تی وی تو
پخش زنده فوتبال رم جنوا

پخش زنده فوتبال رم جنوا

آاس رم
جنوا

پنجشنبه ۶ مهر ۲۲:۱۵

پخش زنده سری آ ایتالیا

پخش زنده فوتبال رم و جنوا. امروز پنجشنبه ۶ مهر و در چارچوب رقابتهای سری آ ایتالیا و از ساعت ۲۲:۱۵ تیم های رم و جنوا بازی خواهند داشت. رم مقابل جنوا ‌را آنلاین تماشا کنید.

به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی رم جنوا امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال زنده رم و جنوا به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی رم جنوا را از تی وی تو دنبال کنید

پخش زنده بازی رم و جنوا

۱۶ بهمن ۱۴۰۰

رم در هفته بیست و چهارم سری آ میزبان جنوا بود. نیمه ی نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم شانس گلزنی خود را در نیمه ی دوم امتحان کنند.

اخراج اوستیگارد در اواسط نیمه دوم می توانست گره گشای کار گرگ ها باشد، اما این اتفاق رقم خورد و حتی گل لحظات پایانی زانیولو به دلیل خطای آبراهام مردود شد تا همه چیز به ضرر مورینیو تمام شود. زانیولو به دلیل اعتراض به این تصمیم داور از زمین بازی اخراج شد و با اتمام زمان بازی ، پخش زنده بازی رم و جنوا با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پخش زنده بازی رم و جنوا

آ اس رمجنوا 
۶۳%مالکیت۳۷%
۳شوت در چارچوب ۳
۱۴شوت خارج از چارچوب۲
۳مهار دروازه بان۳
۴۸۰تعداد پاس۲۸۴
۳۷۴پاس صحیح۱۶۱
۲۱سانتر۱۳
۶کرنر۴
۸خطا۲۳
۱آفساید۲
۲کارت زرد۲
۱کارت قرمز۱

پخش زنده بازی رم و جنوا

 

پخش زنده فوتبال رم و جنوا

۳۰ آبان ۱۴۰۰

جنوا و آاس رم از هفته سیزدهم سری آ به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲-۰ به سود رم خاتمه یافت. فلیکس آفنا جیان مهاجم ۱۸ ساله غنایی مرد اول زمین بود. او در شب نیمکت نشینی زانیولو و مایورال، در میان تعجب و وقتی کار رم گره خورده بود، از دقیقه ۷۵ وارد زمین شد و هر دو گل جالوروسی را به ثمر رساند. به نقل از اوپتا؛ جیان سه رکورد مهم در بازی زنده رم و جنوا به ثبت رساند.

مورینیو به این بازیکن جوان تیمش قول داده بود در صورت گلزنی مقابل جنوا، کفش هایی که او دوست دارد را برایش خریداری کند و آفنا جیان پس از گلزنی به سمت مورینیو دوید و او را در آغوش گرفت تا به سرمربی خود این موضوع را یادآوری کند.

آقای خاص هم پس از این دیدار کفش های ۸۰۰ یورویی و مورد علاقه آفنا را خریداری کرد و به وی هدیه کرد.

 

پخش زنده بازی رم و جنوا

 

جنوا آاس رم 
۴۱%مالکیت۵۹%
۱شوت در چارچوب ۴
۰شوت خارج از چارچوب۸
۲مهار دروازه بان۱
۳۸۸تعداد پاس۵۵۷
۳۲۴پاس صحیح۴۸۹
۱۴سانتر۲۶
۲کرنر۷
۱۳خطا۱۳
۲آفساید۰
۳کارت زرد۲

پخش زنده بازی رم و جنوا

 

پخش آنلاین بازی رم و جنوا

۱۷ اسفند ۱۳۹۹

تیم های جنوا و رم در چارچوب هفته پایانی لیگ ایتالیا سری آ به مصاف هم رفتند که در پایان جنوا توانست میهمان خود آس رم را با یک گل شکست دهد . رم با تک گل جانلوکا مانچینی در دقیقه ی ۲۴ ،‌ مقابل حریف خود به برتری ۱-۰  دست یافت. در پایان گزارش زنده بازی رم جنوا رم با وجود شکست در این بازی ۸۵ امتیازی باقی ماند و در رده دوم جدول جای گرفت و به لیگ قهرمانان اروپا راه یافت .

 

پخش زنده بازی آاس رم جنوا

 

آ اس رمجنوا
۵۳%مالکیت۴۷%
۲شوت در چارچوب ۲
۸شوت خارج از چارچوب۳
۲مهار دروازه بان۱
۵۶۳تعداد پاس۴۹۰
۴۸۵پاس صحیح۴۱۵
۱۲سانتر۱۲
۷کرنر۱
۱۵خطا۱۵
۲آفساید۳
۱کارت زرد۴

 

پخش زنده بازی آاس رم جنوا

 

تماشای زنده فوتبال رم جنوا

۱۸ آبان ۱۳۹۸

تیم رم در چارچوب هفته هفتم سری آ ایتالیا، از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه، در ورزشگاه لوئیجی فراریس مهمان تیم جنوا بود و با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.در این دیدار  که رم ۷ بازیکن خود را در اختیار نداشت و لئوناردو اسپیناتزولا در همان دقایق ابتدایی مصدوم شد، شاگردان فونسکا بازهم تیم برتر زمین بودند و به سه امتیاز ارزشمند از بندر جنوا رسیدند. نیمکت جالوروسی در این بازی عملا خالی بود اما این موضوع بازهم مانع برد تیم فونسکا نشد. هنریخ مخیتاریان در این مسابقه هت تریک کرد و هر سه گل تیمش را در دقایق ۴۵، ۶۷ و ۸۵ سه گل به ثمر رساند.

در ادامه پخش زنده فوتبال رم و جنوا مارکو پیاتسا نیز در دقیقه ۵۰ تک گل میزبان را زد.با توجه به تساوی لاتزیو-یوونتوس و آتالانتا-اینتر، همه چیز در این هفته به سود رم پیش رفت تا گرگ ها با ۱۴ امتیاز به رتبه سوم جدول صعود کنند. جنوا نیز با پنج امتیاز هجدهم است.

پخش زنده فوتبال رم جنوا – تی وی تو

 

جنوا آ اس رم
۵۰%مالکیت۵۰%
۵شوت در چارچوب ۹
۱شوت خارج از چارچوب۶
۶مهار دروازه بان۴
۵۲۲تعداد پاس۴۹۶
۴۳۶پاس صحیح۴۱۲
۷سانتر۲۱
۱کرنر۸
۱۰خطا۱۱
۲آفساید۲
۱کارت زرد۰

 

پخش زنده فوتبال رم جنوا – تی وی تو

 

پخش زنده بازی رم مقابل جنوا

۲۹ دی ۱۳۹۸

در دیداری از هفته بیستم سری آ، رم در شبی که مهمان جنوا بود با حساب ۳ بر ۱ پیروز شد.چنگیز اوندر در دقیقه پنجم این بازی یاران فونسکا را پیش انداخت و داویده بیراشی مدافع جنوا در دقیقه ۴۴ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا رمی‌ها با دو گل پیش بیفتند. در ادامه پخش زنده بازی آاس رم و جنوا و یک دقیقه بعد گوران پاندف کهنه‌کار اختلاف را به یک گل رساند هر چند در نیمه دوم و در دقیقه ۷۴ ادین ژکو گل سوم رم را وارد دروازه جنوا کرد و بازی نیز در نهایت با برتری ۳ بر ۱ رم خاتمه یافت. این نخستین پیروزی رم پس از دو شکست متوالی بود و با سه امتیاز این بازی مجموع امتیازات این تیم به ۳۸ رسید تا رم در رده چهارم جدول قرار بگیرد. جنوا نیز دوازدهمین شکست فصل خود را تجربه کرد و در رده نوزدهم جدول باقی ماند.

 

پخش زنده فوتبال رم جنوا – تی وی تو

 

جنواآ.اس.رم
۴۵%مالکیت۵۵%
۴شوت در چارچوب ۶
۳شوت خارج از چارچوب۷
۴مهار دروازه بان۳
۳۹۴تعداد پاس۴۹۱
۲۹۴پاس صحیح۴۰۳
۳۲سانتر۱۵
۷کرنر۳
۱۲خطا۱۴
۰آفساید۱
۲کارت زرد۳

 

پخش زنده فوتبال رم جنوا – تی وی تو

 

پخش آنلاین فوتبال رم و جنوا

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

در خلال بازی های هفته ی اول لیگ سری آ ایتالیا ۲۰۱۹-۲۰۲۰ تیم های آ اس رم و جنوا با هم دیدار کردند. در پایان این رقابت جذاب و پر گل این دو تیم به نتیجه ی ۳-۳ رسیدند. هر دو تیم شروعی طوفانی در نیمه ی نخست داشتند. اوندر از رم در دقیقه ی ۶ اولین گل این رقابت و تیمش را به ثمر رساند. ۱۰ دقیقه ی بعد پینامونتی موفق شد حساب کار را به تساوی ۱-۱ برساند.رم که از لحاظ حمله کمی قوی تر عمل می کرد ، در دقیقه ی ۳۰ با ضربه ی ژکو دوباره به برتری ۲-۱ دست یافت اما با اشتباه بازیکنانش یم ضربه ی ایستگاهی به جنوا  داد که کریسکیتو آن را به گل دوم تیمش تبدیل کرد.

نیمه ی نخست پخش آنلاین فوتبال رم و جنوا با نتیجه ی ۲-۲ به پایان رسید. در ۴۵ دقیقه ی بعدی ، ابتدا کلاروف حمله ی موفق به دروازه ی حریف کرد تا این دیدار با نتیجه ی ۳-۲ ادامه یابد اما در ادامه  این جنوا بود که فشار را بر دروازه ی رم افزایش داد . کومه  توانست در دقیقه ی ۷۰ سد دفاعی این تیم را بشکند و دروازه ی این تیم را در هم بکوبد تا دیدارش با رم را با تساوی ۳-۳ به پایان ببرد.

 

پخش زنده فوتبال رم جنوا – تی وی تو

 

آ.اس.رمجنوا
۵۳%مالکیت۴۷%
۹شوت در چارچوب ۴
۱۰شوت خارج از چارچوب۲
۱مهار دروازه بان۶
۴۴۴تعداد پاس۳۹۱
۳۷۸پاس صحیح۳۲۵
۱۹سانتر۱۰
۵کرنر۱
۱۴خطا۱۵
۰آفساید۶
۳کارت زرد۱

 

پخش زنده فوتبال رم جنوا – تی وی تو

پخش زنده فوتبال رم و جنوا امشب

رم هم در خانه جنوا با نتیجه یک بر یک متوقف شد. برای رم در این دیدار استفان الشعراوی در دقیقه ی ۵۹ و برای جنوا جانلوکا لاپادولا در ضربات ایستگاهی دقیقه ی ۷۰  گلزنی کردند. همچنین دانیله دروسی از رم در دقیقه ۶۹ از زمین بازی اخراج شد. جالوروسی با این تساوی ۳۱ امتیازی شد و همچنان در رده چهارم است. نیمه ی نخست این دیدار به آرای و با نتیجه ی ۰-۰ به پایان رسید. اما دو تیم در نیمه ی دوم عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشتند. در دقیقه ی ۸۳ سانتر کلایورت با تاثیر مثبت ژکو همراه شد تا الشعراوی با ضربه ای دقیق، گل اول بازی را به ثمر برساند.

در ادامه پخش زنده بازی رم جنوا و در دقیقه ی ۹۱ درحالیکه به نظر می رسید بازی با پیروزی رم به پایان می رسد، الکساندر کولاروف کرنر بی موردی به حریف داد؛ همان توپ با غفلت شیک و انزونزی در محوطه جریمه روی سر رومرو فرود آمد تا بازی به تساوی کشیده شود. لحظاتی بعد نیز آنتونیو سانابریا، پنالتی که خودش گرفته بود را از دست داد. میرانته مانع گلزنی سانابریا به تیم سابق خود شد. با پایان زمان ، این دیدار با نتیجه ی ۱-۱ به پایان رسید.

 

پخش زنده فوتبال رم جنوا – تی وی تو

 

جنواآ.اس.رم
۴۱%مالکیت۵۹%
۵شوت در چارچوب ۴
۱۱شوت خارج از چارچوب۷
۴مهار دروازه بان۴
۳۴۵تعداد پاس۴۸۶
۲۵۴پاس صحیح۳۹۶
۸سانتر۷
۴کرنر۷
۱۱ضربه ایستگاهی۱۵
۱۵خطا۱۱
۷آفساید۱
۱کارت زرد۲

 

پخش زنده فوتبال رم جنوا – تی وی تو

برچسب‌ها: