت و کمی آرام شد.

رئال مادرید به مانند نیمه نخست پخش آنلاین فوتبال رئال و الچه ، بازی را در اختیار داشت و در نهایت با گلزنی کریستیانو رونالدو در دقیقه ’۶۹ خیال خود را راحت کرد و بدین ترتیب ۲۹مین گل فصل خود را ثبت کرد.در دقیقه ’۷۰ کریستیانو رونالدو فراری تند و تیز به سمت دروازه الچه شروع کرد اما داخل قوس محوطه با خطا متوقف شد؛ ضربه ایستگاهی زمینی ستاره پرتغالی با فاصله ای کم از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ’۸۳ لوکاس سیلوا بعد از ارائه یک بازی خوب دیگر، جای خود را به ایارامندی داد. در دقیقه ’۸۸ هم ایسکو در میان تشویق تماشاگران جای خود را به آربلوا داد.در نهایت رئال مادرید شمار امتیازات خود را به عدد ۶۰ رساند و کلین شیت دیگری ثبت کرد. آنها هفته آینده میزبان ویارئال خواهند بود. ضمن اینکه کریستیانو رونالدو نیز به سومین گلزن تاریخ باشگاه تبدیل شد.

پخش زنده فوتبال رئال و الچه

 

الچهرئال مادرید
۴۵%مالکیت۵۵%
۱شوت در چارچوب ۷
۱شوت خارج از چارچوب۶
۵مهار دروازه بان۱
۱کرنر۶
۱۲ضربه ایستگاهی۲۰
۱۸خطا۶
۲آفساید۶
۴کارت زرد۱

 

پخش زنده فوتبال رئال و الچه

پخش آنلاین بازی رئال مادرید و الچه

دو تیم رئال مادرید و الچه از هفته پنجم رقابت های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که شاگردان آنچلوتی در ادامه روند رو به رشد خود با درخشش خیره کننده کریستیانو رونالدو ۵-۱ پیروز شده و ۹ امتیازی شدند.رئال مادرید بعد از دو پیروزی پر گل متوالی، این بازی را نیز با وجود تغییرات، خوب شروع کرد اما در دقیقه ۱۵ تیم الچه از پنالتی به دست آمده استفاده کرد و پیش افتاد تا برنابئو در شوک فرو رود. اما این گل ۴ دقیقه بیشتر دوام نیاورد و گرت بیل با ضربه سر خوب خود کار را به تساوی کشاند.رئال مادرید به حملات خود ادامه داد و در دقیقه ۲۷ صاحب ضربه پنالتی شد و خود رونالدو، پنالتی که به حریف داده بود را جبران کرد.

 در ادامه پخش آنلاین فوتبال رئال مادرید و الچه ، ۵ دقیقه بعد ستاره پرتغالی باز هم گلزنی کرد تا آمادگی فوق العاده خود را به رخ بکشد. حملات بی امان رئال مادرید همچنان ادامه داشت و این دروازه بان تیم الچه بود که چند موقعیت خوب دیگر را از بازیکنان این تیم گرفت تا فعلاً اختلاف بیشتر نشود و نیمه اول با نتیجه ۳-۱ پایان یابد.

با آغاز نیمه دوم بازی زنده رئال مادرید و الچه ، نیز رئال مادرید نبض بازی را کاملاً در اختیار داشت اما به دلیل فشرده بودن بازی ها، چندان به آب و آتش نمی زدند و بیشتر تلاش مادریدی ها در جهت هت تریک ستاره پرتغالی بود تا اینکه در نهایت این بازیکن در دقیقه ۸۰ دومین پنالتی خود را نیز به گل تبدیل کرده ۸ گلِ شد. لحظاتی بعد نیز ضربه تونی کروس به تیر افقی دروازه برخورد کرد و چیچاریتو موقعیتی عالی را به آسمان زد اما کریستیانو رونالدو در آخرین ثانیه های مسابقه با ثبت چهارمین گل خود در این مسابقه حساب کار را نیز ۵-۱ کرد.

پخش زنده فوتبال رئال و الچه

 

رئال مادریدالچه
۶۰%مالکیت۴۰%
۱۳شوت در چارچوب ۳
۷شوت خارج از چارچوب۵
۲مهار دروازه بان۷
۸کرنر۲
۱۴ضربه ایستگاهی۱۹
۱۵خطا۱۳
۴آفساید۱
۲کارت زرد۱

 

پخش زنده بازی رئال مادرید و الچه

پخش فوتبال رئال مادرید و الچه زنده

در ادامه ی بازی های هفته ی بیست و پنجم رقابت های لالیگای اسپانیا ، تیم های رئال مادرید و الچه با هم دیدار کردند. در این بازی که با درخشش کامل ستارگان رئال همراه بود ، این تیم موفق شد با برتری ۳ بر صفر الچه را شکست دهد. در ابتدای  نیمه ی نخست این دیدار شاهد بازی آرامی بودیم که این بازی آرام رفته رفته سریع تر شد تا آنجا که سرانجام در دقیقه ی ۳۴ روی ریباند ارسال آنخل دی ماریا از روی نقطه کرنر ، ایارامندی با شوتی سر ضرب دروازه الچه را گشود تا تیمش این نیمه را با پیروزی ۱-۰ به رختکن باز گردد.

در نیمه ی دوم پخش زنده فوتبال رئال مادرید و الچه ، باز این رئالی ها بودند که با حملات پی در پی خود اجازه ی پیشروی به الچه را نمی دادند. در دقیقه ی ۷۲ گرت بیل رو پاس ژابی آلونسو از پشت محوطه جریمه شوتی غیر قابل مهار زد که پس از برخورد به تیر دروازه به گلی تماشایی تبدیل شد و حساب کار را ۲-۰ کرد. البته این پایان کار رئالی ها نبود . در دقیقه ی  ۸۱ بود که ایسکو که  در دقیقه ۷۴ جایگزین خسه شده بود توانست روی پاس کریم بنزما از زاویه بسته گل سوم رئال را بزند. جبران این سه گل در این زمان برای الچه غیرممکن بود بنابراین با اتمام زمان بازی ، این تیم به پیروزی ۳-۰ رئال رضایت داد.

پخش زنده فوتبال رئال مادرید و الچه

 

رئال مادریدالچه
۶۶%مالکیت۳۴%
۶شوت در چارچوب ۲
۶شوت خارج از چارچوب۱
۲مهار دروازه بان۳
۹کرنر۱
۱۹ضربه ایستگاهی۱۶
۱۴خطا۱۸
۲آفساید۱
۱کارت زرد۳

 

پخش زنده فوتبال رئال و الچه

برچسب‌ها: