تی وی تو
پخش زنده فوتبال مارسی بوردو

پخش زنده فوتبال مارسی بوردو

مارسی
بوردو

جمعه ۱۷ دی ۲۳:۳۰

پخش زنده لیگ 1 فرانسه

پخش زنده بازی المپیک مارسی بوردو امشب از تی وی تو. شما می توانید به صورت زنده و مستقیم بازی المپیک مارسی بوردو را از تی وی تو مشاهده کنید.

تماشای پخش زنده فوتبال اروپا از تی وی این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی المپیک مارسی بوردو امشب را آنلاین تماشا کنید.

پخش زنده لیگ ۱ فرانسه

اگر برای دیدن پخش مستقیم فوتبال المپیک مارسی – بوردو به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی المپیک مارسی بوردو را از تی وی تو دنبال کنید

چطور خلاصه بازی المپیک مارسی بوردو را تماشا کنیم

بعد از پایان پخش زنده بازی ، شما می توانید خلاصه بازی المپیک مارسی بوردو را در همین صفحه دنبال کنید.
خلاصه بازی برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم می کند که خلاصه فوتبال المپیک مارسی بوردو را آنلاین ببینند.

پخش زنده بازی المپیک مارسی بوردو

در هفته دوم از سری رقابتهای لیگ ۱ فرانسه دو تیم بوردو و مارسی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی دو بر دو به اتمام رسید . در این دیدار تیم مارسی که در ورزشگاه خانگی خود بازی می کرد موفق شد در نیمه اول در دقایق ۳۴ و ۴۱ توسط چنگیز اوندر و دیمیتری پایت دو گل را به ثمر برساند و با برتری دو گله به رختکن برود .

در نیمه دوم اما در شش دقیقه آنها برتریشان را از دست دادند . تیموتی پیم بله که در نیمه دوم به میدان آمده بود موفق شد در دقیقه ۵۱ گل اول و رمی ادوین در دقیقه ۵۷ گل دوم تیم بوردو را به ثمر برسانند و نتیجه را به تساوی بکشانند . بعد از گل دوم بوردو این تیم در لاک دفاعی فرو رفت تا بتواند از تک امتیاز به دست آمده در زمین حریف محافظت کند . از آنسو تیم مارسی که بعد از دریافت گل دوم کاملا در فاز حمله دیده میشد نتوانست از موقعیت های به دست آمده استفاده کند و به گل برسد . آنها نیز در دقیقه هشتاد و هشت گزارش زنده بازی المپیک مارسی بوردو با اخراج لئوناردو بالرد ده نفره شدند و دقایق باقی مانده را با یک یار کمتر سپری کردند . در نهایت نیز دو تیم به تساوی دو بر دو دست یافتند و به تقسیم امتیازات رضایت دادند . 

پخش زنده بازی المپیک مارسی بوردو

 

مارسی بوردو
۶۸مالکیت۳۲
۲شوت در چارچوب ۲
۵شوت خارج از چارچوب۵
۰مهار دروازه بان۰
۷۰۱تعداد پاس۳۲۷
۶۴۵پاس صحیح۲۷۱
۱۱سانتر۱۴
۳کرنر۴
۶خطا۱۱
۱آفساید۱
۲کارت زرد۲
۱کارت قرمز۰

پخش زنده بازی المپیک مارسی بوردو

برچسب‌ها: