تی وی تو
پخش زنده فوتبال الاتحاد الحزم عربستان

پخش زنده فوتبال الاتحاد الحزم عربستان

الاتحاد عربستان
الحزم

پنجشنبه ۴ آبان ۲۱:۳۰

پخش زنده لیگ برتر عربستان

فوتبال زنده الاتحاد و الحزم عربستان . امروز پنجشنبه ۴ آبان و در چارچوب رقابتهای لیگ برتر عربستان و از ساعت ۱۸:۳۰ تیم های الاتحاد و الحزم بازی خواهند داشت. الاتحاد مقابل الحزم را آنلاین تماشا کنید.

برای تماشای بازی زنده الاتحاد و الحزم عربستان، شما می توانید بازی الاتحاد عربستان و الحزم زنده را در همین صفحه دنبال کنید.
در پایان زنده بازی الاتحاد و الحزم عربستان، برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم می کند که گزارش فوتبال الاتحاد عربستان و الحزم را آنلاین ببینند.

پخش زنده بازی الاتحاد الحزم عربستان

۲۷ اسفند ۱۴۰۰

در جریان بازی های هفته بیست و پنجم لیگ حرفه ای عربستان، تیم های الاتحاد و الحزم با هم دیدار کردند.  نیمه‌نخست این دیدار به آرامی و با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم در نیمه‌دوم به تلاش خود برای باز کردن دروازه حریف ادامه دهند.

در دقیقه ۶۶ نیمه دوم بود که دروازه الحزم با ضربه زیبایی از مهند الشنقیطی باز شد. از این لحظه به بعد، شاهد طوفان حملات الاتحاد بودیم. عبدالرزاق حمدالله در دقیقه ۸۶ و ۹۶ با دبل خود موفق شد نتیجه را در دقایق پایانی پخش زنده بازی الاتحاد الحزم به ۳-۰ بدل کند.

پخش زنده بازی الاتحاد و الحزم عربستان

الاتحاد الحزم 
۵۴%مالکیت۴۶%
۸شوت در چارچوب ۳
۲شوت خارج از چارچوب۶
۳مهار دروازه بان۵
۳۸۵تعداد پاس۳۵۵
۳۱۲پاس صحیح۲۷۷
۲۱سانتر۱۰
۵کرنر۵
۱۶خطا۱۵
۴آفساید۱
۲کارت زرد۳

پخش زنده بازی الاتحاد و الحزم عربستان

پخش زنده فوتبال الاتحاد و الحزم عربستان

در ادامه ی بازی های هفته ی بیست و یکم لیگ حرفه ای عربستان ، تیم های الاتحاد و الحزم با هم دیدار کردند. نیمه ی نخست این دیدار ، به آرامی و با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم شانس خود را در نیمه ی دوم امتحان کنند.

در دقیقه ی ۶۱ این بونی بود که اولین گل تیمش را به ثبت رساند . پس از این گل بازی در میانه ی میدان جریان داشت تا با نزدیک شدن به پایان پخش زنده فوتبال الاتحاد و الحزم عربستان آلمائو موفق شود حساب کار را ۱-۱ کند.

 

پخش زنده بازی الاتحاد عربستان الحزم

 

الحزم الاتحاد 
۴۸%مالکیت۵۲%
۴شوت در چارچوب ۶
۸شوت خارج از چارچوب۴
۵مهار دروازه بان۳
۳۶۰تعداد پاس۴۰۰
۲۹۱پاس صحیح۳۲۷
۳۲سانتر۱۶
۷کرنر۶
۱۷خطا۱۲
۳کارت زرد۱

پخش زنده بازی الاتحاد عربستان الحزم

بازی الاتحاد مقابل الحزم عربستان

تیم های الاتحاد و الحزم در هفته ی ششم لیگ حرفه ای عربستان ، در مقابل هم صف آرایی کردند. کامارا در دقیقه ی ۶ ضربه ی زیبای خود را درون دروازه ی حریف جای داد اما آلمائو در وقت اضافه ی نیمه ی ی نخست با زدن گل تساوی مانع از برتری الاتحاد شد.

دقایق ابتدایی نیمه ی دوم بدون اتفاق خاصی سپری شد تا این که فتوحی در دقیقه ی ۸۳ دروازه ی حریف را باز کرد تا با پایان بازی الاتحاد مقابل الحزم عربستان الحزم به برتری ۲-۱ برسد.

 

پخش زنده بازی الاتحاد عربستان الحزم

 

الاتحاد الحزم 
۵۹%مالکیت۴۱%
۶شوت در چارچوب ۴
۷شوت خارج از چارچوب۱۰
۲مهار دروازه بان۵
۴۹۴تعداد پاس۳۲۰
۴۱۱پاس صحیح۲۵۰
۱۶سانتر۳۰
۵کرنر۵
۱۱خطا۹
۱کارت زرد۲

 

پخش زنده بازی الاتحاد عربستان الحزم