تی وی تو
پخش زنده فوتبال تراکتور مس رفسنجان

پخش زنده فوتبال تراکتور مس رفسنجان

تراکتور
مس رفسنجان

جمعه ۱۸ اسفند ۱۷:۱۰

پخش زنده لیگ برتر ایران

پخش زنده فوتبال تراکتور مس رفسنجان امروز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ . در رقابت‌های لیگ برتر ایران و از ساعت ۱۹:۳۰ تیم‌های تراکتور و مس رفسنجان بازی خواهند داشت. تراکتور مقابل مس رفسنجان را آنلاین تماشا کنید.

پخش زنده بازی تراکتور مس رفسنجان

۶ شهریور ۱۴۰۲

تیم های تراکتور و مس رفسنجان در هفته چهارم لیگ برتر ایران با هم دیدار کردند.  نیمه نخست این دیدار به آرامی و با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم جدال خود را در نیمه دوم از سر بگیرند.

در نیمه دوم هم روند آرام بازی ادامه یافت و توپ بیشتر در میانه میدان در حرکت بود تا این که با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی عبدی موفق شد با استفاده از یک موقعیت مناسب دروازه حریف را باز کند و در پایان پخش زنده فوتبال تراکتور مس رفسنجان تراکتور را به برتری ۱-۰ برساند.

پخش زنده فوتبال تراکتور مس رفسنجان

پخش زنده بازی تراکتور مس رفسنجان

۲۰ اسفند ۱۴۰۱

در چارچوب بازی های هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر ایران، تیم های تراکتور و مس‌رفسنجان با هم دیدار کردند.در همان نیمه‌نخست بود که دروازه تراکتور با اشتباه هادی محمدی و زدن گل به خودی، باز شد تا مس ۱-۰ به پیش بیفتد.

در ادامه پخش زنده فوتبال تراکتور مس رفسنجان، تلاش بازیکنان تراکتور برای جبران این اشتباه، راه به جایی نبرد و شاهد باز شدن دوباره دروازه‌ها نبودیم تا مس با همان نتیجه ۱-۰ به پیروزی برسد.

پخش زنده فوتبال تراکتور مس رفسنجان – تی وی تو

پخش زنده بازی تراکتور مس رفسنجان

۱۵ مهر ۱۴۰۱

در چارچوب رقابت‌های هفته‌ی هشتم لیگ برتر،‌ مس رفسنجان و تراکتور به مصاف یکدیگر رفتند. در جدال بین مس رفسنجان و تراکتور،‌ مس رفسنجان با به ثمر رساندن یک گل توانست تراکتور را شکست دهد و پیروز این جدال شود.

تراکتور هفته ی پیش از این بازی ، پرسپولیس را در تهران شکست داده و در ادامه روند صعودی خود در پی کسب برد مقابل مس در رفسنجان بودند.برخلاف تصور اما میهمان آن تیمی نبود که مقابل پرسپولیس دیدیم؛ آنها با وجود اینکه با همان ترکیب، کار را شروع کردند اما در طول ۴۵ دقیقه نخست پخش زنده بازی تراکتور مس رفسنجان مقابل چهره تهاجمی مس یک مدافع بودند و جز چند موقعیت جزئی چیز دیگری برای نشان دادن در فاز تهاجمی نداشتند. شاگردان ربیعی در این نیمه یک بار توسط توکلی به گل رسیدند.

مس در نیمه دوم تهاجمی شروع کرد تا گل دوم را زده و خیال خود را راحت کند؛ در جریان یکی از حملات ابتدای نیمه این تیم، خطای هند حسینی و کارت زرد دوم به این بازیکن را شاهد بودیم که باعث شد تراکتور ده نفره به کار ادامه دهد. حملات مس بعد از اخراج حسینی شدت گرفت اما بی دقتی آذرباد و از دست دادن چند موقعیت خوب را در این لحظات شاهد بودیم.

پخش زنده بازی تراکتور مس رفسنجان

 

پخش زنده فوتبال تراکتور مس رفسنجان

۱۹ آذر ۱۴۰۰

از دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران، باشگاه مس رفسنجان در ورزشگاه شهدای سرچشمه میزبان تراکتور بود.گل های مس را گادوین منشا (دقیقه ۳۳)، مجید علیاری (دقیقه ۶۷) و فراز امامعلی (دقیقه ۸۳) به ثمر رساندند. گل های تراکتور هم توسط ابوالفضل رزاق پور (دقیقه ۶۵) و محمد قنبری (دقیقه ۲+۹۰) به ثمر رسید.

در پایان بازی زنده تراکتور و مس رفسنجان نارنجی‌پوشان رفسنجان موفق شدند طی یک دیدار جذاب و پر گل با نتیجه ۳ بر ۲ تراکتور را شکست دهند و ۳ امتیاز خانگی را کسب کنند.

پخش زنده بازی تراکتور مس رفسنجان

پخش آنلاین فوتبال تراکتور مس رفسنجان

۱۲ آذر ۱۳۹۹

آخرین دیدار هفته چهارم مسابقات لیگ برتر بین تیم‌های مس رفسنجان و تراکتور در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان آغاز شد که  این دیدار با پیروزی یک بر صفر تراکتور به پایان رسید. محمد عباس‌زاده که در دقیقه ۷۰ به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته بود در دقیقه ۸۶ گل پیروزی‌بخش تراکتور را به ثمر رساند.  شاگردان منصوریان که هفته گذشته در تبریز مقابل سپاهان با یک گل شکست خورده بودند، در این هفته توانستند ۳ امتیاز شیرین را از رفسنجان سوغاتی ببرند و تا حدودی از بحران خارج شوند.

 تیم تراکتور با پیروزی مقابل مس رفسنجان نخستین ۳ امتیازش را در لیگ بیستم کسب کرد و با ۵ امتیاز در رتبه دهم جدول قرار گرفت. مس رفسنجان هم با همان یک امتیاز در رتبه پانزدهم باقی ماند.

 

پخش زنده فوتبال تراکتور مس رفسنجان – تی وی تو

برچسب‌ها: