تی وی تو
پخش زنده فوتبال اسپانیا جمهوری چک

پخش زنده فوتبال اسپانیا جمهوری چک

اسپانیا
جمهوری چک

یکشنبه ۲۲ خرداد ۲۳:۱۵

پخش زنده لیگ ملت های اروپا

بازی اسپانیا جمهوری چک امشب از تی وی تو. شما می توانید به صورت زنده و مستقیم بازی اسپانیا جمهوری چک را از تی وی تو مشاهده کنید.

تماشای پخش زنده فوتبال اروپا از تی وی این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی اسپانیا جمهوری چک امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال اسپانیا و جمهوری چک به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی اسپانیا جمهوری چک را از تی وی تو دنبال کنید

بعد از پایان پخش زنده بازی ، شما می توانید خلاصه بازی اسپانیا جمهوری چک را در همین صفحه دنبال کنید. خلاصه بازی برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم می کند که خلاصه فوتبال اسپانیا جمهوری چک را آنلاین ببینند.

پخش زنده فوتبال اسپانیا و جمهوری چک

جمهوری چک ۲-۲ اسپانیا در اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی ۱-۱ خاتمه یافت.

خلاف پیش‌بینی‌ها، تیم لوئیز انریکه شب سختی را در پراگ سپری کرد و ضربه سر اینیگو مارتینز باعث شد اسپانیایی‌ها از شکست فرار کنند. جمهوری چک که مالکیت توپ زیر سی درصد داشت، دو گل به اسپانیا زد اما در لحظات پایانی پخش زنده فوتبال اسپانیا و جمهوری چک پیروزی شیرین را از دست داد تا در نهایت دو تیم به تساوی ۲-۲ رضایت دهند. گاوی، هافبک ۱۷ ساله اسپانیا که در نیمه اول گل تساوی اسپانیا را زد، بالاتر از آنسو فاتی به جوان‌ترین گلزن تاریخ تیم ملی اسپانیا تبدیل شد.

 

پخش زنده فوتبال اسپانیا و جمهوری چک

 

جمهوری چکاسپانیا 
۲۰%مالکیت۸۰%
۲شوت در چارچوب ۵
۱شوت خارج از چارچوب۷
۳مهار دروازه بان۰
۲۱۷تعداد پاس۷۴۳
۱۴۲پاس صحیح۷۶۳
۴سانتر۲۴
۳کرنر۸
۱۵خطا۹
۰آفساید۲
۱کارت زرد۱

 

پخش زنده فوتبال اسپانیا و جمهوری چک

 

پخش زنده فوتبال اسپانیا و جمهوری چک

در اولین دیدار از گروه چهارم مسابقات جام ملت های اروپا ۲۰۱۶، دو تیم جمهوری چک و اسپانیا به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک گله اسپانیا به پایان رسید.نیمه ی نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم شانس گلزنی خود را در نیمه ی دوم امتحان کنند.

نیمه دوم، با حملات پر فشار اسپانیا آغاز شد و این تیم شروع به ایجاد موقعیت کرد اما بی دقتی در ضربات پایانی و همینطور مهارهای خوب چک، باز هم اجازه باز شدن دروازه را به این تیم نمی داد. از طرفی، چک نیز یکی دو موقعیت جدی روی دروازه حریف ایجاد کرد که آن ها نیز با پوشش دفاعی خوب اسپانیا، تبدیل به گل نشد. اسپانیا در سی دقیقه پایانی پخش زنده بازی اسپانیا و جمهوری چک ، فشار را بیش از پیش کرد و بالاخره در دقیقه ۸۷، موفق به گلزنی شد تا این دیدار را با نتیجه ۱ بر ۰  ببرد.

 

پخش زنده بازی اسپانیا و جمهوری چک

 

اسپانیا جمهوری چک
۷۲%مالکیت۲۸%
۵شوت در چارچوب ۳
۸شوت خارج از چارچوب۱
۳مهار دروازه بان۴
۶۹۶تعداد پاس۲۷۵
۶۱۸پاس صحیح۱۷۷
۱۴کرنر۳
۱۱ضربه ایستگاهی۱۱
۱۱خطا۱۲
۷آفساید۱
۰کارت زرد۱

پخش زنده بازی اسپانیا و جمهوری چک

برچسب‌ها: