تی وی تو
پخش زنده فوتبال آاس رم زوریا

پخش زنده فوتبال آاس رم زوریا

آاس رم
زوریا

پنجشنبه ۴ آذر ۲۳:۳۰

پخش زنده لیگ اروپا

گزارش زنده بازی رم زوریا امشب از تی وی تو. شما می توانید به صورت مستقیم بازی رم و زوریا زنده را از تی وی تو مشاهده کنید. تماشای پخش زنده فوتبال اروپا از تی وی تو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی رم زوریا امشب را آنلاین تماشا کنید.

پخش زنده بازی رم زوریا امشب

اگر برای دیدن پخش زنده فوتبال آاس رم زوریا به تلویزیون دسترسی ندارید تی وی تو این امکان را فراه کرده تا پخش زنده فوتبال را برای تمام کاربران از طریق اینترنت فراهم کند. شما می توانید به سادگی از گوشی همراه خود و از اینترنت به راحتی پخش آنلاین بازی رم زوریا را از تی وی تو تماشا کنید

چطور پخش زنده بازی رم زوریا را تماشا کنیم

برای تماشای پخش زنده بازی آاس رم زوریا، شما می توانید پخش آنلاین بازی آاس رم زوریا را در همین صفحه دنبال کنید. در پایان پخش زنده بازی آاس رم زوریا، برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم می کند که خلاصه فوتبال آاس رم زوریا را آنلاین ببینند.

پخش زنده بازی آاس رم زوریا – ۸ مهر ۱۴۰۰

در دومین دور مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا، دو تیم زوریای اوکراین و رم ایتالیا به مصاف هم رفتند که شاگردان مورینیو با نتیجه ۳ بر ۰ پیروز شدند. در این بازی الهیار صیادمنش از ابتدا تا دقیقه ۶۹ در ترکیب زوریا حاضر بود و از دقیقه ۶۹ او از بازی بیرون رفت و شهاب زاهدی وارد میدان شد.گل اول این بازی را استفان الشعراوی در دقیقه هفت و روی پاس گل ابراهیم داربو به ثمر رساند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما رم در نیمه دوم و در فاصله دو دقیقه موفق شد نتیجه بازی را ۰-۳ به سود خود کند.

کریس اسمالینگ در دقیقه ۶۶ روی پاس برایان کریستانته دروازه حریف را باز کرد و تامی آبراهام نیز در دقیقه ۶۸ موفق شد پاس نیکولو زانیولو را به گل تبدیل کند.این در حالی بود که تیم حریف نیز چندان دست و پا بسته نبود و با ۴۷ درصد مالکیت توپ موفق شد ۱۲ شوت به سمت دروازه حریف بزند اما از این تعداد تنها دو شوت در چارچوب بود که توسط دروازه‌بان رم مهار شد. آنها همچنین پنج کرنر روی دروازه حریف نام آشنای خود ارسال کردند که در نهایت همگی بی‌ثمر بود.

در پایان گزارش زنده بازی رم زوریا رم با این پیروزی با شش امتیاز از دو بازی در صدر جدول گروهش قرار گرفت تا مطابق انتظار مدعی اصلی صعود به مرحله بعدی این مسابقات باشد.

 

پخش زنده بازی آاس رم زوریا

 

زوریاآ اس رم
۴۷%مالکیت۵۳%
۲شوت در چارچوب ۱۰
۳شوت خارج از چارچوب۵
۷مهار دروازه بان۲
۴۱۸تعداد پاس۴۸۰
۳۲۴پاس صحیح۳۹۴
۱۴سانتر۱۴
۵کرنر۵
۹خطا۱۴
۱آفساید۰
۰کارت زرد۲

پخش زنده بازی آاس رم زوریا