تی وی تو
فوتبال  استون ویلا شفیلد یونایتد زنده

فوتبال استون ویلا شفیلد یونایتد زنده

استون ویلا
شفیلد یونایتد

شنبه ۱۴ بهمن ۲۱:۰۰

پخش زنده لیگ برتر انگلیس

پخش زنده فوتبال استون ویلا شفیلد یونایتدامروز شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ . در رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس و از ساعت ۲۱:۰۰ تیم‌های استون ویلا و سالرنیتانا بازی خواهند داشت. استون ویلا مقابل سالرنیتانا را آنلاین تماشا کنید.

پخش بازی استون ویلا و شفیلد یونایتد را آنلاین از تی وی تو دنبال کنید . بعد از پایان پخش زنده بازی ، شما می توانید خلاصه بازی استون ویلا شفیلد یونایتد را در همین صفحه دنبال کنید.

پخش زنده فوتبال استون ویلا و شفیلد یونایتد ‌

۱۳ اسفند ۱۳۹۹

در جریان بازی های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، تیم های شفیلد یونایتد و استون ویلا با هم دیدار کردند. نیمه نخست این دیدار با تک گل دیوید مک‌گلدریک در دقیقه ۳۰ و برتری ۱-۰ شفیلد به پایان رسید.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم نیز فیل یاگیلکا با در یافت کارت قرمز اخراج شد تا شیرینی این پیروزی را به دهان تیمش تلخ کند. در ادامه، روند آرام بازی ادامه داشت وعلی‌رغم وجود موقعیت های مناسب، بازیکنان دو تیم در استفاده از آن‌ها موفق نبودند تا این که با به صدا در آمدن سوت پایان بازی، با برتری ۱-۰ شقیلد به پایان رسید.

پخش زنده فوتبال استون ویلا شفیلد یونایتد ‌

شفیلد یونایتداستون ویلا
۲۸%مالکیت۷۲%
۲شوت در چارچوب ۴
۵شوت خارج از چارچوب۵
۴مهار دروازه بان۱
۲۷۱تعداد پاس۶۴۵
۱۹۰پاس صحیح۵۴۹
۸سانتر۴۴
۲کرنر۷
۱۳خطا۶
۱آفساید۱
۱کارت زرد۰
۱کارت قرمز۰

پخش زنده فوتبال استون ویلا شفیلد یونایتد ‌

پخش زنده بازی استون ویلا شفیلد یونایتد

۲۸  خرداد ۹۹

پس از فروکش کردن موج کرونا رقابت های اروپایی پس از بیش از ۳ ماه وقفه ، آغاز شد. چهارشنبه ۲۸ خرداد  و در بازی افتتاحیه لیگ ، استون ویلا در ویلا پارک میزبان شفیلد یونایتد بود که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

استون ویلا با این تساوی ۲۶ امتیازی شد و در رده نوزدهم قرار گرفت، جایی که خطر سقوط به دسته ی اول  بسیار جدی بود. از آن سو اما شفیلد یونایتد با این تساوی ۴۴ امتیازی شد و به رده ی ششم صعود کرد.در نیمه ی اول این دیدار، با وجود حملات هر دو تیم و تلاش برای باز کردن دروازه ی حریف، این بازی با حساب بدون گل در نیمه اول پایان یافت و هر دو تیم به کسب یک امتیاز رضایت دادند.

نیمه دوم پخش زنده فوتبال استون ویلا شفیلد یونایتد ‌ هم مانند نیمه ی اول با تلاش دو تیم برای زدن گل همراه بود و سهم میزبان در میدان داری بیشتر بود اما در نهایت این بازی به تساوی بدون گل رسید و هر دو تیم از این دیدار ۱ امتیاز کسب کردند.

پخش زنده فوتبال استون ویلا شفیلد یونایتد ‌ – تی وی تو

استون ویلا ( میزبان )شفیلد یونایتد
۴۵%مالکیت۵۵%
۶شوت داخل دروازه۱
۵شوت خارج از دروازه۱
۱مهار دروازه بان۶
۳۷۶تعداد پاس۴۷۴
۲۹۵پاس صحیح۳۷۶
۲۶سانتر۲۰
۱۲کرنر۴
۱۱خطا۱۴
۱آفساید۰
۱کارت زرد۱

 

پخش زنده فوتبال استون ویلا شفیلد یونایتد ‌ – تی وی تو

پخش بازی استون ویلا مقابل شفیلد یونایتد

۲۳ آذر ۹۸

دو تیم شفیلد یونایتد و استون ویلا در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس در ۲۳ آذر ۹۸ در استادیوم برامال لین به نبرد هم رفتند. شفیلد یونایتد که در ۱۶ بازی قبل خود ۲۲ امتیاز کسب کرده بود در جایگاه هشتم جدول جای داشت و شاگردان دین اسمیت نیز در ۳ بازی قبلی خود در لیگ به دو باخت و یک تساوی دست یافته و  امیدوار بودند مقابل شفیلد یونایتد به پیروزی برسند.

نیمه ی اول این بازی روند تقریبا آرامی را طی کرد و تنها دو بازیکن شفیلد کارت زرد دریافت کردند. در نیمه ی دوم اما شفیلد یک بازی عالی از خود به نمایش گذاشت. آنها در ابتدای این نیمه با گل جان فلک یک قدم به پیروزی نزدیک شدند اما این آخرین تلاش آنها برای گلزنی نبود . در دقیقه ی ۷۳ پخش زنده فوتبال استون ویلا شفیلد یونایتد ‌ این بازیکن دومین گل این دیدار را برای تیمش به ثبت رساند تا پیروزی شفیلد قطعی شود.

پخش زنده فوتبال استون ویلا شفیلد یونایتد ‌ – تی وی تو

استون ویلا شفیلد یونایتد( میزبان )
۴۴%مالکیت۵۶%
۰شوت داخل دروازه۳
۷شوت خارج از دروازه۲
۱مهار دروازه بان۰
۳۸۵تعداد پاس۵۰۰
۲۶۹پاس صحیح۳۸۸
۱۵سانتر۳۰
۲کرنر۳
۹خطا۱۰
۰آفساید۳
۲کارت زرد۲

 

پخش زنده فوتبال استون ویلا شفیلد یونایتد ‌ – تی وی تو

پخش آنلاین بازی استون ویلا و شفیلد یونایتد

۱۹ بهمن ۹۷

استادیوم ویلا پارک بیرمنگام در ۱۹ بهمن ۹۷ شاهد بازی دو تیم شفیلد یونایتد و استون ویلا بود . تیم یونایتد در نیمه ی اول این بازی حسابی خوش درخشید و توانست با ثبت یک گل توسط بیلی شارپ ، پیروزمندانه به رختکن باز گردد. بازیکن ستاره ی این تیم ( شارپ ) در دقایق اولیه ی نیمه ی دوم نیز دو گل دیگر به ثبت رساند تا نتیجه به ۳-۰ تغییر یابد.

در دقیقه ی ۷۶ شفیلدی ها فرصت گلزنی دوباره را داشتند اما حملاتشان موفقیت آمیز نبود. طرفداران استون ویلا از شکست تیم خود مطمئن بودند که ناگهان در دقیقه ی ۸۲ تامی مینگز از این تیم موفق به گلزنی شد.

طرفداران هنوز در شوک این گل زیبا بودند که در دقیقه ۸۶ پخش آنلاین بازی استون ویلا و شفیلد یونایتد ‌ بازیکن دیگر استون ویلا، تمی آبراهام برای بار دوم دروازه ی شفیلد را از هم گشود. پس از این گل ، داور مسابقه ۵ دقیقه وقت اضافه تعیین کرد و در کمال ناباوری استون ویلا توانست با گل سومی که آندره گرین در دقیقه ی ۹۴  برای این تیم به ثبت رساند ، ۳-۳ بازی را با شفیلد به تساوی برساند.

پخش زنده فوتبال استون ویلا شفیلد یونایتد ‌ – تی وی تو

استون ویلا ( میزبان )شفیلد یونایتد
۵۵%مالکیت۴۵%
۴شوت داخل دروازه۷
۴شوت خارج از دروازه۳
۴مهار دروازه بان۲
۴۶۹تعداد پاس۳۹۳
۳۷۲پاس صحیح۳۰۲
۵سانتر۳
۲کرنر۲
۱۷ضربه ایستگاهی۱۰
۱۱خطا۱۷
۱آفساید۲
۳کارت زرد۳

پخش زنده فوتبال استون ویلا شفیلد یونایتد ‌ – تی وی تو

برچسب‌ها: