تی وی تو
پخش زنده فوتبال الشباب عربستان الجزیره

پخش زنده فوتبال الشباب عربستان الجزیره

الشباب عربستان
الجزیره

چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۰۰:۴۵

پخش زنده لیگ قهرمانان آسیا

بازی زنده الشباب عربستان و الجزیره امشب از تی وی تو. شما می توانید به صورت زنده گزارش بازی الشباب عربستان و الجزیره را از تی وی تو مشاهده کنید. تماشای زنده فوتبال اروپا از تی وی تو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی الشباب عربستان و الجزیره امشب را آنلاین تماشا کنید.

پخش زنده فوتبال الشباب عربستان و الجزیره امشب

اگر برای دیدن فوتبال زنده الشباب عربستان و الجزیره به تلویزیون دسترسی ندارید تی وی تو این امکان را فراه کرده تا بازی زنده فوتبال را برای تمام کاربران از طریق اینترنت فراهم کند. شما می توانید به سادگی از گوشی همراه خود و از اینترنت به راحتی پخش آنلاین بازی الشباب عربستان الجزیره را از تی وی تو تماشا کنید

چطور پخش زنده بازی الشباب عربستان الجزیره را تماشا کنیم

در پایان زنده بازی الشباب عربستان الجزیره، برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم می کند که فوتبال زنده الشباب عربستان و الجزیره را آنلاین ببینند.
برای تماشای بازی زنده فوتبال الشباب عربستان الجزیره، شما می توانید بازی الشباب عربستان و الجزیره زنده را در همین صفحه دنبال کنید.

پخش زنده بازی الشباب عربستان الجزیره

در جریان بازی های هفته ی دوم لیگ قهرمانان آسیا ، تیم های الشباب و الجزیره در مقابل هم صف آرایی کردند. کاروالیو در دقیقه ی ۶ و ال عمار در دقیقه ی ۱۸ دو گل الشباب را به ثبت رساندند تا این تیم با برتری ۲-۰ راهی رختکن شود. در نیمه ی دوم بر خلاف نیمه ی نخست بازی در میانه ی میدان جریان یافت و شاهد باز شدن دروازه ها نبودیم تا این که در دقیقه ی ۷۸ کاروالیو دروازه ی الجزیره را برای بار دوم باز کرد تا پخش زنده بازی الشباب عربستان الجزیره با برتری ۳-۰ الشباب به پایان برسد.

 

پخش زنده بازی الشباب عربستان الجزیره

 

الشباب الجزیره 
۵۱%مالکیت۴۹%
۶شوت در چارچوب ۱
۵شوت خارج از چارچوب۶
۱مهار دروازه بان۳
۵۵۲تعداد پاس۵۱۵
۴۸۵پاس صحیح۴۴۷
۱۲سانتر۱۳
۲کرنر۳
۱۵خطا۱۱
۳آفساید۳
۲کارت زرد۱

 

پخش زنده بازی الشباب عربستان الجزیره