تی وی تو
پخش زنده فوتبال لیون لانس

پخش زنده فوتبال لیون لانس

لیون
لانس

یکشنبه ۱۳ اسفند ۲۳:۱۵

پخش زنده لیگ 1 فرانسه

پخش زنده بازی لیون و لانس امروز یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ در رقابت‌های فوتبال دسته اول فرانسه و از ساعت ۱۹:۳۰ تیم‌های لیون و لانس بازی خواهند داشت. لیون مقابل لانس را آنلاین تماشا کنید.

بعد از پایان پخش زنده بازی ، شما می توانید خلاصه بازی لیون لانس را در همین صفحه دنبال کنید. خلاصه بازی برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم می کند که خلاصه فوتبال المپیک لیون لانس را آنلاین ببینند.

پخش زنده بازی لیون لانس

۲۷ دی ۱۳۹۳

 در ادامه ی بازی های هفته ی بیست و یکم لیگ یک فرانسه ، تیم های لیون و لانس با هم دیدار کردند. نیمه ی نخست این دیدار از سمت لیون طوفانی آغاز شد . این تیم با حملات سنگین و متعدد خود موفق شد یک بار دروازه ی حریف را باز کرده و با خوش شانسی از اشتباه حریف حریف سود ببرد و این نیمه را با برتری ۲-۰ به رختکن باز گردد.

گل اول لیون با اشتباه محض گبامن در باز کردن دروازه ی خودی به ثبت رسید و گل دوم را لاکازت در دقیقه ی ۲۶ وارد دروازه ی این تیم کرد. در نیمه ی دوم اما ، روند بازی کند شد و تیم ها حمله ی موفقی بر دروازه ها نداشتند. در نهایت این دیدار با نتیجه ی ۲-۰ و برتری لیون به پایان رسید.

پخش زنده فوتبال لیون لانس – تی وی تو

 

لانس لیون 
۴۸%مالکیت۵۲%
۴شوت در چارچوب ۴
۴شوت خارج از چارچوب۲
۳مهار دروازه بان۴
۷کرنر۱
۱۴ضربه ایستگاهی۱۹
۱۷خطا۱۲
۲آفساید۲

 

پخش زنده فوتبال لیون لانس – تی وی تو

پخش زنده فوتبال لیون لانس

۲ شهریور ۱۳۹۳

تیم های لیون و لانس در هفته ی سوم رقابت های لیگ یک فرانسه به مصاف هم رفتند. نیمه ی نخست این دیدار با تک گل جاناهاری در دقیقه ی ۱۱ و برتری ۱-۰ لانس به پایان رسید. در نیمه ی دوم شاهد کامبک قدرتمند لیون بودیم . این تیم تمام عزم خود را جزم کرده بود تا نه تنها این اختلاف امتیاز را جبران کند ، بلکه به پیروزی نیز برسد.اما بازیکنان این تیم با غفلت از فرصت های پیش آمده نتوانستند این خواسته را برآورده کنند و در نهایت با اتمام زمان بازی ، لانس با برتری ۱-۰ تیم پیروز میدان شناخته شد.

پخش زنده فوتبال لیون لانس – تی وی تو

 

لیون لانس 
۵۹%مالکیت۴۱%
۶شوت در چارچوب ۳
۵شوت خارج از چارچوب۳
۱مهار دروازه بان۵
۱کرنر۱
۱۹ضربه ایستگاهی۱۸
۱۷خطا۱۷
۱آفساید۲
۱کارت زرد۳

 

پخش زنده فوتبال لیون لانس – تی وی تو

برچسب‌ها: