تی وی تو
پخش زنده فوتبال الهلال عربستان شباب الاهلی

پخش زنده فوتبال الهلال عربستان شباب الاهلی

الهلال عربستان
شباب الاهلی

دوشنبه ۱ اسفند ۲۱:۳۰

پخش زنده لیگ قهرمانان آسیا

پخش زنده بازی الهلال شباب الاهلی امشب از تی وی تو. شما می توانید به صورت زنده و مستقیم بازی الهلال شباب الاهلی را از تی وی تو مشاهده کنید.

تماشای پخش زنده فوتبال اروپا از تی وی این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی الهلال شباب الاهلی امشب را آنلاین تماشا کنید.

پخش زنده لیگ قهرمانان آسیا

اگر برای دیدن پخش مستقیم فوتبال الهلال عربستان – الاهلی امارات به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی الهلال شباب الاهلی را از تی وی تو دنبال کنید

چطور خلاصه بازی الهلال شباب الاهلی را تماشا کنیم

بعد از پایان پخش زنده بازی ، شما می توانید خلاصه بازی الهلال شباب الاهلی را در همین صفحه دنبال کنید.
خلاصه بازی برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم می کند که خلاصه فوتبال الهلال شباب الاهلی را آنلاین ببینند.

پخش زنده بازی الهلال شباب الاهلی

در جریان بازی های هفته ی ششم لیگ قهرمانان آسیا ، تیم های الهلال و شباب الاهلی با هم دیدار کردند. نیمه ی نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم شانس گلزنی خود را در نیمه ی دوم امتحان کنند. در نیمه ی دوم اما شاهد پیش کشیدن بازیکنان الاهلی بودیم. این تیم در دقیقه ی ۵۴ و با ضربه ی ژسوس به برتری ۱-۰ رسید. پس از این گل ، الهلال با چند تعویض بر قدرت خط حملهی  خود افزود اما چیزی که آن ها فکرش را نمی کردند ، ضد حمله ی الاهلی و دبل ژسوس در دقیقه ی ۹۰ بود که حساب کار پخش زنده بازی الهلال شباب الاهلی را ۲-۰ کرد.

پخش زنده بازی الهلال شباب الاهلی

 

الهلال  شباب الاهلی
۶۶%مالکیت۳۴%
۰شوت در چارچوب ۴
۱۱شوت خارج از چارچوب۳
۲مهار دروازه بان۰
۶۱۱تعداد پاس۳۱۱
۵۳۶پاس صحیح۲۳۷
۳۳سانتر۶
۹کرنر۱
۱۱خطا۱۶
۲آفساید۳
۱کارت زرد۵

پخش زنده بازی الهلال شباب الاهلی

برچسب‌ها: