تی وی تو
پخش زنده فوتبال آلانیا اسپور ترابوزان اسپور

پخش زنده فوتبال آلانیا اسپور ترابوزان اسپور

آلانیا اسپور
ترابوزان اسپور

دوشنبه ۱۹ دی ۲۰:۳۰

پخش زنده سوپر لیگ ترکیه

بازی آلانیا اسپور ترابوزان اسپور امشب از تی وی تو. شما می توانید به صورت زنده و مستقیم بازی آلانیا اسپور ترابوزان اسپور را از تی وی تو مشاهده کنید. تماشای پخش زنده فوتبال اروپا از تی وی این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی آلانیا اسپور ترابوزان اسپور امشب را آنلاین تماشا کنید.

اگر برای بازی زنده آلانیا اسپور و ترابوزان اسپور به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی آلانیا اسپور ترابوزان اسپور را از تی وی تو دنبال کنید بعد از پایان پخش زنده بازی ، شما می توانید خلاصه بازی آلانیا اسپور ترابوزان اسپور را در همین صفحه دنبال کنید.خلاصه بازی برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم می کند که خلاصه فوتبال آلانیا اسپور ترابوزان اسپور را آنلاین ببینند.

پخش زنده بازی آلانیا اسپور ترابوزان اسپور

در جریان بازی های هفته ی بیست و ششم سوپر لیگ ترکیه تیم های ترابوزان اسپور و آلانیا اسپور با هم دیدار کردند.ترابوزانی ها در همان نیمه ی نخست تکلیف حریف را مشخص کردند و با برتری ۴-۰ راهی رختکن شدند. در نیمه ی نخست این دیدار نواکامه ( دبل ) ، کرنلیوس و توکوز برای این تیم گلزنی کردند. در نیمه ی دوم پخش زنده بازی آلانیا اسپور ترابوزان اسپور شاهد حرکت توپ در میانه میدان بودیم و دروازه ی دو تیم باز نشد.

پخش زنده بازی آلانیا اسپور ترابوزان اسپور

آلانیا اسپورترابوزان اسپور
۵۹%مالکیت۴۱%
۴شوت در چارچوب ۶
۱۱شوت خارج از چارچوب۷
۲مهار دروازه بان۴
۴۷۲تعداد پاس۳۲۹
۴۱۹پاس صحیح۲۶۵
۲۳سانتر۱۹
۵کرنر۱۰
۸خطا۹
۱آفساید۱

پخش زنده بازی آلانیا اسپور ترابوزان اسپور

برچسب‌ها: