تی وی تو
پخش زنده فوتبال تراکتور سپاهان

پخش زنده فوتبال تراکتور سپاهان

تراکتور
سپاهان

پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۹:۰۰

پخش زنده لیگ برتر ایران

بازی زنده تراکتور و سپاهان امشب از تی وی تو. شما می توانید به صورت زنده و مستقیم بازی سپاهان و تراکتور را از تی وی تو مشاهده کنید.

تماشای زنده فوتبال لیگ برتر ایران از تی وی این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی سپاهان و تراکتور امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن بازی زنده تراکتور و سپاهان به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی سپاهان و تراکتور را از تی وی تو دنبال کنید

بعد از پایان زنده بازی ، شما می توانید خلاصه بازی سپاهان و تراکتور را در همین صفحه دنبال کنید. خلاصه بازی برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم می کند که خلاصه فوتبال سپاهان و تراکتور را آنلاین ببینند.

پخش زنده فوتبال سپاهان و تراکتور

در حساس ترین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ خلیج فارس، تراکتور با یک گل مقابل سپاهان به برتری رسید.

بازی در نیمه نخست پایاپای دنبال شد اما تلاش یاران دو تیم برای رسیدن به گل حاصلی به همراه نداشت تا دیدار تراکتور و سپاهان در نیمه اول بدون گل به اتمام برسد.

 در دقیقه ۵۸ پخش زنده بازی سپاهان و تراکتور ، فرار پا به توپ گوستاوو واگنین به درون محوطه جریمه سپاهان ریگی را مجبور به خطا کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و اسدی با خونسردی هرچه تمام تر پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای آرام توپ را به تور دروازه سپاهانی ها قرار دهد تا دروازه نیازمند بعد از دو بازی کلین شیت باز شود.

  تراکتور با کسب این پیروزی دلچسب ۴۱ امتیازی شد تا به جایگاه پنجم بازگردد و سپاهان نیز با ۵۲ امتیاز با استقلال هم امتیاز شد تا خطر لغزش از صدر را احساس کند.

پخش زنده بازی سپاهان و تراکتور

پخش زنده بازی سپاهان و تراکتور

در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور و در هفته دهم مسابقات، سپاهان و تراکتور به مصاف هم رفتند که در پایان تلاش دو تیم این سپاهان بود که موفق شد با حساب ۴-۲ پیروز شود.سپاهان در نیمه ی نخست با دبل مرادی و رضاییان به برتری ۳-۰ رسید. کاوه رضایی در دقیقه ی ۵۵ یکی از این گل ها را جبران کرد و سپس در دقیقه ی ۷۴ محمد کریمی با باز کردن دروازه ی خودی ، حساب کار را ۲-۳ کرد که در دقایق پایانی ، مغانلو ضربه ی دیگری را درون دروازه ی تراکتور جای داد .

 مهمترین صحنه مسابقه در دقیقه ۲۱ پخش زنده بازی سپاهان و تراکتور رخ داد که محمدرضا اخباری با دستور زاهدی فرد از زمین بازی اخراج شد. با این پیروزی، سپاهان ۱۹ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس و استقلال موقتا صدرنشین لیگ شد.

پخش زنده بازی سپاهان و تراکتور

 

پخش آنلاین بازی سپاهان و تراکتور

در یکی از دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم تراکتور و سپاهان به مصاف هم رفتند.این دیدار در نهایت با تساوی ۲-۲ به پایان رسید تا هر دو تیم به کسب یک امتیاز از این دیدار رضایت دهند.

گل‌های تراکتور توسط پیمان بابایی (۱+۴۵) و محمد عباس‌زاده (۷۱) به ثمر رسید. برای سپاهان هم امید نورافکن (۴۰) و میلاد جهانی (۸۹) پخش آنلاین بازی سپاهان و تراکتور گلزنی کردند.

پخش زنده بازی سپاهان و تراکتور

 

پخش بازی تراکتور مقابل سپاهان

دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتور در چارچوب هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

تراکتور برای اولین بار با هدایت زونیمیر سولدو که جانشین فیروز کریمی شد، پای به میدان گذاشت. برای جلوگیری از سخت تر شدن شرایط، این تیم نیاز به کسب امتیاز در اصفهان داشت ولی شروع تهاجمی سپاهان کار را برای سرخ پوشان سخت کرد. شاگردان نویدکیا با چند حمله خطرناک به دنبال باز کردن دروازه تراکتور در همان شروع کار بودند اما اخباری مانع از این کار شد. این روند تا پایان نیمه ادامه داشت و دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم پخش بازی سپاهان مقابل تراکتور سپاهان با تغییرات نویدکیا، تهاجمی تر شد اما در رسیدن به گل مثل نیمه اول ناکام بود. تراکتور هم دل به تک موقعیت هایی که نصیب بابایی میشد بسته بود. در چنین شرایطی بازی دو تیم با نتیجه مساوی ۰-۰ به پایان رسید تا سپاهان ۱۰ امتیازی شده و شانس صعود به صدر را از دست بدهد؛ تراکتور هم ۴ امتیازی شده و با یک پله صعود، جای نفت را در رده دوازدهم گرفت.

 

 

پخش زنده بازی تراکتور سپاهان

 

پخش زنده فوتبال سپاهان و تراکتور از اینترنت

در ادامه مسابقات روز دوم از هفته هجدهم لیگ برتر تیم‌های سپاهان و تراکتور در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر صفر شاگردان محرم نویدکیا به پایان رسید. سجاد شهباز‌زاده در دقیقه ۱۹ و یاسین سلمانی در دقیقه ۸۱ گل‌های سپاهان را به ثمر رساندند.

در پایان پخش زنده بازی سپاهان و تراکتور سپاهان با این برد همانند پرسپولیس ۳۷ امتیازی شد و هر دو تیم تفاضل گل ۱۵+ دارند اما سپاهان به دلیل گل زده بیشتر جای پرسپولیس را در صدر جدول گرفت.

 

پخش زنده بازی تراکتور سپاهان

 

پخش بازی سپاهان و تراکتور زنده

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان که به دلیل بارش شدید برف معوق شده بود، در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد که این دیدار با پیروزی یک بر صفر شاگردان نویدکیا به پایان رسید. محمد نژادمهدی در دقیقه ۲۸ زننده تک گل پیروزی‌بخش سپاهان در این دیدار بود. سپاهان با پیروزی امروز مقابل تراکتور ۶ امتیازی ‌شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال در رتبه سوم جدول قرار گرفت. تراکتور با منصوریان در سومین‌ بازی‌‌اش در این فصل هم پیروز نشد تا همچنان با ۲ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول باقی ‌بماند.

 

پخش زنده فوتبال تراکتور و سپاهان

 

پخش آنلاین بازی تراکتور و سپاهان

از هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران، تراکتور و سپاهان  به مصاف هم رفتند. هر دو تیم نیمه نخست را به خوبی آغاز کردند. احسان حاج‌صفی در دقیقه ۱۴، اولین گل تراکتور را به ثبت رساند و دقایقی بعد، سروش رفیعی نتیجه بازی را به تساوی تغییر داد. هر دو تیم در این نیمه هجومی بازی کردند و حملات گسترده حتی در ۳ دقیقه وقت اضافه هم ادامه داشت که حاصلش پیشی گرفتن تراکتور با گل رضا اسدی بود. نیمه نخست با نتیجه ۲-۱ به سود تراکتور به پایان رسید.

در نیمه دوم تراکتور همانطور که انتظار می رفت به بازی هجومی خود ادامه داد ولی سپاهان آرایش دفاعی به خود گرفت و با تعویض های متعدد تلاش می کرد تغییری در نتیجه بازی ایجاد کند که متاسفانه موفق نشد و در پایان تراکتور با نتیجه ۲ بر ۱ به برتری رسید.

پخش زنده بازی سپاهان و تراکتور

پخش بازی سپاهان و تراکتور زنده

در دومین روز از هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال، تیم های سپاهان و تراکتور در استادیوم نقش جهان به مصاف هم رفتند.  در نیمه اول دو تیم موقعیت‌هایی را روی دروازه‌ها خلق کردند، اما نتوانستند به گل برسند. سرانجام در دقایق پایانی این نیمه، و در دقیقه ۴۴، روی یک ضربه شروع مجدد از سمت چپ دروازه تراکتور، ارسال خوب محمدرضا حسینی روی سر سجاد شهباززاده نشست و او توانست دروازه رشید مظاهری را باز کند. بازی در این نیمه با همین نتیجه به پایان رسید.

دو تیم در پخش زنده فوتبال سپاهان و تراکتور در نیمه دوم فشار حملات خود را زیاد کردند، اما این سپاهان بود که در همان دقایق ابتدایی این نیمه توانست به گل دوم برسد. پس از این گل نوبت به بازیکنان تراکتور رسید تا حملات خود بر روی دروازه زردپوشان را شدیدتر کنند. با وجود حملات متعدد، اما بی دقتی در ضربات آخر و عملکرد خوب دفاع سپاهان سبب شد تا تراکتوری‌ها به گل نرسند. با این باخت، سومین شکست متوالی شاگردان دنیزلی رقم خورد تا این تیم ۹ امتیاز حساس را در سه هفته از دست بدهد.

پخش زنده فوتبال سپاهان و تراکتور

پخش زنده فوتبال تراکتور و سپاهان

دو تیم تراکتور و سپاهان در استادیوم یادگار امام تبریز به دیدار هم رفتند. هر دو تیم در نیمه نخست آرایش دفاعی به خود گرفتند. در نهایت در دقیقه ۳۸، مهدی مهدی‌پور اولین گل تراکتور را به ثبت رساند و بازیکنان با نتیجه ۱-۰ راهی رختکن شدند. در حالی که سپاهان در نیمه دوم آرایش دفاعی خود را حفظ کرده بود، تراکتورسازی حمله را آغاز کرد و آنتونی استوکس در دقیقه ۷۳، برای دومین بار دروازه سپاهان را گشود. در نهایت، صدر از دست طلایی پوشان در رفت و سرخ پوشان تبریزی با نتیجه ۲-۰ برد ارزشمندی مقابل سپاهان به دست آوردند و نخستین شکست شاگردان قلعه‌نویی را رقم زدند.

پخش زنده فوتبال سپاهان و تراکتور

برچسب‌ها: