بارسا یا الهلال: ۴۸ ساعت سرنوشت‌ساز برای مسی

ژوئن 6, 2023

به گزارش تی وی تو و به نقل از فوتبالی، در حالی که بسیاری از انتقال مسی به الهلال مطمئن بودند و آن را نهایی می‌دانستند، دیدار خورخه مسی با خوان لاپورتا همه چیز را تغییر داد.

این دیدار صبح روز گذشته در خانه لاپورتا که بسیار به دفتری که مسی هنوز در شهر بارسلونا دارد نزدیک است انجام شد و حدود ۳۰ دقیقه طول کشید و نتایج خوبی برای بارسا به همراه داشت.

دو طرف تصمیم گرفتند مدتی به هم فرصت بدهند تا مشخص شود که آیا رسیدن به توافق برای همکاری دوباره با توجه به شرایط ایجاد شده به صورت کلی ممکن است یا این دو باید باز هم جدای از یکدیگر به کارشان ادامه دهند.

علاقه این بازیکن آرژانتینی برای بازگشت به بارسا مشخص است. اگر چنین چیزی واقعیت نداشت، او هرگز این گزینه را حتی در نظر نمی‌گرفت و با قبول پیشنهاد جذاب الهلال فورا به این باشگاه ملحق می‌شد.

مشکل اصلی در حال حاضر شرایط مالی باشگاه بارسلوناست که باید دستمزد بسیاری از بازیکنانش را کاهش دهد و حتی چند بازیکن را به فروش برساند و همین موضوع کار انتقال مسی به این باشگاه را دشوار کرده است.

در عین حال، زمابندی دو طرف هم ممکن است برای آن‌ها باعث ایجاد دردسر شود. بارسا به مدت زمانی نسبتا طولانی برای حل کردن مشکل دستمزدها و کسب درآمد نیاز دارد اما مسی می‌خواهد در سریع‌ترین زمان ممکن بداند که آیا ممکن است دوباره با پیراهن این تیم بازی کند یا خیر.

لاپورتا بسیار مشتاق است که مسی را بار دیگر به بارسا برگرداند و این کار را به اولویت اولش در تابستان امسال تبدیل کرده اما روز گذشته حتی نتوانست پیشنهادی رسمی برای جذب این بازیکن ارائه کند.

حالا ۴۸ ساعت سرنوشت‌ساز پیش روی مسی است که ممکن است همه چیز را تغییر دهد. بازگشت او به بارسا یا پیوستن به الهلال به اتفاقات این دو روز بستگی خواهد داشت تا در نهایت با مقصد بعدی او آشنا شد.